امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد

#1
گوشی شیائومی می ۱۱ در تاریخ ۲۸ دسامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود. این گوشی قرار است به عنوان اولین گوشی استفاده کننده از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بر روی پلتفرم موبایل به بازار عرضه گردد. با این حال شیائومی تاکنون ظاهر و طراحی دستگاه را به نمایش نگذاشته است. هم اکنون دو تصویر زنده از گوشی شیائومی می ۱۱ در وبسایت اجتماعی وبیو منتشر شده که ظاهر گوشی را از بخش روبرو و پشتی به نمایش می‌گذارد.
تصویر بخش پشتی شیائومی می ۱۱ نشان می‌دهد که جایگاه‌ دوربین‌ها به صورت مربع طراحی شده است و سه دوربین در کنار فلش LED قرار دارند. از آنجایی که می‌توان نوشته‌های بر روی جایگاه دوربین‌ها را خواند، گوشی می ۱۱ از دوربینی اصلی با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد. شرکت شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که از فناوری جدید محاسباتی تصویربرداری برای ثبت تصاویر بهتر در گوشی می ۱۱ استفاده خواهد کرد.


تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد 1

اگر با دقت بیشتری به بخش پشتی گوشی شیائومی می ۱۱ نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که احتمال استفاده از قاب چرم در این بخش وجود دارد. چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی پخش شد که ادعا می‌کرد گوشی می ۱۱ در نسخه‌های رنگی متفاوتی عرضه خواهد شد و مدل چرم این گوشی نیز موجود خواهد شد. دکمه‌های تغییر صدا و پاور نیز در بخش راستی گوشی می ۱۱ قرار خواهند گرفت.
تصویر دوم بخش جلویی گوشی می ۱۱ را به نمایش می‌گذارد. البته قسمت بالایی دستگاه که مربوط به دوربین سلفی و دیگر اجزا می‌شود، در تصویر قابل مشاهده نیست. با این حال گزارش‌هایی اخیرا منتشر شده که از صفحه نمایش پانچ نقطه‌ای و خمیدگی در چهار گوشه‌ می ۱۱ خبر می‌دهند. بنا بر بیانات شیائومی، گوشی می ۱۱ از صفحه نمایش بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد. شایعه‌ها پیش‌تر اطلاع داده بودند که گوشی می ۱۱ از صفحه نمایشی با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد.
مشخصاتی که بر روی صفحه نمایش گوشی‌ به نمایش در آمده، نشان می‌دهد که گوشی مذکور به پردازنده ۲.۸۴ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای مجهز شده که همان پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ نسخه 5G شرکت کوالکام است. این پردازنده به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم اجرایی قرار خواهد گرفت. این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل نسخه ۱۱ اندروید استفاده می‌کند که بر روی آن، رابط کاربری MIUI 12 اجرا می‌شود. البته این‌ها جزییاتی هستند که توسط این رندرها به دست آمده‌اند و برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر بمانیم.


تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد 1




تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد 1


تصاویر واقعی از گوشی شیائومی mi 11 منتشر شد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ჩяσOσкєη ժяєαм
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان