امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 2.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

#1
ب نام خدا


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر  پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░ 1

در این تاپیک هر گونه آموزش ، پست فان و ... قرار میگیرد.

لطفا پست هایتان را اینجا قرار دهید.

با سپاس.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر  پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░ 1
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، *Aɴѕel* ، Emmɑ ، Roxanna ، arashskokri ، Mutemit ، parisa 1375
آگهی
#2
آموزش بهترین تنظیمات پابجی موبایل
بازی های تیراندازی بر روی گوشی های موبایل واقعا سخت هستند و به مهارت بسیار بالایی نیاز دارند، عده ای از کاربران به تلفن خود کنترل وصل می کنند و کمی کار را برای خود راحت میکنند اما در حالت عادی کنترل کردن بازی های تیراندازی بر روی موبایل واقعا یک اتفاق دردناک است.

با اینکه توسعه دهندگان سعی میکنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه های اتوماتیک اینکار را راحت کنند اما باز هم باید کنترل کردن بازی را در پابجی موبایل شخصی سازی کنید و به یک حالت بهینه دست پیدا کنید.

در پابجی موبایل برایتان چند گزینه اتوماتیک در نظر گرفته شده که فعال کردنشان خالی از لطف نیست و کمک شایانی برای لذت بردن و کنترل بهتر بازی به شما میکند.

برداشتن خودکار آیتم ها (لوت باکس ها)
بازی های بتل رویال حول محور لوت کردن و زنده ماندن میچرخند، و پابجی هم دقیقا مکانیک هایش به این شکل هستند، یک گزینه برای لوت کردن خودکار آیتم ها در اختیارتان قرار گرفته که تنها کاری که نیاز دارید این است که به کنار آیتم ها بروید و به صورت خودکار برایتان جمع آوری خواهد شد. آیتم ها به صورت هوشمند برداشته میشوند و هوش مصنوعی بهترین حالت را برایتان در نظر میگیرد، این قابلیت در بازی های دیگری مانند کالاف دیوتی موبایل و Rules of survival نیز قرار دارد.

قابلیت فری لوک (Free look)
در حالت عادی اگر بخواهید در هنگام دویدن پشت سرتان را ببینید یا زاویه ای را ببینید که در مقابلتان نیست باید تغییر مسیر دهید، اما اگر از فری لوک (Free look) استفاده کنید نیازی به این کار دارید و حتی هنگام دویدن میتوانید دستتان را بر روی آیکون چشم قرار دهید و به محیط اطراف کاملا اشراف داشته باشید و مراقب غافلگیری های احتمالی باشید.

هدف گیری به صورت خودکار (Aim assist)
همانطور که گفتیم بازی های تیراندازی بر روی موبایل سخت هستند، قابلیت هدف گیری خودکار به شما کمک میکند که نشانه گیری شما بر روی اهداف مورد نظر قرار بگیرید و راحت تر بتوانید بر روی نبردها در هنگام تیراندازی کنترل داشته باشید، این قابلیت را میتوانید از تنظیمات فعال/غیرفعال کنید.

دویدن خودکار
در بازی های بتل رویال معمولا کاراکتر به صورت پیش فرض نمی رود اما دویدن یکی از نکات بسیار مهم در بازی های بتل رویال است، در پابجی میتوانید با لمس کردن دکمه دویدن خودکار به صورت خودکار و با سرعت تمام حرکت کنید و هرگاه به ایستادن احتیاج داشتید و یا خواستید سرعتتان را کم کنید باز هم با لمس دکمه دویدن به حالت قبلی بازگردید.

برای فرار از دست دشمنانتان و یا فرار از Zone باید حتما بدویید و خود را به محیطی امن برسانید.

نکات و ترفندهای لازم برای تجربه پابجی موبایل
نقشه ای که در آن بازی میکنید، هم تیمی هایتان، سلاح هایی که برمیدارید، سرعت عمل و دقت، اینترنت و فریم تان بر روی برد و باخت شما اثرگذارند، سعی کنید همیشه medikits ها را بردارید و برای مواقعی که خونتان کم شده از آنها استفاده کنید، ترفندهایی که در ادامه نوشته ایم، جز بهترین و ضروری ترین ترفندهای پابجی موبایل هستند که هر بازیکنی برای حرفه ای شدن نیاز دارد آن ها را بیاموزد.

نکات مورد نیاز برای بازی تیمی به شکل حرفه ای در پابجی موبایل
مهم ترین مودی که در پابجی موبایل برای بازی تیمی قرار داده شده، مود PAYLOAD است، که در ادامه به طور کامل نکات لازم برای پیروزی در این مود را برایتان قرار داده ایم.

اکثر بازیهای بتل رویال از یک قوانین و چهارچوب های کلی یکسان بهره میبرند که اگر شما بتوانید آن ها را رعایت کنید میتوانید در بازی های گروهی به پیروزی برسید و تیم برنده میدان باشید.

محل قرار گرفتنتان نسبت به Zone را در نظر داشته باشید و از هم تیمی هایتان فاصله نگیرید، توجه کنید اگر بتوانید در کنار یکدیگر باشید حتی اگر یکی از هم تیمی هایتان مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، دیگران میتوانند به سمت دشمن تیراندازی کنند و او را نجات دهند.

انتخاب مکان های مناسب برای فرود توسط فردی که هدایت تیم را برعهده دارد بسیار ضروری است و اگر در جاهایی که شلوغتر هستند فرود بیایید شانس کمتری برای پیروزی در رقابت دارید و کارتان کمی سخت تر میشود.

مبارزه با بات ها را جدی بگیرید
مراحل ابتدایی بازی شما با ربات ها مبارزه می کنید و اگر احساس کردید که بازی بسیار آسان است تعجب نکنید، در چند مرحله ابتدایی بازی ربات ها در مقابلتان قرار دارد و هر قدر که سطح شما بالاتر میرود تعداد بات ها کم شده و جای خود را به بازیکنان واقعی میدهند، در بازی کالاف دیوتی موبایل شاهد این مسئله نیستیم و تنسنت سعی کرده از خلاقیت خود برای ارتباط بیشتر بازیکنان با بازی استفاده کند.

در نقشه های مورد علاقه تان مبارزه کنید
از نسخه ی دهم بازی به بعد، چند نقشه به بازی شد که میتوانید از میان آنها نقشه مورد علاقه تان را انتخاب کنید و به بازی بپردازید، نقشه های Erangel, Miramir, Sanhok and Vikendi که هرکدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند و باید سعی کنید به مرور زمان نقاط مختلف مپ را برای لوت کردن و پنهان شدن هرچه بیشتر پیداکنید، اگر هم حالت نقشه ها را بر روی رندوم بگذارید بازی به طور رندوم برایتان نقشه های بازی را قرار خواهد داد و به نوعی تعادل را برقرار خواهد کرد.

حرکت کردن را جدی بگیرید
در نسخه های کامپیوترهای شخصی و کنسولی بازی، به دلیل اینکه نقشه بازی بسیار بزرگ است، خیلی از کاربران سعی میکنند از مکانیک های استتار و اختفا استفاده کنند و به راحتی توسط یک اسنایپر کشته می شوی، اما در گوشی های موبایل به دلیل کنترل سخت سلاح ها کمتر شاهد این مسائل هستیم.

هنگامی که به دشمنان نزدیک میشوید به شکل ثابت یکجا نمانید و از جابجایی های سریع استفاده کنید، این جابجایی ها باعث میشود که تمام تیرهای حریف به شما برخورد نکند، اگر هم تیراندازی خود را بر روی حالت اتوماتیک گذاشته باشید کار برایتان آسانتر شده و راحت تر می توانید تمرکزتان را بر روی حرکت کردن بگذارید.

کوله پشتی تان را خالی کنید
اگر در حالت لوت کردن اتوماتیک قرار دارید، کوله پشتی شما به مرور زمان پر میشود و گاهی آیتم هایی را حمل می کنید که به آنها نیاز دارید، سعی کنید آیتم های ضروری را همیشه به همراه داشته باشید و اگر سلاح یا آیتمی را نمی خواهید آن را به زمین بیندازید و کوله پشتی را برای اقلام ضروری تر خالی کنید.

اسکوپ مناسب برای سلاح ها
برای سلاح های 7.62mm سعی کنید از اسکوپ های 6x استفاده کنید، این اسکوپ ها با این نوع از سلاح ها همخوانی بیشتری دارند و باعث میشوند بر روی اهدافتان دقت و تمرکز بیشتری داشته باشید.

نوشابه های انرژی به افزایش سرعت شما کمک میکنند، گاهی نیاز دارید سریعتر بدوید و یا از یک ساختمان فرار کنید، در این مواقع سعی کنید یک یا دو نوشابه انرژی زا را بخورید.

از وسایل نقلیه به عنوان کاور استفاده نکنید
تمام وسایل نقلیه بازی به جز وسایل نقلیه ضد گلوله و قایق ها قابل انفجار هستند و وقتی که در معرض تیر قرار میگیرند منفجر میشوند، این انفجار بر روی شما هم اثر میگذارد. سعی کنید از وسایل نقلیه به عنوان کاور و یک وسیله دفاعی استفاده نکنید.

از وسیله های نقلیه در حال حرکت به پایین نپرید
هنگامی که یک ماشین در حال حرکت است خود را به پایین پرت نکنید، این کار باعث میشود که نوار سلامتی شما (خون) کمتر شده و آسیب ببینید، پابجی موبایل گاهی بسیار واقع گرایانه میشود و گاهی هم ساده ترین چیزها در آن رعایت نشده است.

حالت ها و مدهای پابجی موبایل
در زیر دکمه شروع تنظیماتی قرار گرفته که میتوانید منطقه و سرور خود را تعیین کنید، سرورهای بازی به طور پیش فرض بر روی بهترین حالت تنظیم می شوند اما اگر احتیاج به تغییرات داشتید، می توانید سرور بازی را خودتان انتخاب کنید؛ سعی کنید از سروری استفاده کنید که در آن پینگ کمتری دارید.

در پابجی موبایل حالت های مختلفی برای بازی قرار دارد، پابجی موبایل یکی از کاملترین بازی های موبایلی است که برای گوشی های موبایل منتشر شده و از مدها و حالت های هیجان انگیزی برخوردار است.

حالت کلاسیک پابجی موبایل
حالت کلاسیک بازی شما را به نبردهای معروف بتل رویال میبرد و به مانند سایر بازی ها در ابتدا باید شخصیت خود را کنترل کنید و در گوشه ای از نقشه بازی فرود بیایید و به گشت و گذار بپردازید، در حین گشت و گذار سلاح های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید و سعی کنید که تا آخر مسابقه نمیرید و دوام بیاورید، این چیزی است که به آن حالت کلاسیک پابجی موبایل میگوییم.

در حالت آرکید هم سه مورد در نظر گرفته شده که هر کدام از این مدلها از سلاح خاصی پشتیبانی میکنند یا قوانین خاصی را دارا هستند، مودهای War, Quick Match and Sniper Training در این بخش قرار دارند.

پیشنهاد میکنیم اگر احتیاج به تمرین بیشتر با سلاح ها داشتید حتما به قسمت آرکید پابجی موبایل سر بزنید.

حالت PUBG War
در این حالت شما ریسپاون می شوید و در بازی نمیمیرید، تیم های حاضر در میدان نبرد برای صد امتیاز می جنگند، یعنی اگر تیمی به صد امتیاز دست پیدا کند برنده مبارزه خواهد بود.

کشتن، احیا کردن هم تیمی ها و ناک اوت دیگر بازیکنان برای شما از یک تا سه امتیاز در بر دارد و اگر بخواهید برنده مسابقه باشید باید سعی کنید در بازی تعادل را برقرار کنید، انتخاب سلاح ها آزادانه نیست و معمولا فقط به یک نوع خاص محدود میشود و همین مسئله باعث میشود رقابت سخت تر و نفس گیرتر باشد.

حالت Quick Match
در این حالت به یک مسابقه هشت دقیقه ای در یک قسمت کوچک نقشه میروید، معمولا رقابت های حالت Quick Match با سلاح های SMG و سبکتر رخ میدهد، این حالت در روزهای خاصی از هفته فعال است و بازیکنان میتوانند به تجربه آن بپردازند.

حالت Sniper Training
همانطور که از نام این حالت پیداست، تنها سلاحی که در اختیار بازیکنان قرار میگیرد سلاح های تک تیرانداز است، این رقابت ها مدت زمانی 15 دقیقه را دارا هستند و باید سعی کنید تا آخر زنده بمانید.

حالت Evo
این حالت به مناسبت همکاری پابجی با سری رزیدنت اویل به بازی اضافه شد و خود شامل چند زیر شاخه می باشد که مود زامبی جز زیر شاخه های آن است.

مود زامبی در پابجی بسیار محبوب است و به دلیل این همکاری شما میتوانید از این مود دلهره آور و زیبا لذت ببرید.

حالت PAYLOAD
این حالت فقط به صورت تیمی و چهار نفره در دسترس است و ابعاد دیگری از پابجی را برایتان به نمایش میگذارد، تصور کنید نقشه های بزرگ پابجی به نفربر و هلیکوپتر مجهز شده و می توانید مانند نبردهای واقعی به دوستانتان کمک رسانی کنید.

مود PAYLOAD نسبت به حالت اصلی بزرگتر و تاکتیکال تر است و به همکاری تیمی احتیاج دارد، اگر از همکاری تیمی لذت می برید این مود برایتان بهترین و هیجان انگیزترین مود پابجی موبایل خواهد بود.

آموزش کامل مود PAYLOAD پابجی موبایل
در مود PAYLOAD فقط شاهد تغییرات ظاهری نیستیم، بلکه گیمپلی بازی هم دچار تغییراتی میشود که اگر آن ها را ندانید امکان دارد دچار سردرگمی شوید.

بعد از اینکه هرکدام از هم تیمی هایتان کشته شدند، میتوانید سلاح هایشان را بردارید و استفاده کنید، اما هر بازیکن یک کارت شناسایی دارد که بلیط بازگشت مجدد او به بازی است و شما در نقش هم تیمی باید این بلیط شناسایی را بردارید به نزدیکترین برج ارتباطی بازی ببرید.

برج های ارتباطی بازی به رنگ آبی بر روی نقشه دیده میشوند و بعد از اینکه کارت شناسایی دوستانتان را جمع آوری کردید باید به سمت این برج ها حرکت کنید تا دوستانتان بار دیگر به بازی برگردند.

در مود PAYLOAD اضافه شدن سلاح های سنگین باعث میشود که نبردها خشن تر شده و انفجارهای بیشتری را در بازی شاهد هستیم، شما میتوانید از راکت اندازها و نارنجک اندازهای مختلفی در بازی استفاده کنید.

برخلاف کالاف دیوتی موبایل، در پابجی نمیتوانید در زیر آب تیراندازی کنید و باید مراقب اطرافتان هنگام شنا کردن باشید، اما میتوانید در زیر آب پنهان شوید.

چگونه حالت دوربین را در پابجی موبایل تغییر دهیم؟
در بازی پابجی موبایل دو حالت دوربین اول شخص و سوم شخص قرار دارد که میتوانید آن ها را به طور دلخواه انتخاب کنید، در بالای منوی انتخاب بازی و در قسمت نقشه ها میتوانید نمای دوربین را به سوم شخص یا اول شخص تغییر دهید.

چگونه هم تیمی هایی پیداکنیم که به زبان خودمان صحبت کنند؟
در مچ میکینگ های بازی گاهی اتفاق می افتاد که افرادی از زبان های مختلف در یک تیم قرار می گرفتند و می توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، این مشکل در یکی از اپدیت های بازی برطرف شد و در حال حاضر با مراجعه به تنظیمات و سپس قسمت Selection area میتوانید منطقه و زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

لباس مخصوص استتار ghillie را از کجا پیدا کنیم؟
ghillie یک لباس مخصوص استتار برای تک تیرانداز هاست به طوری که کاملا با محیط همخوانی پیدا میکنید، این لباس در پابجی موبایل مانند طلا نایاب است و باید برای پیدا کردن آن یا خوش شانس باشید و یا مپ را زیر و رو کنید.

چگونه Crosshair یا هدف گیری را در پابجی موبایل تنظیم کنیم؟
در تنظیمات به دنبال scope بگردید، در این قسمت می توانید نشانه گیر اسلحه تان را شخصی سازی کنید و از حالت پیشفرض تغییر دهید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که چشمهایتان را اذیت نکند و در هنگام تیراندازی به خوبی قابل دیدن باشد.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، mohamadamin00 ، *Aɴѕel* ، Emmɑ
#3
بلو زون

بلو زون چیه؟

ب اون منطقه آبی رنگی میگن ک جونتونو کم میکنه و برای این ساختع شده ک اونایی ک تو گیم هی مخفی میشن هستش ک بیان بیرون و بجنگن

برای رهایی از بلو زون چیکار کنیم؟

ب عکس زیر توجه کنید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/Sadra.png

برید رو مپ و جاهایی ک بلو زون فرا نگرفته رو علامت گذاری کنید و سریع همونجا برید

سعی کنید ب اون دایره تو مپ برید ک امنه ولی ار لحظه دایره کوچک تر میشه

خب این از این آموزشمون دوستون دارم . خداحافظ . سپاسم یادتون نره
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، *Aɴѕel*
#4
چگونه شانس زنده ماندن ما بیشتر شود؟؟

در ابتدای بازی سعی کنید از درگیری ها تا جایی که میشود از درگیری ها دور شوید .

اگر در ابتدای بازی سلاح های خوبی نصیب شما نشد نامید نشوید و همواره به دنبال سلاح بگردید.

موقع فرود آمدن سعی کنید بر بام خانه ها فرود بیاید زیرا سلاح هایی در آنجا پیدا میشود که جاهای دیگر این سلاح هارا ندارند.



بعضی از اسلحه ها دارای دو حالت تیر اندازی هستند...

حالت (single) که حالت تک تیر هست.. و حالت (Auto) که حالت خودکار هست...

برای نبرد در فاصله نزدیک بهتر است از حالت خودکار (Auto) استفاده شود.

و برای نبرد در فاصله های دور بهتر است از حالت (single) استفاده شود. زیرا دقت تیر اندازی را بالا میبرد.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، *Aɴѕel* ، Emmɑ ، arashskokri
#5
چگونه کمپر ها رو بکشیم و از شرشون خلاص بشیم.
کمپر چیست:
کمپر کسی است که در یک زمان خاص و در یک مکان پر تردد دنبال طعمه میگردد.
کمپینگ کار نوب سگ هاست،آنها در یک مکان مناسب قایم میشوند و منتظر یک PLAYER میمانند و آن را میکشند.
در کالاف وارزون و فورتنایت کمپر های زیادی وجود دارند.
ولی من برای نابودی کمپر ها یک راه حل پیدا کردم.
همه گیمر ها میدانند که کمپر ها کشته مرده ی PLAYER های خنگ هستند،آنها در یک مکان خاص دنبال طعمه میگردند.
ولی:
بیشتر کمپر های باهوش خنگ هستند و احساس شاه بودن را دارند.
باید در تیر راس آنها باشیم.
و سریع فرار کنیم.
آنها مثل کلم و چمن رفتار نمیکنند و به دنبال شما می آیند.
شما دو راه برای کشتن این کمپر نوب سگ دارید:
1.آنها را به سمت پلیر های دیگر بکشانید و آن را به کشتن دهید.
2.مثل او رفتار کنید و در یک جا قایم شوید و او را بکشید.
حس خوبی داره.
چون یک کمپر که به همین روش پلیر های زیادی رو کشته بود رو کشته اید.
امید وارم بتونید روزی با روش های جدیدتری این نوب سگ هارو از بازی بندازید بیرون(:
پاسخ
 سپاس شده توسط ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ ، mohamadamin00
#6
در پابجی می‌شود از هر چیزی برای پیدا کردن دیگر بازیکنان استفاده کرد. برای این کار هم می‌توانید از چشم و گوش خود کمک بگیرید و هم این امکان وجود دارد که با دنبال کردن یک سری سرنخ به موقعیت مکانی دیگر بازیکنان برسید و غالفگیرشان کنید.
اما یک سری نکته مهم وجود دارند که اگر خوب آن‌ها را یاد بگیرید سریع‌تر می‌توانید محل استقرار دیگر بازیکنان را کشف کنید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

به دنبال برقی که از سلاح بازیکنان بیرون می‌آید بگردید
این ساده‌ترین راهی است که می‌شود با آن از موقعیت مکانی یک بازیکن دیگر با خبر شد. اگر فرد مقابل رو سلاحش از فلش هایدر، کامپنسیتور یا سوپرسور استفاده نکرده باشد آن وقت با هر شلیک، نوری از لوله تفنگش صاتع می‌شود که موقعیت مکانی او را لو می‌دهد. در چنین شرایطی شما دست بالا را خواهید داشت و می‌توانید با دقت به محل صاتع شدن این نور، فرد مقابل را حتی از فاصله‌ای دور هم پیدا کنید مورد اصابت گلوله قرار دهید.

حواستان به مناطق مرتفع نقشه باشد

با اینکه اسنایپر رایفل‌ و دوربین‌ دور برد در بازی به ندرت پیدا می‌شود اما تعداد افرادی که با آن‌ها کشته می‌شوند کم نیست. از این رو، همیشه باید حین دویدن و جا به جا شدن در محیط حواستان به نقاطی که دید خوبی دارند باشد. چراکه یک اسنایپر همیشه چنین جایی را برای استقرار و غافلگیر کردن دیگر بازیکنان انتخاب می‌کند. پس اگر در چنین شرایطی گیر بیفتید احتمال اینکه تنها با اصابت یک تیر جان خود را از دست بدهید زیاد است. به همین خاطر همیشه حین جا به جا شدن کلید ‌Alt را بگیرید و با چرخاندن ماوس، نقاط مرتفع محیط و مناطقی که از آن‌ها می‌شود اشراف خوبی به منطقه داشت را بررسی کنید. با این کار می‌توانید شخصی که در مکان‌های مرتفع نقشه کمین کرده را غافلگیر کنید.

سعی کنید در بررسی محیط مهارت پیدا کنید

در اولین ساعت‌های تجربه پابجی، پیدا کردن دیگر بازیکنان و غافلگیر کردنشان کمی دشوار است. شما نمی‌دانید که در چه زمانی باید دوربین را بچرخانید و دقیقا باید در کجا به دنبال دشمن بگردید. اما به مرور دستتان می‌آید که باید چه کار کنید. همیشه سعیتان بر این باشد که نسبت به اطراف خود اشراف کامل را داشته باشید. برای این کار باید بتوانید از ماوس یا آنالوگ‌های کنترلر خود به سریع‌ترین شکل ممکن استفاده کنید و در کمترین زمان به طور کامل محیط اطراف خود را مورد بررسی قرار دهید. هر چه در انجام این کارها مهارت کسب کنید به مرور پیدا کردن بازیکنان دیگر و غافلگیر کردنشان برایتان ساده‌تر می‌شود.


گوش خود را برای شنیدن هر صدایی تیز کنید

اگر یک هدفون خوب و با کیفیت داشته باشید، می‌توانید از اصواتی که در محیط منتشر می‌شوند اطلاعات جالبی به دست آورید. برای مثال سلا‌ح‌های بازی، حتی اگر سوپرسو هم داشته باشند، صدای زیادی دارند و می‌شود با دنبال کردن منبع انتشار آن‌ها به شخصی رسید که داشت تا همین چند ثانیه پیش دیگران را به گلوله می‌بست. حتی‌ می‌توانید با شناخت صدای هر سلاح بفهمید که در دست بازیکنان دیگر چه سلاحی قرار گرفته.

جالب‌تر اینکه با گوش دادن به صدای شلیک‌ها می‌‌توانید فاصله فرد مهاجم با خودتان را هم تخمین بزنید و برای مقابله با او استراتژی مناسب در پیش بگیرید. در کنار صدای شلیک‌ها باید همیشه گوشتان برای شنیدن صدای پای دیگران هم تیز باشد. با گوش دادن به صدای پای دیگر بازیکنان به خوبی می‌توانید مسیر آن‌ها را ردیابی کنید و خود را در شرایط حمله قرار دهید.

اگر از جلو یا عقب تیر خوردید جهت حرکت خود را عوض کنید

متاسفانه اگر از عقب یا جلو به سمت شما تیر اندازی شود، نمی‌توانید تشخیص دهید که صدای گلوله دقیقا از چه سمتی آمده. به همین خاطر اگر از جلو یا پشت سرتان صدای شلیک شنیدید و نتوانستید تشخیص دهید که فرد مهاجم در کدام طرف شما حضور دارد، سریعا ۹۰ درجه مسیر خود را تغییر دهید تا آن محل قرار گیری شلیک کننده در سمت چپ یا راستتان قرار بگیرد. این کار را انجام دهید و ببینید که صدای تیر در کدام گوشتان بلندتر به نظر می‌رسد. آن سمت را بررسی کنید و قطعا فرد مهاجم را پیدا خواهید کرد.

تنظیمات گرافیکی فولیاژ را پایین بیاورید
یک ترفند عجیب اما کاربردی هم وجود دارد که می‌توانید به لطف آن سریع‌تر بازیکنانی که در دور دست به سمت شما در حال حرکتند را ببینید. برای استفاده از این ترفند باید به تنظیمات گرافیکی پابجی بروید و تنظیمات بخش Foliage را روی پایین‌ترین حد ممکن قرار دهید. با این کار، از میزان چمن و در کل پوشش گیاهی محیط دور دست کاسته می‌شود و می‌توانید بازیکنان مختلفی که از شما فاصله نسبتا زیادی دارند را بهتر ببینید.


(26-12-2020، 9:32)|-ANDROID-| نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چگونه کمپر ها رو بکشیم و از شرشون خلاص بشیم.
کمپر چیست:
کمپر کسی است که در یک زمان خاص و در یک مکان پر تردد دنبال طعمه میگردد.
کمپینگ کار نوب سگ هاست،آنها در یک مکان مناسب قایم میشوند و منتظر یک PLAYER میمانند و آن را میکشند.
در کالاف وارزون و فورتنایت کمپر های زیادی وجود دارند.
ولی من برای نابودی کمپر ها یک راه حل پیدا کردم.
همه گیمر ها میدانند که کمپر ها کشته مرده ی PLAYER های خنگ هستند،آنها در یک مکان خاص دنبال طعمه میگردند.
ولی:
بیشتر کمپر های باهوش خنگ هستند و احساس شاه بودن را دارند.
باید در تیر راس آنها باشیم.
و سریع فرار کنیم.
آنها مثل کلم و چمن رفتار نمیکنند و به دنبال شما می آیند.
شما دو راه برای کشتن این کمپر نوب سگ دارید:
1.آنها را به سمت پلیر های دیگر بکشانید و آن را به کشتن دهید.
2.مثل او رفتار کنید و در یک جا قایم شوید و او را بکشید.
حس خوبی داره.
چون یک کمپر که به همین روش پلیر های زیادی رو کشته بود رو کشته اید.
امید وارم بتونید روزی با روش های جدیدتری این نوب سگ هارو از بازی بندازید بیرون(:
البته من نوب بودن کمپرا رو قبول ندارم

( میشه گفت کمپ کردن ی نوع استراتژیه)
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، *Aɴѕel* ، Emmɑ
آگهی
#7
۲۵ ترفند برتر بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)
پابجی (PUBG) یا Playerunknown’s Battle Ground به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی جهان می باشد. من به شما توصیه می کنم که این بازی را از دست ندهید. شما گروه هایی از مردم را می بینید که در کافه ها، گوشه و کنار خیابان ها و در همه جای دنیا در حال بازی پابجی می باشند. این خیلی برای مردم جذاب می باشد که قسمتی از وقت اضافی خود را به تیر اندازی در پابجی بگذرانند.

بهترین چیز در مورد پابجی موبایل حق انتخابی است که به بازیکن ها داده می شود. این بازی یکی از بازی های نبرد رویال می باشد که شما در آن به داخل جزیره ای انداخته می شوید و شما باید آخرین کسی باشید که از میدان نبرد زنده می ماند. با گذشت زمان شما باید در نقشه حرکت کنید. اما پیروز شدن در این بازی مانند حق انتخاب ساده نمی باشد. حال ما در این پست تصمیم داریم هر چه تکنیک در پابجی موبایل لازم است را بگوییم. ترفند در پابجی موبایل را به ۲۵ موضوع برای ارائه تقسیم کرده ایم. شما با استفاده از ترفند ها می توانید به سادگی پیشرفت در پابجی موبایل را تجربه کنید.

25 ترفند برتر بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

ترفند اول، بهترین فرود را داشته باشید!
اولین ترفند در پابجی موبایل، نحوه فرود آمدن می باشد. این جاست که باید بگویم ثانیه های اولیه بازی بسیار مهم می باشد. جایی که شما فرود می آیید سرنوشت شما در بازی را مشخص خواهد کرد. اگر شما یک مبتدی در پابجی می باشید سعی کنید که در مکان های شلوغ فرود نیایید. هر جایی که شما تعدادی ساختمان می بینید جای مناسبی برای فرود آمدن نمی باشد.

به جای فرود آمدن در آن جا به یک مکان در کمی دور تر بروید. شما در آن جا اسلحه و وسایل مورد نیاز را خیلی راحت تر به دست خواهید آورد. شما در پابجی موبایل سعی کنید با مکان هایی مانند گاتکا و میلا شروع کنید.

ترفند دوم، بعد از فرود به دنبال لوت کردن باشید!
دوری از اولین نبرد دومین ترفند در PUBG Mobile می باشد. بعد از این که شما در جزیره فرود آمدید، شروع یک درگیری یک اشتباه بزرگی می باشد که می توانید انجام دهید. اگر شما به تازگی فرود آمده اید و صدای کسی را می شنوید سعی کنید که جهت خود را عوض کنید و  از آن جا دوری کنید تا برای خود اسلحه های خوب و بهتر پیدا کنید.

سومین ترفند، حواستان به در های ساختمان ها باشد!
در سومین ترفند در پابجی موبایل شما باید حواستان را نسبت به سایر بازیکنان جمع کنید. شما وقتی وارد یک فضای بسته جدید می باشید باید خیلی دقت کنید که اتفاقی در آن جا نیفتاده باشد. اگر شما وارد یک ساختمان شدید و در ها باز بود و مهماتی در آن جا وجود داشت احتمالا یک نفر در آن جا بوده است. شما می توانید در همان جا سریع آن ها را به قتل برسانید. این بستگی به سرعت عمل شما دارد.

برای همین شما باید به هنگام مخفی شدن در ساختمان یا بعد از برداشتن مهمات در ها را ببندید. این یک برتری می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا قتل های غافلگیر کننده را آسان تر انجام دهید.

چهارمین ترفند، شاتگان ها تفنگ های خوبی هستند!
در چهارمین ترفند در پابجی شما باید شاتگان خود را نگه دارید و آن را دور نیاندازید. ممکن است در نگاه اول شاتگان سلاح کار آمدی به نظر نیاید. اما این اسلحه برای نبرد های از فاصله نزدیک به خصوص در ابتدا بسیار مناسب می باشد. شما در ابتدای بازی به مناطقی حمله می کنید و بازیکنان دیگری را تعقیب می کنید، اینجا است که شاتگان خودش را نشان می دهد.

ترفند پنجم، جلیقه خود را مدام به روز کنید!
ترفند پنجم در پابجی موبایل این می باشد که شما باید زره خود را مداوم تغییر دهید. وقتی که شما در نبرد ها شرکت کنید خاصیت زره هایتان کاهش خواهد یافت برای همین بهتر است که آن را عوض کنید. حتی اگر یک زره سطح بالای آسیب دیده را با یک زره سطح پایین سالم عوض کنید، ارزش دارد. زیرا زره جدید محافظت بیشتری از شما خواهد کرد.

ترفند ششم، با فکر بازی کنید!
ششمین ترفند از روش های موجود در پابجی موبایل این است که شما باید هوشمند بازی کنید. شما نباید با عجله بازی کنید و عجله ای برای پیروز شدن در نبرد نداشته باشید. شما در ابتدای هر کاری باید فکر کنید و برای خود استراتژی تعریف کنید. بعد از انجام این کارها سلاح مناسب را انتخاب کنید و به نبرد بروید.

هفتمین ترفند، اتو رایفل (Auto Rifle) های راحت تر برای خود انتخاب کنید!
در هفتین ترفند در PUBG Mobile باید شما سلاحی را به انتخاب خود بردارید که راحت باشید. وقتی شما برای پیروزی بازی می کنید خواهید دید که به ابزار مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد. اما پس از چند بازی شما یک سلاح را خواهید پیدا کرد که برای شما بیشتر کار آمد می باشد. در هر بازی شما سعی می کنید که آن را پیدا کنید و این سلاح مال شما می شود. حتی شما آن را به یک سلاح پیشرفته تر ترجیح خواهید داد.

هشتمین ترفند، اسکوپ مناسب با خودتان حمل کنید!
هشتمین ترفند در پابجی موبایل داشتن یک اسکوپ مناسب می باشد. زمانی که شما یک اسلحه درست را انتخاب کنید به ضمیمه خاصی نیاز پیدا خواهید کرد برای همین داشتن یک اسکوپ زیبا بسیار مهم می باشد. یک اسکوپ ۴x روی تک تیر انداز شما کارهای فوق العاده ای خواهد کرد.

ترفند نهم، در برابر حملات زیگ زاگی حرکت کنید!
ترفند نهم از روش های موجود در پابجی موبایل انجام زیگ زاگ در نبرد ها می باشد. زمانی که شما زیر تیر باران دشمن می باشید نباید مستقیم فرار کنید. قطعا راه مستقیم راهی می باشد که شما را به کام مرگ خواهد کشید. شما باید با یک الگوی به هم ریخته یا زیگ زاگ حرکت کنید. شاید این زمان بیشتری برای رسیدن به پناهگاه از شما بگیرد اما قطعا احتمال مرگ در آن پایین تر می باشد.

ترفند دهم، با تک تیرتان سینه خیز راه بروید!
در دهمین ترفند در پابجی موبایل، شما نباید وقتی که با تک تیر انداز مورد هدف قرار گرفته اید، سینه خیز شوید. بیشتر اوقات وقتی یکی را با تک تیر انداز هدف می گیرند او برای این که در امان بماند سریع سینه خیز می شود. چون این واکنش سریع به ذهن آدم می رسد خود من نیز این اشتباه را چندین بار انجام داده ام. اگر شما در تیر رس یک تک تیر انداز باشید زمانی که سینه خیز شوید او نیاز نیست کار سختی کند فقط نوک سلاح را کمی پایین تر می آورد و به شما شلیک می کند و بام! شما مردید.

شما وقتی در تیر راس یک تک تیر انداز بودید به جای سینه خیز شدن از ترفند های گفته شده در بالا استفاده کنید و به صورت زیگ زاگ فرار کنید. تصور کنید که داخل جهنم می باشید و شیطان جلوی شما آتش می اندازد.

یازدهمین ترفند، حالت استلف را امتحان کنید!
در یازدهمین ترفند در PUBG Mobile برای این که حالت stealth را امتحان کنید. باید بدون بات ها بازی کنید. بات ها نویز زیادی را ایجاد خواهند کرد برای همین اگر شما در آخر بازی می باشید و می خواهید که آن را با دقت انجام دهید بهتر است که بدون بات ها بازی کنید.

دوازدهمین ترفند، از هندزفری یا هدفون استفاده کنید!
دوازدهمین ترفند در پایجی موبایل استفاده از هدفون می باشد. صدا ها نقش بزرگی در پابجی موبایل دارند. زیرا شما فقط شاهد یک گپ صوتی نمی باشید، شما اعلان هایی از تیم یا حتی صدای پای بازیکن ها روی راه پله ها را می توانید بشنوید. اگر شما از هدفون استفاده نکنید قطعا خیلی عقب می افتید و متوجه نخواهید شد که دشمن را در کجا تشخیص دهید.

ترفند سیزدهم، صبر کنید!
در سیزدهمین ترفند شما باید صبر کنید تا فرصت مناسبی نصیب شما شود. هیچ وقت شما نباید به طور مداوم شلیک کنید. شما فقط با این کار به دشمن این اجازه را می دهید که وقتی شما مشغول هستید به شما شلیک کند. به جای این کار شما باید صبر کنید تا یک شلیک عالی بکنید. مهم نیست که شما از شاتگان استفاده می کنید یا تک تیرانداز هر دوی آن ها نیاز به تمرکز دارند.

ترفند چهاردهم، حواستان به رد زون (Red Zone) باشد!
در چهاردمین ترفند پابجی موبایل شما باید در مورد منطقه قرمز با فکر عمل کنید. وقتی در یک تیم بازی می کنید همیشه یک پسر وجود دارد که تا زمانی که تایمر تمام شود به کاوش می پردازد. شما نباید آن پسر باشید. شما باید به منطقه قرمز توجه کنید و زمانی که لازم شد خود را در منطقه امن قرار دهید.

پانزدهمین ترفند، حاشیه های منطقه آبی حرکت کنید!
در پانزدهمین ترفند در پابجی باید در گوشه دایره آبی قرار بگیرید. گوشه منطقه آبی یکی از بهترین جا ها برای فعالیت می باشد. شما در منطقه امن می باشید اما به سادگی می توانید سایر بازیکن ها را نشانه بگیرید.

شانزدهمین ترفند، بدون تفنگ سریعتر حرکت کنید!
شانزدهمین ترفند در پابجی موبایل با حداکثر سرعت دویدن بدون سلاح می باشد. اگر شما به سمت منطقه امن یا برای دور شدن از محل نبرد می خواهید با سرعت بدوید بهتر است که سلاح های خود را دور بیاندازید. این کار سرعت دویدن شما را افزایش خواهد داد.

ترفند هفدهم، از وسایل نقلیه استفاده کنید!
هفدهمین ترفند در پابجی موبایل استفاده موثر و با فکر از وسایل نقلیه می باشد. استفاده از ماشین در شروع بازی بسیار مفید می باشد. یک راه سریع برای رفتن به منطقه امن و فرار از دست دشمنان می باشد. اما این را نیز بگویم وقتی که شما به قسمت های داخلی تر نزدیک تر می شوید، این ماشین تبدیل به یک بار برای شما خواهد شد و دشمن ساده تر شما را خواهد کشت.

ترفند هجدهم، هر از گاهی به صورت اول شخص بازی کنید!
در هجدهمین ترفند PUBG شما باید حالت های بازی را به طور مداوم تغییر دهید. شما می توانید بازی را از اول شخص به سوم شخص تغییر دهید. شما فقط کافی است که روی حالت بازی کلیک کنید و دید اول شخص را با دید سوم شخص تغییر دهید.

نوزدهمین ترفند، به درآپ ها دقت کنید!
در نوزدهمین ترفند در پابجی موبایل باید مطمئن شوید که محموله های پرتابی برای شما درد سر ساز نمی باشند. وقتی که می بینید یک درآپ می افتد شما می خواهید که با سرعت به سمت آن بروید. پیشنهاد من این است که اولین نفر نباشید زیرا هم ارزش ندارد و هم اینکه تله خیلی خوبی برای شما می باشد که به سادگی در راه آن می توانید بمیرید.

در عوض شما می توانید دراطراف منطقه غارت پرسه بزنید تا کسی که به سمت بالن می رود را به آسانی به تله بیاندازید و به قتل برسانید.

بیستمین ترفند، با دوستانتان بازی کنید!
در بیستمین ترفند باید بگویم که بهترین نکته پابجی موبایل بازی آنلاین با دوستانتان می باشد. گیم پلی آنلاین پابجی می تواند زیبا باشد. اما جذابیت واقعی زمانی است که شما با دوستان خودتان بازی می کنید. حالا چه با یک دوست یا چه با گروهی از دوستانتان. بهترین کار این است که با سه تا از دوستانتان در یک جا بنشینید و بازی کنید.

این موضوع نه تنها بازی را جذاب تر می سازد، بلکه احتمال برنده شدن شما در بازی را خواهد افزود. یک بازیکن در مقابل ۹۹ نفر کارش بسیار سخت می باشد.  اما وقتی شما دارای یک گروه باشید که با هم همکاری می کنند، به یکدیگر کمک می کنند و در پشت هم هستند احتمال پیروزی شما خیلی بیشتر خواهد شد.

ترفند بیست و یکم، با هم تیمی هایتان ارتباط بر قرار کنید!
ترفند بیست و یک، وقتی در یک تیم می باشید باید ارتباط برقرار کنید. اگر هم تیمی های شما دوستانتان نباشند ارتباط برقرار کردن با آن ها کمی برای شما سخت تر خواهد شد. اگر شما با سایر بازیکن های آنلاین بازی کنید، این کار سخت تر هم خواهد شد.

وقتی شما در یک تیم باشید، اولین کاری که باید انجام دهید شفاف سازی ارتباطات است. شما باید گفت و گو با صدا را راه اندازی کنید. مطمئن شوید که همه در زمین ها در جای مشخصی می باشند، غنیمت ها را به اشتراک می گذارند و به هم در نبرد ها کمک می کنند و مهمات می رسانند.

ترفند بیست و دوم، اگر گوشیتان سخت بازی را بالا میاورد ، کیفیت بازی را پایین بیاورید!
بیست و دومین ترفند در پابجی موبایل تغییر کیفیت گرافیک ها می باشد. شما می توانید بر پایه عملکرد موبایل خود گرافیک پابجی موبایل را تنظیم کنید. اگر پابجی دارای گیر هایی رو گوشی قدیمی شما می باشد گرافیک آن را پایین بیاورید و اگر آخرین گوشی هوشمند دست شما می باشد گرافیک را در بالاترین حد قرار دهید. بهترین گرافیک به شما مزیتی می دهد که برای شکا مدیریت سایر بازیکن ها یا شلیک به آن ها آسان تر خواهد شد. برای این کار به قسمت گرافیک در تنظیمات گوشی بروید و عملکرد موبایل خودتان را بهتر کنید.

بیست و سومین ترفند، در بازی گردنتان را چپ و راست کنید!
بیست و سومین ترفند در PUBG Mobile استفاده از Peek و فایر می باشد. برای این کار به قسمت Basic در تنظیمات بروید و حالت peek & Fire را روشن کنید. این حالت به شما اجازه این را بدهد که هنگام عکس برداری سر خود را بپوشانید. اما شما یک لحظه سر خود را بیرون خواهید آورد پس هم چنان باید حواس خودتان را جمع کنید.

بیست و چهارمین ترفند، حواستان به قسمت زرد (Yellow Bar) باشد!
بیست و چهارمین ترفند در پابجی موبایل تماشای قسمت زرد (Yellow Bar) می باشد. اگر شما می خواهید که متوجه شوید سلامت شما کامل می باشد باید قسمت زرد رنگ را تماشا کنید. این قسمت به شما اجازه خواهد داد که شما به صورت کامل سالم باشید تا توانایی بهتر و سرعت بیشتری داشته باشید. اگر خالی بود شما باید انرژی زا بخورید تا پر شود.

ترفند آخر، صبر و شکیبایی کلید موفقیت در پابجی موبایل است!
آخرین ترفند در پابجی موبایل و مهم ترین ترفند که در بالا هم اشاره کردم صبر کردن می باشد. صبر مهم ترین نکته است. اگر شما به دنبال بهترین فرصت ها می باشید فقط صبر کار ساز می باشد. شما به آرامی می توانید همه چیز را در پابجی موبایل به دست بیاورید. صبر تاثیر شگفت انگیزی بر روی بازی شما خواهد گذاشت اما این موضوع به این معنی نیست که هیچ حرکتی نکنید و در یک مکان باقی بمانید.

نکات مهم بازی پابجی موبایل، زیاد می باشد اما یکی از آن ها غارت کردن جعبه ها پس از کشتن شخصی در ابتدای بازی است. اما وقتی شما در آخر بازی هستید این کار را نکنید زیرا با حرفه ای ها رو به رو می باشید. نکته دیگر شفاف سازی دکمه هایی می باشد که بیشترین استفاده را از آن ها می کنید. برای این کار باید به تنظیمات بروید و آن ها را شفاف کنید.


=================(pubg)=================
Erangel مپ

=================(pubg)=================
شرایط آب و هوایی و جوی

این محیط از بازی دارای پوشش گیاهی متوسطی نسبت به مپ Sanhok می باشد که همیشه هوا آفتابی و خوب و پایدار است .

دارای ارتفاع و تپه های بزرگ و خوبیست که میشود براحتی با دوربین های scope 8X به فضاهای وسیعی اشراف کامل داشت .

چگونه در این مپ جزو نفرات آخر باشیم و زنده بمانیم؟

استتار کردن را بلد باشیم



از آنجایی که رنگ کلی زمینه این مپ به  رنگ سبز میباشد پس باید قبل از شروع بازی لباس هایی را به تن کنید که بتوانید در محیط های وسیع و باز بر روی چمن ها و یا بوته ها دراز کشیده و در حد توانایی خودتان ، خود را از شر اسنایپر ها (تک تیر انداز ها) و یا سایر تیم ها در امان نگه دارید و آنها را غافلگیر کنید.

یکی دیگر از بهترین روش های پوشیدن لباس استتار مخصوصی است که فقط در ایردراپ ها (جعبه هایی که توسط هواپیما هر چند وقت یکبار به زمین ارسال میشوند) یات میشوند را به تن کنین.(البته فراموش نکنید که اگر با خودتان ماهی تابه حمل میکنید حتما بعد از پوشیدن لباس اون رو روی زمین بندازید تا رنگش باعث لو رفتن شما نشود.

با این لباس براحتی میتوانید دشمنان خودتون رو روی مپ غافل گیر کنید.

از ارتفاع ها و تپه ها نهایت استفاده را ببرید



یکی دیگر از ترفند های خوب کمین کردن در ارتفاع های بالا و اشراف کامل بر روی موقعیت میباشد به صورتی که دید ۳۶۰ درجه داشته باشید و بتوانید براحتی خود را پنهان کنید . داشتن سلاح سبک اسنایپ با دوربین های ۴X , 6X یا ۸X میتواند بهترین انتخاب باشد.میتوانید ایر دراپی که در نزدیکی شما فرود آمده را براحتی با این سلاح تبدیل به طعمه ای برای رقیبان خودتان کنید .

=================(pubg)=================آدرس تمام ماشین ها و موتور ها و قایق ها در مپ اصلی پابجی

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل
در تمام بازی های تغیر نمیکنه
=================(pubg)=================
مکان های پر جمعیت و پر لوت(اسلحه و غیره) در پابجی

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل
مکان سبز طبیعتا دارای لوت های زیادی هستند
مکان های قرمز به دلیل محبوبيت دای افراد زیادتری هستند
=================(pubg)=================
مناطق پر لوت در نقشه پابجی
لوت در PUBG کاملا به طور تصادفی وجود دارد. یعنی شما نمیتوانید در یک منطقه از بازی همیشه یک نوع اسلحه یا وسایل دیگری را دریافت کنید. اما مقادیر لوت میتواند در بعضی از نقاط نقشه بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد. در بعضی از نقاط نقشه مقدار لوت زیاد و ریسک بالایی وجود دارد و امکان اینکه در بازی با حریفان خود روبرو شوید، بسیار زیاد است.

در قسمت های مهم و پر لوت نقشه ، دشمنان زیادی وجود خواهند داشت زیرا آن منطقه همیشه در دسترس سایر بازیکنان بوده و همیشه در مسیر حرکت هواپیما قرار دارد. در این پست قصد داریم تا شما را با مناطق پر لوت در دو نقشه ی زیبای Erangel و Miramar آشنا کنیم… امیدوارم این پست برایتان مفید واقع شده باشد…
=================(pubg)=================
مناطق پر لوت نقشه Erangel

=================(pubg)=================
Military Base

Military Base :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : بسیار زیاد

پایگاه نظامی (Military Base) در جزیره کوچک جنوبی نقشه Erangel وجود دارد. در این پایگاه نظامی به مقدار فراوان لوت یافت می شود. همچنین لوت های این منطقه اکثرا در سطح آخر(۳) هستند.

این منطقه همیشه شلوغ بوده و احتمال کشته شدن در آن بسیار زیاد است. اگر مسیر هواپیما در راه این پایگاه نظامی نباشد ، میتوانید در جای دیگری فرود آمده و با وسایل نقلیه خود را به این پایگاه نظامی برسانید و به راحتی در آرامش و بدون حضور دشمنان اسلحه و منابع مورد نظر خودتان را بردارید!
=================(pubg)=================
School

School :

مقدار لوت : زیاد

تراکم لوت : زیاد

خطر : بسیار زیاد

مدرسه یک ساختمان مربعی با محوطه بزرگ در نقشه قرار دارد. این مکان جزو محبوب ترین مکان ها برای غارت لوت به شمار می رود. اما حضور بیشتر در این مکان احتمالا به کشته شدن کاراکتر بازی ختم شود!

اکثر لوت های این ساختمان سطح ۲ بوده و سلاح های معمولی و لوازم پزشکی بیشتری میتوانید از آن جا غارت کنید.
=================(pubg)=================
Pochinki :

مقدار لوت : زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : بسیار زیاد

بهتر است در این مکان فرود نیایید! این منطقه خطرناک بوده و خطر کشته شدن شما در آن بسیار زیاد از سایر مناطق ارانگل است. این مکان به دلیل داشتن خانه های زیاد محل خوبی برای غارت لوت است. به همین دلیل بسیاری از افراد در این محل به گشت و گذار ادامه میدهند.

در هر خانه ای شما میتوانید اقلام متفاوتی در لول های متفاوت پیدا کنید. همچنین مقدار تراکم در این منطقه زیاد است و تقریبا در هر خانه ای مقادیر زیادی از لوت را میتوانید غارت کنید.
=================(pubg)=================
مقدار لوت در Miramar
=================(pubg)=================
Hacienda del patron

Hacienda del patron :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : بسیار زیاد

در این مکان هر سه موارد فراوانی و تراکم لوت و خطر بسیار زیاد است. با رفتن به این منطقه باید کاملا مراقب باشید و با احتیاط منابع را غارت کنید. منابع در این جا در سطح ۳ و ۲ یافت می شوند و به راحتی میتوانید کیفتان را در این جا پر کنید!
=================(pubg)=================
Pecado Casino and Gym

Pecado Casino and Gym :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : بسیار زیاد

این منطقه میتواند جایگزین ساختمان Hacienda باشد. در این منطقه نیز لوت های فراوانی از جمله کیف و زره های سه را میتوانید در اختیار داشته باشید.
=================(pubg)=================
Prison



Prison :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : زیاد

احتمالا بهترین مکان غارت در نقشه ی Miramar همین ساختمان زندان (Prison) باشد! این ساختمان جنبه ی خوبی از لحاظ غارت لوت دارد ولی یک عیب بزرگ آن ، سایر بازیکنان را از رفتن به آن جا باز میدارد!

ساختمان زندان در جنوبی ترین موقعیت نقشه قرار دارد و رسیدن به آن تقریبا سخت است. با رفتن به آن جا باید با خود وسیله ی نقلیه ببرید زیرا ممکن است در هر زمانی دایره آبی رنگ فرا برسد و رفتن به منطقه ی امن
برایتان سخت شود!
=================(pubg)=================
مپ Erangel

=================(pubg)=================

Hospital

Hospital :

مقدار لوت : زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : زیاد

در منطقه Hospital نیز مانند مناطق گذشته ، لوت بسیاری در لول های مختلف پیدا میشود و به راحتی میتوانید کیف همراه خود را با بهترین اسلحه ها و وسایل و زره پر کنید.


=================(pubg)=================

Mylta Power

Mylta Power :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : زیاد

خطر : کم

این منطقه در واقع بهترین مکان برای غارت لوت به شمار می رود! به علت موقعیت دور این مکان از اکثر مسیر های هواپیما دشمنان کمی در این منطقه حاضر می شوند. میتوانید با خیال راحت (اما با کمی دقت) به غارت وسایل مورد نیاز خود باشید.

لوت همیشه در این منطقه بسیار زیاد می باشد.

=================(pubg)=================
"Novo," or Novorepnoye crates

“Novo,” or Novorepnoye crates :

مقدار لوت :  زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : زیاد

یک منطقه پر لوت در کنار آب های روان! در Novo میتوانید روی کانتینر ها ابزار و لوازم مورد نظر خود را پیدا کنید . اما باید از اطراف خود کاملا مواطب باشید. در این مکان یک ساختمان مرتفعی وجود دارد که برای کمین و ضدکمین(?)مناسب است!

=================(pubg)=================
مپ Miramar
=================(pubg)=================
Campo Militar

Campo Militar :

مقدار لوت : بسیار زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : زیاد

لوت این مکان تقریبا شباهت زیادی با ساختمان Prison دارد. این مکان همانند مکان های دیگر دارای رده لوت بسیار زیاد می باشد.

=================(pubg)=================
Los Leones

Los Leones :

مقدار لوت : زیاد

تراکم لوت : بسیار زیاد

خطر : بسیار زیاد

Ladrilleria

Ladrilleria :

مقدار لوت : زیاد

تراکم لوت : معمولی

خطر : بسیار کم

=================(pubg)=================
وسایل نقلیه در نقشه Sanhok

=================(pubg)=================
Sanhok کوچکترین نقشه ی پابجی است که تا به حال عرضه شده است. اندازه ی این نقشه برابر با ۴*۴ کیلومتر می باشد.

این نقشه به مناظر فوق العاده بهاری ، تابستانی ، آب و هوای آفتابی و گاهی بارانی مزین شده است! تا حدودی میتوان این نقشه را زیباترین نقشه ای که سازندگان پابجی آن را عرضه کرده اند ، نامید.

سنهوک به دلیل داشتن سبزه زار ها و بوته زار های فراوان ، مکان های مناسبی برای استتار در اختیار شما قرار می دهد. در مقابل بازیکنان نیز میتوانند در لابه لای این بوته ها استتار کنند و کار شما را سخت تر کنند.

داشتن یک لباس استتار میتواند تجربه بسیار خوبی را برایتان رقم بزند. آب هوای بارانی سعی داشته تا این نقشه را همچنان در بهترین فرم خودش نگه دارد و کاربران را مجاب به بازی کردن در آن کرده است.

صدای رعد و برق و شنیدن صدای لذت بخش شر شر باران میتواند برایتان خیلی جالب و هیجان انگیز باشد!

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل
وسایل نقلیه ی سنهوک
تقریبا در همه جای نقشه میتوانید به وسایل نقلیه مختلفی دسترسی داشته باشید.اما نمیتوان گفت که دقیقا عین نقشه ی بالا بتوانید در هر نقطه ی ذکر شده وسیله ی نقلیه پیدا کنید .

ولی مکان های تقریبی که احتمال بودن وسایل نقلیه در آن بیشتر است ذکر شده اند.

مکان های قرمز رنگ دارای لوت بسیار زیاد و مکان های زرد رنگ دارای لوت متوسط می باشند. توجه داشته باشید که در صورت افزایش لوت ، بازیکنان آن منطقه نیز زیاد خواهند بود .

پس بهتر است از رفتن به مکان هایی که احتمال میدهید در آن ها بازیکنان زیادی باشد ، خودداری کنید

=================(pubg)=================
شاید به جرئت بتوان گفت که Vikendi یکی از زیباترین نقشه های بازی پابجی است و ویژگی های آب و هوایی خاص خود را نیز دارد ، از جمله شفق قطبی و زمینه برفی و سفید و شهر ها و روستا و کمپ های زمستانی که در این نقشه از بازی پابجی موبایل بسیار بسیار به زیبایی این مپ افزوده است.

ما در این پست قصد داریم جمعیت،میزان لوت و همچنین موقعیت خودرو ها را در این نقشه به شما نمایش دهیم.




درباره ویژگی آب و هوایی و اقلیمی این نقشه بیشتر بدانید :
این نقشه به گفته سازندگان بازی پابجی ترکیبی از بهترین بخش های نقشه های قبلی است.

این بازی دارای حالت برفی و وسعت ۶*۶ میباشد . مدت روز بودن در این نقشه طولانی است اما بالاخره پایان می یابد و شما در زمان هایی مجبور میشوید در تاریکی یک شب زمستانی با دشمنان خود رو به رو شوید.

در این مپ سلاح مخصوصی اضافه شده است به اسم G36C که میتوانید از آن استفاده کنید.همچنین این سلاح با گلوله های ۵٫۵۶ میلی متری تنها در نقشه ویکندی قابل دسترس خواهد بود. این اسلحه جایگزین اسلحه SCAR-L در ویکندی خواهد شد.

اسلحه G3 در پابجی

در این نقشه خودروی مخصوص برف بنام جت اسکی نیز موجود است که به کاوش در محیط برفی به شما بسیار کمک میکند…اما فراموش نکنید که این خودرو یک خودروی دو نفره است.

خودروی مخصوص مپ Vikindi در بازی پابجی

یک قابلیت جالبی که در این مپ از بازی پابجی موبایل وجود دارد این میباشد که شما میتوانید قبل از رسیدن به سطح زمین چتر خود را پاره کنید و از آن جدا شوید !

گیم پلی مپ Vikendi :
وسعت این مپ ۶ در ۶ کیلومتر میباشد . گیم پلی ویکندی سریع تر از بازی در نقشه های Sanhok و Miramar میباشد،اما تجربه تاکتیکی این نقشه بیشتر از نقشه سانهوک است.
وسایل نقلیه در مناطق برف یا یخی لغزنده خواهند بود. شتاب در زمین یخ زده آهسته است و شما کنترل کلی وسیله نقلیه را از دست می دهید درحالیکه میخواهید گاز بدهید و سرعت را بالا ببرید.
میتوانید رد پا روی برف پیدا کنید ولی فراموش نکنید،رد پا ها روی برف باقی نمی مانند و پس از مدتی کوتاه محو میشوند.

=================(pubg)=================
نقشه مپ vikendi

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل

=================(pubg)=================
مکان های پر جمعیت و مکان های پر لوت

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل
قرمز : پر جمعیت
سبز : پر لوت

=================(pubg)=================
وسایل نقلیه در مپ vikendi

اطلاعات فوق العاده کامل در مورد مپ(نقشه) پابجی موبایل

=================(pubg)=================
=================(pubg)=================
=================(pubg)==


عکس  های کاربردی درباره مپ(مربوط ب پست بالا)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/wfl1_682dd721-600f-4299-a5d2-91ecba6f8e08.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/sime_682dd721-600f-4299-a5d2-91ecba6f8e08.png


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/8had_f01a198b-8edf-4544-810c-f3900a81f78a.png


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/ko6u_5e240cd5-2994-4397-b2fb-c24913e421e8.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/h7y0_800e19f2-162c-42b4-a5b4-95c63c879fd3.png

خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، arashskokri ، WOLF1976
#8


خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
#9
فان

سلام علیکم Telegh_01

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/view/aeli_sadra.mp4


این همه زحمت میکشم ی سپاس بدید

ب
هترین اسلحه های مپ لیویک livik پابجی موبایل !
░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر  پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░ 1
اگر از طرفداران بازی پابجی موبایل باشید، قطعا میدانید که مپ اختصاصی لیویک توسط این بازی معرفی و ارائه شده است در واقع این نقشه شگفت‌انگیز ترکیبی از چهار نقشه قبلی است که در بازی PUBG mobile وجود دارند همچنین در این مپ جدید شما میتوانید اسلحه های اختصاصی و یک وسیله نقلیه جدید را نیز مشاهده کنید.

در زیر به نکاتی که قرار است در رابطه با آنها صحبت کنیم اشاره شده است :

اسلحه های مناسب برای رقابت های انفرادی
اسلحه های مناسب برای رقابت های دو نفره
اسلحه های مناسب برای رقابت‌های گروهی
بهترین اسلحه های مپ لیویک livik پابجی موبایل
با من همراه باشید تا در ادامه در رابطه با به دست آوردن chicken dinner در مپ لیویک صحبت کنم البته قرار است که در رابطه با سلاح هایی که شما می توانید به واسطه آنها chicken dinner را در این مپ به دست آورید صحبت شود در ادامه با من همراه باشید.

اسلحه های مناسب برای رقابت های انفرادی
اسلحه های AKM و DP-28
همانطور که در مطالب قبلی در رابطه با این مپ صحبت کردم این نقشه نسبت به سایر مپ هایی که در بازی پابجی موبایل وجود دارد بسیار کوچکتر می باشد و تمام رقابت هایی که بازیکنان باید در این نقشه اجرا کند معمولاً نبرد های کوتاه و متوسط است، بنابراین یکی از سلاح های مناسب و قدرتمند که شما می توانید در این نقشه از دو استفاده کنید اسلحه DMR می باشد.

این اسلحه برای رقابت های انفرادی گزینه بسیار مناسبی است شما به راحتی می توانید سایر بازیکنان دشمن را از بین ببرید لازم به ذکر است که این اسلحه دارای مهمات بسیار خوبی می‌باشد و مهمات او ۵۱ گلوله است.

اما اگر بخواهم در رابطه با یکی دیگر از اسلحه های قدرتمند که شما می‌توانید در مپ یک از استفاده کنید صحبت کنم باید بگویم که اسلحه AKM از سلاح های AR می باشد یکی از بزرگترین و قدرتمندترین انتخاب ها در این مپ است زیرا قدرت شلیک بسیار بالایی دارد و می‌تواند آسیب و خسارت بسیار زیادی ایجاد کند توجه داشته باشید که بهتر است از این اسلحه نیز در رقابت های انفرادی استفاده کنید.

با این اسلحه شما به راحتی می توانید در تمامی نبرد های برد نزدیک و متوسط شرکت کنید و پیروز میدان باشید.



اسلحه های مناسب برای رقابت های دو نفره
اسلحه M416 & S12K
یکی دیگر از بهترین اسلحه های مپ لیویک، اسلحه M146 یکی از اسلحه های همه کاره در بازی پابجی موبایل می باشد و شما می توانید در مپ لیویک برای نبردهای برد کوتاه و برد متوسط از این اسلحه در رقابت‌های گروهی استفاده کنید و از آن جایی که می دانید این اسلحه یکی از اسلحه های تهاجمی در بازی پابجی موبایل می باشد بنابراین برای رقابت‌های دو نفره گزینه بسیار مناسبی است ضمن اینکه شما می‌توانید از یک اسکوپ ۴ و یا ۶ بر روی این اسلحه استفاده کنید که باعث می‌شود دقت این اسلحه و در صد پیروزی شما افزایش یابد.

یکی دیگر از سلاح هایی که می توانید در نبرد های دونفره از استفاده کنید اسلحه S12K اگر شما از آن دسته بازیکنانی هستید که دوست دارید هر چه سریعتر سایر بازیکنان دشمن را از بین ببرید و پیروز میدان باشید به شما توصیه می کنم که حتما از این اسلحه استفاده کنید.

اسلحه های مناسب برای رقابت‌های گروهی
اسلحه M416 & AKM
بسیاری از بازیکنان بازی پابجی موبایل ترجیح می دهند که از اسلحه های کلاس AR استفاده کنند علی الخصوص در مپ هایی همچون مپ میرامار و مپ Erangel کاربران از این اسلحه بسیار استفاده می کنند اما من با توجه به تجربه شخصی خودم به شما توصیه می کنم که از اسلحه M416 برای نبرد های برد متوسط و اسلحه AKM برای نبردهای بردن نزدیک استفاده کنید قطعا متوجه تاثیر فوق العاده این دو سلاح در این دو موقعیت متفاوت خواهید شد و شما به راحتی می توانید پیروز میدان باشید.

[b]
مپ های پابجی موبایل

ERANGEL:
قطعا تا به امروز محبوب ترین مپ بازی در پلتفرم موبایل است و دلیلش رو میشه به چند مورد اشاره کرد .سبز بودن مپ و درخت و چمن برای پوشش و کمپ .اندازه ای معقول که نه زیادی بزرگ است و نه زیادی کوچک و داشتن منطقه معروف پوچینکی و عدم نیاز به دانلود مپ .اما چند نقطه ضعف هم داره مثلا لوت کم و مناطق باز زیاد.از مکان های معروف این مپ میشه به پوچینکی و جرجوپول و میلیتاری و اسکول یا مدرسه اشاره کرد .بدلیل استقبال زیاد بازیکن ها از این مپ بیشتر ترفندهای موجود مربوط به این مپ میباشد .

MIRAMAR:
مپ دوستداران اسنایپر ها .در این مپ بیابانی دیگر خبری از قایم شدن لای چمن ها نیست .میرامار بزرگترین مپ بازی ست و دارای بیشترین مناطق شهری و ساختمان در بین مپ هاست .اما این مپ محبوبیت زیادی بین بازیکن ها نداره به دلایلی چون بزرگی بیش از حد مپ و نداشتن چمن و درخت .اما مورد علاقه بازیکنان حرفه ای ست .داشتن ماشین در این مپ یک امر واجب و ضروری ست .اما کوه های خشن و تراش نخورده این مپ و پستی و بلندی های زیاد دلچسب ماشین سواری نیست ولی بجاش میتونید از جاده های دور و دارزش سواری بگیرید .مکان های معروف : پیکادو و ال پوزو و سن مارتین و…

SANHOK:
جنگل شرجی پابجی .با پوششی عظیم از درخت و چمن و بوته .کوچکترین مپ بازی سانهوک است که به همین دلیل یک مپ سرعتی است که نیازمند تغییر مکان زیاد و سریع است .کوچک بودن مپ نیاز به ماشین را بی مورد میکند و همچنین تپه های زیاد و پشت سرهم قطعا مناسب سواری نیست .این مپ پر لوت ترین مپ بازی ست که حتی خانه های کوچک دور افتاده میتونه نیاز شمارو تامین کنه . مکان های معروف : بوت کمپ و پارادایس و کمپ های چندگانه و…

VIKENDI:
قطعا شما هم مثل من بعد از بازی در ویکندی کمی مایوس شدید برای این همه انتظاری که برای مپ برفی کشیدیم .درسته حق دارید ویکندی انتظارهارو براورده نکرد .همه از این مپ انتظار جای پا و گرافیکی بهتر داشتیم اما به چند دلیل باید قانع باشیم .دلیل اول اینکه این مپ فعلا نسخه بتا است و باید منتظر اپدیت های بعدی این مپ باشیم و دوم اینکه نباید از موبایل انتظار کشش مپ های سنگین کامپیوتر رو داشته باشیم و قطعا گوشی های موبایل قدرت رندرینگ این اطلاعات و نخواهد داشت .اما به هر حال مپ ویکندی عرضه شده است و باید منتظر پیشرفت این مپ باشیم .
انتظارهایی که از این مپ داریم در اینده اتفاق بیفته : ۱-بهبود لوت این مپ.هرجای بازی برید فقط شاتگان و یوزی میبنید ۲-بهبود گرافیک مپ ۳-بهبود رندرینگ دشمن در فاصله های دور ۴-بهبود گیلی سفید .این گیلی در فاصله های دور به رنگ های دیگه دیده میشه مگه اینکه روش اسکوپ کنید . ۵-بهبود مکان ماشین های بازی .کسی نمیدونه کجا میشه ماشین پیدا کرد
این مپ سیستم سیف زونش کمی با بقیه مپ ها فرق میکنه .اولین دایره کوچکتر از بقیه مپ هاست و عمدتا در حواشی مپ قرار میگیره .[/b]
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
#10
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط mohamadamin00 ، Emmɑ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر کانتر خور✘ | ✘MR.COUNTER KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان