امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطمئن نیستید که آیا او هم همین احساس را نسبت به شما دارد یا خیر.

#1
Heart 

  1. کسی که شما را دوست دارد، وقتی کنار شماست راحت است
همه ما به طور طبیعی، بسته به موقعیتی که در آن قرار می گیریم نقاب های متفاوتی داریم و نمیتوانیم خود واقعی مان را نشان دهیم. تعداد افرادی که در کنار آن ها بدون ترس خودمان هستیم، اندک است.

به همین خاطر اگر فرد موردنظر شما وقتی کنار شماست بدون ترس خود واقعی اش را نشان می دهد، این نشان از اعتماد و راحتی او دارد و نشان می دهد که شما جزء نزدیک ترین افراد به او هستید.



[*]کسی که شما را دوست دارد، به دنبال راه هایی است که نشان بدهد به شما اهمیت می دهد




همیشه نباید به دنبال اتفاقات خارق العاده برای نشان دادن عشق باشیم، گاهی می توان با کوچکترین کارها عمق عشق را به کسی که دوستش داریم نشان بدهیم.








اگر متوجه می شوید که او از روش های مختلف نشان می دهد که به شما اهمیت می دهد و اولویت زندگی اش هستید، قطعا این یک نشانه خوب است.








اگر روزی زودتر از محل کار برگشته تا برای شما که مریض هستید دارو تهیه کند، اگر زودتر از شما از رختخواب بیرون می رود تا بتوانید با بوی قهوه مورد علاقه تان بیدار شوید و یا هر کار جزئی دیگر، همه و همه یعنی به شما اهمیت می دهد و قطعا کسی به شما اهمیت می دهد که شما را دوست می دارد.












[*]کسی که شما را دوست دارد، با شما صادق است




صداقت و روراستی یکی از ارکان مهم یک رابطه موفق است. صادق بودن یک ویژگی مثبت است اما خودتان هم می دانید ما نمی توانیم همیشه با همه صادق باشیم و چیزی را بگوییم که حقیقت دارد، گاهی حرف زدن در مورد برخی حقایق سخت ترین کار دنیاست. اما اگر فردی که دوستش دارید با شما صادق است و همیشه حقیقت را به شما می گوید، این یعنی او فردی امن است.










[*]کسی که شما را دوست دارد، به شما اجازه می دهد که بدانید در حال فکر کردن به شماست




همه ما ممکن است شرایطی را تجربه کرده باشیم که به فردی که دوستش داریم فکر کنیم، قطعا در میان گذاشتن احساسات با او از طریق یک پیغام یا تماس کوتاه کار بسیار خوبی است، اما همیشه این اتفاق نمی افتد و گاهی واقعا به او نمی گوییم که در حال فکر کردن به او هستیم.








کسی که شما را دوست داشته باشد این را به شما می گوید، می گوید که ذهنش را درگیر کرده اید و در حال فکر کردن به شماست، حتی اگر شده آن را با یک پیغام ساده مانند “امیدوارم روز خوبی داشته باشی”، نشان بدهد، این کار را می کند.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، در رابطه با شما، ایمن است



هیچ چیز بدتر از ارتباط داشتن با فردی ناامن نیست، کسی که اگر بلافاصله به او پیغام ندهید، عقب نشینی خواهد کرد. همچنین، ارتباط با فردی ناامن یک شرایط ناراحت کننده به وجود می آورد، زیرا رفتار او نشان می دهد که به شما اعتماد ندارد.








کسی که شما را دوست داشته باشد کاملا به شما اعتماد دارد و مدام در حال تهدید کردن شما نیست. در یک رابطه درست، طرفین باعث تقویت اعتماد به نفس یکدیگر می شوند نه مسبب تخریب آن!



[*]






کسی که شما را دوست دارد، زمانی که به تنهایی نیاز دارید، به شما زمان می دهد



تنها بودن و خلوت کردن، چیزی است که هر انسانی زمانی به آن نیاز پیدا می کند. برخی از افراد بیش از سایرین به آن احتیاج دارند. در برخی موارد، مانند یک مشاجره، کمی فاصله گرفتن از یکدیگر، می تواند شما را از گفتن چیزی که به زودی پشیمان می شوید، نجات دهد.








گاهی همین جدا بودن های موقتی، باعث می شود که برای زمانی که با هم هستید، ارزش قائل شوید. نیاز داشتن به خلوت و تنهایی یک چیز طبیعی است و پسری که این را درک می کند، قطعا به شما علاقه مند است.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد



قطعا شرایط همیشه به نحوی پیش نمی رود که اوضاع برای هر دو طرف ایده آل باشد، گاهی اوقات یک نفر مجبور می شود شرایطی را تحمل کند، که به واسطه آن کسی که دوستش دارد خوشحال تر باشد.








درست است که یک رابطه درست و حسابی، رابطه ای است که هر دو طرف راضی و خوشحال باشند، اما اگر مرد موردنظر شما، بهترین ها را برای شما می خواهد، قطعا این یک نشانه عالی است.










[*]کسی که شما را دوست دارد، حتی به سرگرمی های عجیب و غریب شما علاقه نشان می دهد




همه ما حداقل یک علاقه یا سرگرمی داریم که کمی خارج از چارچوب است. وقتی مردی شما را دوست دارد، می خواهد از همه چیزهایی که به آن ها علاقه مند هستید مطلع شود. او به علاقه مندی های شما واکنش مثبتی نشان خواهد داد و هیچوقت احساس بدی به شما منتقل نخواهد کرد.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، وقتی اشتباه می کند، صمیمانه عذرخواهی می کند



اعتراف کردن به اشتباه و به دنبال آن عذرخواهی، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. قطعا ما حاضر به اعتراف پیش همه افراد نیستیم و فقط زمانی به اشتباهمان اعتراف می کنیم، که طرف مقابل برایمان مهم باشد.








با تمایل به گفتن اینکه “من اشتباه کردم و متاسفم” ، یک پسر می تواند به شما نشان دهد که واقعا به شما اهمیت می دهد. البته، این عذرخواهی فقط در صورتی خوب و قابل تحسین است که واقعی باشد و فقط دست آویزی برای رسیدن به هدف بعدی نباشد.



[*]








کسی که شما را دوست دارد، به دنبال راه هایی برای راحت تر کردن زندگی شما است



همه ما از انجام برخی از کارها آن قدر فراری هستیم که همیشه آن را به بعدا موکول می کنیم، ممکن است این کار چیزی مانند جدا کردن زباله ها یا تخلیه ماشین ظرفشویی باشد. کسی که شما را دوست دارد ترجیح می دهد برای راحت بودن شما آن کار را خودش انجام دهد.



[*]








کسی که شما را دوست دارد، می خواهد همه دنیا بدانند که شما با هم هستید



درست است که نمایش دادن بیش از حد رابطه به دیگران خسته کننده است، اما همه ما دوست داریم که کسی که دوستش داریم را به همه معرفی کنیم. گاهی چیزی مانند گرفتن دستان کسی که دوستش داریم در خیابان نیز می تواند احساس خیلی خوبی به ما بدهد.








وقتی او با اشتیاق شما را به دیگران معرفی می کند، این نشان می دهد که به شما و رابطه با شما افتخار می کند.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، در رابطه با شما خودخواه نیست



همراه بودن با کسی که صادقانه نیازهای شما را در اولویت بالاتری از نیازهای خود قرار دهد، قطعا هیجان انگیز است. گاهی کوچک ترین کارهای او نیز نشان از علاقه او دارد.








اگر او همیشه آخرین قطعه پیتزا را به شما پیشنهاد می دهد یا فیلمی را پیشنهاد می کند که فکر می کند بیشتر دوست دارید ببینید، این ها کارهایی به دور از هرگونه خودخواهی و نشانه بسیار مثبتی است.








وقتی مردی با عشق این نوع کارها را انجام می دهد، این شما را مشتاق تلافی می کند و زمانی که هر دو مشغول انجام کاری خوب برای دیگری هستند، رابطه شما یک رابطه بی نظیراست.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، به موفقیت های شما بها می دهد



حتی اگر فردی خجالتی هستید و تمایلی برای نشان دادن موفقیت هایتان به دیگران ندارید، مردی که شما را دوست داشته باشد با لذت از موفقیت های شما سخن خواهد گفت، او اولین کسی خواهد بود که از موفقیت های شما احساس خوشحالی و لذت می کند.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، شما را در اولویت قرار می دهد



همه ما روزانه درگیری ها و گرفتاری های فراوانی داریم و این اولویت بندی افراد است که مشخص می دهد تا چه حدی به ما اهمیت می دهند و چقدر در اولویت قرار داریم.








اگر این فرد، فردی است که با وجود گرفتاری های زیادی که دارد، بازهم شما را در اولویت قرار می دهد، این یک نشانه خوب است که می گوید این فرد شما را دوست دارد.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، آنچه در زندگی اش رخ می دهد را با شما به اشتراک می گذارد



مردان نسبت به زنان تمایل کمتری برای به اشتراک گذاشتن نگرانی ها و مشکلات خود دارند. گاهی اوقات برای یک مرد واقعا سخت است که در مورد چیزهایی که او را آزار می دهد، صحبت کند. او هرگز این حرف ها را با کسی که احساس نزدیکی به او نداشته باشد، نمی زند.








اگر مرد موردنظر شما تمام قسمت های زندگی اش را با شما به اشتراک می گذارد، این حرکت را جدی بگیرید، زیرا انجام این کار برای بسیاری از مردان کاری سخت است.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، دلش برای شما تنگ می شود



دلتنگی احساسی است که به خوبی گویای علاقه است. ما قطعا دلتنگ کسانی می شویم که دوست شان داریم.








به این صورت اگر فردی که با او در ارتباط هستید، با پیغام یا هر روش دیگری به شما ابراز دلتنگی می کند یعنی به شما علاقه مند است و نمی تواند نسبت به دوری از شما بی تفاوت باشد.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، به حرفهای شما گوش می دهد



سر تکان دادن و شنیدن، با گوش دادن بسیار متفاوت است. کسی که می خواهد به حرف های شما گوش بدهد منتظر می ماند تا صحبت شما به طور کامل تمام شود و بعد نظرش را در مورد آنچه گفتید، می گوید، اما کسی که فقط می شنود و بیهوده سر تکان می دهد، اهمیتی به گفته های شما نمی دهد. کسی که شما را دوست داشته باشد به آنچه می گویید کاملا گوش می دهد و بعد نظرش را می گوید.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، شما را با حرکات گاه و بی گاه غافلگیر می کند



مناسبت هایی مانند روز تولد شما یا ولنتاین، فرصت خوبی هستند تا مردی که به شما علاقه دارد، علاقه اش را نشان دهد. اگر با یک دسته گل زیبا شما را غافلگیر کرده و یا برای تعطیلات آخر هفته برنامه ای هیجان انگیز تدارک دیده است، همه و همه نشانه این است که او به شما و خوشحال کردن شما اهمیت می دهد.



[*]






کسی که شما را دوست دارد، مکالمات شما را به خاطر می آورد



وقتی کسی، چیزی که در گذشته به او گفته اید را به یاد دارد و از آن حرف می زند، این نشان می دهد که حرف های شما را به خوبی گوش داده و به جای اینکه آن را از یک گوش بگیرد و از گوش دیگر خارج کند، آن را به خوبی به خاطر سپرده است.








اگر در روز تولدتان هدیه ای به شما می دهد، که قبلا از آن حرف زده اید، این نشان می دهد که او زمانی را صرف یادآوری آنچه در واقع برای شما مهم است کرده است.



[*]


کسی که شما را دوست دارد، با دوستان و خانواده شما وقت می گذراند




ملاقات و گذراندن وقت با عزیزانتان می تواند بخشی از ترس و وحشت فرد مقابل در رابطه باشد، اما این موضوع، بسیار ضروری است.








مردی که به شما اهمیت می دهد و شما را دوست دارد، تمایل خود را برای وقت گذراندن با خانواده و دوستان تان اعلام خواهد کرد.



[*]




کسی که شما را دوست دارد، به شما می گوید که دوست تان دارد




آیا احساسی بهتر از این وجود دارد که تحت تأثیر محبت قرار بگیرید و نتوانید جلوی گفتن “دوستت دارم” را بگیرید؟ ممکن است ادای این جمله برای بار اول سخت باشد، اما همین که گفته شود، برای دفعات بعد قدرت بیشتری برای ابراز خواهد داشت.



[*]

مردی که عاشق شماست به طور مرتب، هم از طریق گفتار و هم از طریق عمل، به شما یادآوری خواهد کرد که دوست تان دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط mahkame ، _Strawberry_ ، دلارام1383
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دید شما نسبت به تتو چیه ؟
  کاشت ایمپلنت دندان چند مرحله دارد؟
  با سرد و بی احساس ترین فرد جهان بیشتر آشنا شوید
  معما(دهقان چند گوسفند دارد؟؟)
  تنها برتری ما نسبت به نسل های بعدی و قبلیمون
  وقت آن رسیده ذهنیت خود نسبت به اتوبوس را عوض کنید!
  کرونا هواپیما دوست دارد یا قطار؟ چه کنیم در امان باشیم
  رنگ و مش پرنیا چه ویژگی هایی دارد؟
  آب به عنوان مایه حیات چه اهمیتی در زندگی ما دارد؟
  ایا کناف قابلیت تخریب و ترمیم دارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان