امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کولاک پیکسار در راه است!!

#1
Sad 
پیکسار شب گذشته به معرفی انیمیشن‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدی پرداخت که قرار است طی سال‌های آینده در سینماها و ازطریق دیزنی پلاس منتشر شوند.


برنامه Investor Day شب گذشته تا بامداد امروز برگزار شد و در طول آن شاهد انتشار اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه‌های مختلف والت دیزنی بودیم. در طول این برنامه دیزنی در ابتدا از آینده آثار سینمایی و تلویزیونی جنگ ستارگان صحبت کرد و پس از آن اطلاعاتی در در مورد آثار سینمایی و تلویزیونی آینده بخش انیمیشن‌سازی دیزنی به اشتراک گذاشت. پس از آن نوبت به مارول رسید تا حسابی طرفدارانش را هیجان‌زده کند و اطلاعات بسیاری از آینده فیلم‌ها و سریال‌های این مجموعه را منتشر کرد.

حال نوبت پیکسار و پیت داکتر شد تا به برنامه‌های آینده خود بپردازند. پیکسار کار خودش را با معرفی انیمیشن کوتاه جدیدش به‌نام Burrow آغاز کرد که قرار است همزمان با انیمیشن Soul در ایام کریسمس از دیزنی پلاس منتشر شود. انیمیشن Burrow بخشی از برنامه SparkShort است که هدف از آن حمایت از سازندگان جوان و تازه‌کار برای پیاده کردن ایده‌های خود در انیمیشن‌های کوتاه است. البته پیکسار تریلر کوتاهی از انیمیشن انیمیشن Soul را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


دانلود از آپارات

پیکسار در ادامه تایید کرد که قسمت‌های بیشتری از مستند Inside Pixar از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد که درواقع به پشت صحنه ساخت انیمیشن‌های پیکسار و دیگر مسائل مختلف می‌پردازد. در ادامه مینی سریال کوتاه Pixar Popcorn معرفی شد که در آن قرار است با داستان برخی از انیمیشن‌های پیکسار شوخی کند. در ادامه پیکسار سه سریال انیمیشنی برای دیزنی پلاس معرفی کرد. سریال Dug Days درواقع اسپین‌آف انیمیشن Up است که تمرکز آن روی داگ خواهد بود که قرار است با خطرات جدیدی مثل توله سگ‌ها، آتش‌بازی‌ها و همچنین سنجاب‌ها مواجه شود. همچنین ویدیو منتشر شده از انیمیشن Dug Days را می‌توانید مشاهده کنید که البته نسخه رسمی آن متاسفانه منتشر نشده است:


دانلود از آپارات

سریال Dug Days در پاییز سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. پس از آن پیکسار ساخت یک سریال انیمیشنی براساس انیمیشن Cars را تایید کرد که تمرکز آن روی لایتینگ مک‌کویین و متر خواهد بود که قرار است یک سفر جاده‌ای به سراسر کشور آمریکا را ترتیب دهند و در آن با شخصیت‌های جدید و دوستان قدیمی ملاقات خواهند کرد و با مقاصد تخیلی مواجه خواهند شد. سریال بدون نام Cars در پاییز ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. سریال Win or Lose (بردن یا باختن) اولین سریال کاملا اورجینال پیکسار خواهد بود که می‌توانید اولین کانسپت آرت آن را مشاهده کنید:

کانسپت آرت سریال Win or Lose اثر مشترک دیزنی پلاس و پیکسار

تمرکز این انیمیشن سریال قرار است روی یک تیم سافت‌بال مدرسه باشد که اتفاقات آن در هفته منتهی به بازی قهرمانی آن‌ها جریان خواهد داشت و هر قسمت از منظر یکی از شخصیت متفاوت روایت خواهد شد. سریال Win or Lose نیز برای انتشار در پاییز ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده است. پس از آن نوبت به انیمیشن‌های سینمایی پیکسار رسید و پیت داکتر در مورد انیمیشن Luca (لوکا) که قرار است در تابستان ۲۰۲۱ اکران شود، صحبت کرد. بااین‌حال، پیکسار اطلاعات جدیدی را به اشتراک نگذاشت، اما اولین تیزر انیمیشن لوکا را منتشر کرد که متاسفانه این تیزر تنها برای سهام‌داران دیزنی پخش شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، مهدی1381
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انیمیشن Soul پیکسار تاخیر خورد؛ پخش از دیزنی پلاس بدون اکران در سینما
  پیکسار انیمیشن کوتاه Burrow را پیش از انیمیشن Soul در سینما به نمایش در می‌آورد
  انیمیشن جدید پیکسار با نام Luca معرفی شد
  انیمیشنهای پیکسار از بهترین تا بدترین!
  ساخت انیمیشن جدید پیکسار توسط کارگردان Monsters University تایید شد
  انیمیشن های جدید شرکت پیکسار معرفی شدند
  با جدیدترین شخصیتهای انیمیشنی«پیکسار»آشنا شوید
  رازگشایی از کد پنهانی فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار!
  تاریخچه ی شرکت انیمیشن پیکسار!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان