امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 4.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه کی پاپ

#11
امروز سالگرد دبیوت بی تی اسه Big Grin
امروز 7 ساله شدن:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار کوتاه کی پاپ 2

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار کوتاه کی پاپ 2

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار کوتاه کی پاپ 2

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار کوتاه کی پاپ 2 6gd:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Karlina
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку ، DarkLight ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷ ، ᴀʀмɪss ، sober
آگهی
#12
بچه کیم جونگده(چن)به دنیا اومده و دختره و حدود 4 ماهشه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16290184051222
پاسخ
 سپاس شده توسط لــــــــــⓘلی ، DarkLight
#13
اخبار کوتاه کی پاپ 2

یوگیومِ گات‌سون در فوتوشوت و مصاحبه‌ای با مجله‌ی Elle شرکت کرد و و این فعالیت تبدیل به اولین پروموشن رسمی او پس از پیوستن به AOMG شد.

در این مصاحبه یوگیوم گفت: "اولین بار بود که AOMG با آرتیستی که به عنوان آیدل فعالیت میکنه، قرارداد بست و واسه همین نصف هیجان‌زده و نصف نگران بودم. اما اونها با آغوش باز بهم خوش‌آمد گفتن و حس کردم که میتونم روشون حساب کنم. من AOMG رو انتخاب کردم چون مسیر موسیقی یکسانی داشتیم. قصد دارم با موزیسین های مختلف در AOMG کار کنم و به یک فرد 'all-rounder' (همه فن حریف) تبدیل شم که هم در اجرا و هم در موسیقی مهارت داره."

او گفت که اعضای گات‌سون درباره برنامه های خود برای آینده با یکدیگر صحبت کرده اند و گفت: "من بحث و گفت‌وگو های زیادی با اعضا داشتم. از طریق این روند بود که ما به طور طبیعی تصمیم گرفتیم کمپانی‌ای که مدت ها در اون بودیم رو ترک کنیم و هر کدوم از ما سراغ کار هایی بره که میخواست انجام بده. میتونیم با اطمینان به طرفدارهامون بگیم که این پایان ما نیست. ما متعقدیم که رسیدن هر یک از اعضا به آرزو های خود برای هدف نهایی ما به عنوان یک تیم مهمه."

یوگیوم درباره یک شروع تازه گفت: "من باور دارم که اگر همیشه سخت تلاش کنم، تلاشم نتیجه میده‌. هیچوقت در باور داشتن خودم دچار تردید نشدم. به نظرم بزرگترین ترسم، متوقف شدنه. میخوام به فردی تبدیل شم که به رشد و بالغ شدن ادامه میده."??
پاسخ
 سپاس شده توسط لــــــــــⓘلی ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷
#14
اخبار کوتاه کی پاپ 2

دیسپچ گزارش کرد که جی‌دراگون از بیگ‌بنگ و جنی‌ از بلک‌پینک به مدت یکسال در رابطه هستند.

در این گزارش، گفته شده که جنی و جی‌دراگون‌، به طور مخفیانه همو میدیدند. براساس گفته های این خبرگزاری ، این دو سلبرتی معمولا در خونه باهم قرار میذاشتند.

دیسپچ توضیح داد که جی‌دراگون برای پنت‌هاوس ش پارکینگ شخصی و آسانسور شخصی داره ، بخاطر همین جنی بدون تایید هویتش میتونست وارد خونه ش بشه.

براساس دیسپچ ، برنامه روزانه جنی ، دیدن جی‌دراگون در خونه بعد از تموم کردن فعالیت هاش بوده. و بعد به خونه خودش برمیگشت و دوباره روز بعدی همین برنامه رو تکرار میکرد.

دیسپچ همچنین اعلام کرد که رابطه ی جی‌دراگون و جنی ، یک راز با کمپانی ‌وای‌جی بوده ، و منیجر جنی کسی بوده که اون رو به خونه جی‌دراگون میرسونه و بعد دنبالش میرفته. گاهی هم منیجر جی‌دراگون این کار انجام میداده.


در روز ۳۱ ژانویه ، روز کنسرت آنلاین " THE SHOW " بلک‌پینک ، دسیپچ جنی رو صبح زود ، موقع خروج از خونه ی جی‌دراگون رفتن به محل کنسرت دیده ، همچنین ماشین جی‌دراگون هم براساس گفته های دیسپچ در‌ نزدیکی محل کنسرت بوده.

منبعی نزدیک به دو آرتیست به دیسپچ گفت : " افراد زیادی تو YG ، متوجه رابطه اونها شدند. مادر جنی هم از رابطه ش با جی دراگون با خبر هست ، و از جی دراگون بابت اینکه به طور ویژه مراقبشه ، ممنون ـه. "


در پاسخ به این گزارش ، کمپانی YG اعلام کرد : " ما نمیتونیم چیزی رو درمورد زندگی شخصی آرتیست مون تایید کنیم . امیدواریم این موضوع رو درک کنید . "






اخبار کوتاه کی پاپ 2
در تاريخ ٢٣ فوريه، كمپانى بيگ هيت اطلاعات مربوط به سود سالانه مربوط به سال ٢٠٢٠ رو منتشر كرد. طبق آمار، امسال موفق ترين سال اين كمپانى از نظر سود اقتصادى از زمان تأسيسش تا به حال بوده.
در سال ٢٠٢٠ بيگ هيت سود سالانه ٧٩٦/٣ ميليارد وونى (معادل ٧١٦/٤ ميليون دلار)،  سود عملياتى ١٤٢/٤ ميليارد وونى (معادل ١٢٨/١ ميليون دلار) و درآمد خالص ٨٦/٢ ميليارد وونى (معادل ٧٧/٦ ميليون دلار) رو ثبت كرده. اين آمار و ارقام توسط كمپانى و بر اساس استانداردهاى حسابرسى K-IFRS و در غياب حسابرس خارج از كمپانى محاسبه شدند.

در مقايسه با آمار و ارقام سال ٢٠١٩، درآمد و سود كلى كمپانى بيگ هيت ٣٦ درصد رشد داشته و سود عملياتى و درآمد خالص به ترتيب ٤٤ و ١٩ درصد بيشتر شدند. با وجود شرايط ايجاد شده در اثر گسترش ويروس كوويد-١٩، امسال پر سود ترين سال براى كمپانى بيگ هيت از زمان تأسيسش تا به حال بوده.
تنها در ربع چهارم سال ٢٠٢٠، كمپانى بيگ هيت درآمدى ٣١٢/٣ ميليارد وونى (معادل ٢٨١ ميليون دلار) به همراه سود عملياتى ٥٢/٥ ميليارد وونى (معادل ٤٧/٢ ميليون دلار) كسب كرده.
در مقايسه با ربع چهارم سال ٢٠١٩، اين آمار به ترتيب ١١٧ و ١٢٢ درصد رشد داشتند. از اين رو، ميشه گفت ربع چهارم سال ٢٠٢٠ هم براى بيگ هيت بيشترين سود رو از زمان تأسيس تا به حال به همراه داشته.
فاكتورهايى كه در رشد شگرف سود اين كمپانى نقش داشتند فروش فوق العاده آلبوم ها و گسترش مرزهاى تجارى بيگ هيت هستند.

طبق آمار چارت گائون آرتيست هاى ليبل بيگ هيت از جمله بى تى اس، سونتين، تى اكس تى، انهايپن و ... روى هم ١٣/٢ ميليون نسخه آلبوم فروختند. درآمد كسب شده از فروش آلبوم ها ٣٢٠/٦ ميليارد وون (حدودا ٢٨٨/٥ ميليون دلار) بوده كه در مقايسه با سال ٢٠١٩ رشدى ١٩٦ درصدى داشته:
پس از ادغام كمپانى پلديس و KOZ Entertainment و BELIFT LAB و Source Music بيگ هيت تبديل به كمپانى متشكل از ٥ ليبل و ساختار متفاوت شد.
رشد تجارى هم در افزايش سود و درآمد نقش زيادى داشته. با وجود كاهش ميزان فروش بليط كنسرت به دليل شيوع ويروس كوويد-١٩، بيگ هيت تمركزش رو روى توليد محتوا و وسايل گروهى و فن كلاب ها گذاشت و اين كارش رشدى ٥٣، ٧١، و ٦٦ درصدى نسبت به سال ٢٠١٩ رو به همراه داشت.
پلتفورم وى ورس هم شاهد رشد چشمگيرى  بود، به طوريكه در ماه فوريه سال جارى ميزان دانلودهاى اين برنامه به بيش از ٢٥ ميليون رسيد.

بيگ هيت در كنار انتشار اين آمار و ارقام افزود: "حتى در شرايط سخت ايجاد شده توسط ويروس كوويد-١٩، ما تونستيم بيشترين سود و درآمد رو با ساختار نفوذناپذير تجاريمون كسب كنيم. با وجود اين پيشرفت ها، ما سعى داريم مرزهاى تجارتمون رو گسترش بديم. اخيرا با بخش V Live از نيور ادغام شديم و داريم با Universal Music Group هم همكارى ميكنيم. قصد داريم از راه هاى مختلفى با شركاى تجارى متفاوت ارتباط برقرار كرده و بيش از پيش رشد كنيم."??

-

منبع @irankorea
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷
#15
بیانیه جی‌وای‌پی در رابطه با هیونجین :

سلام، کمپانی جی‌وای‌پی صحبت میکنه.

قبل از هرچیزی بابت شرایط سختی که بخاطر اخبار بد هنرمند ما، هيونجينِ استری‌کیدز به وجود اومد، عذرخواهی میکنیم.
بخاطر اقداماتی که لازم بود صورت بگیره، لطفا درک کنید که اطلاع‌رسانی موقعیت با توجه متنوع بودن منابع، زمان میبرد.
زمانی که این مشکل به وجود آمد ما به همکلاسیان، معلمین و همسایگان گوش دادیم و با انتشار دهندگانی که پست ها را نوشتند ملاقات داشتیم. بعد از تحلیل و جمع آوری اطلاعاتی که از افراد مختلف داشتیم، سخت بود که بطور واضح حقایق را ثابت کنیم چرا که موقعیت در حافظه آنها تفاوت‌هایی داشت.
به‌هر‌حال، افرادی هستند که بخاطر رفتار و حرف‌های نامناسب و ناشیانه‌ی هیونجین در گذشته آسیب دیده اند، و هیونجین هم عمیقا پشیمان است، بنابراین من با انتشار دهنگان شخصا ملاقات و از آنها عذرخواهی کردم.
یکبار دیگه تشکر میکنم که سوتفاهمی که با هیونجین پیش آمده رو حل کردید و عذرخواهی صادقانه اون رو پذیرفتید و در آینده حمایتش میکنید.
با اینکه بهتون دسترسی نداریم اما میخوام از این فرصت استفاده کنم و از افراد دیگری که با حرف‌ها و رفتارهای گذشته‌ی هیونجین آسیب دیده اند، عذرخواهی کنم.
در آینده، هيونجين همیشه قول داده که زندگی درستی رو با فکر کردن به رفتارهای خودش سپری کنه، و ما هم توجه بیشتری به مسیر درست هنرمندان خواهیم داشت.
درآخر، خواهشمندیم از پخش شایعات و گزارشات بی اساسی که با حقیقت تفاوت دارند خودداری کنید، و ما
سعی میکنیم تا در انتخاب کارآموز و هنرمندان دقت بیشتری کنیم.

ممنونم.




آپدیت اینستاگرام استری‌کیدز با هیونجین :

"سلام، من هیونجین از استری‌کیدز هستم.
قبل از هرچیزی، صادقانه از افرادی که با رفتار و حرف‌های من در دوران مدرسه اذیت شدند، عذرخواهی میکنم. وقتی به رفتارهای گذشته‌م نگاه میکنم، زمانی که از الان کمبودهای بیشتری داشتم، خجالت زده و ناامید میشم. متوجه شدم که حرف‌ها و رفتارهای من بدون درنظر گرفتن دیگران، باعث ناراحتی اونها شده. خیلی دیره، ولی من عمیقا به رفتارهای خودم فکر میکنم. فرقی نمیکنه عمدی بوده یا نه، فکر میکنم هیچوقت بخاطر آسیبی که به دیگران زدی بخشیده نمیشی. من به رفتارهای خودم فکر میکنم چون میدونم صرفا اینکه عذرخواهی کردم و عذرخواهیم پذیرفته شده، نشون نمیده اون آدم قبلی کاملا ناپدید شده.
با اینکه خیلی دیره، ممنونم از اون افرادی که آسیب دیدن که حاضر شدن شخصا ملاقات کنن و من رو ببخشند.
دوست دارم از باقی افرادی که بخاطر رفتار و حرف‌های نامناسب من در دوران مدرسه اذیت شدند و باهاشون ملاقاتی نداشتیم هم عذرخواهی کنم. بابت ناامید کردن تمام افرادی که حمایتم کردن خیلی متأسفم."



منبع  T.me/STRAY_KIDS
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، لــــــــــⓘلی
#16
اخبار کوتاه کی پاپ 2


گزارش شده که چانیول از اکـسو، ماه آینده به خدمت اعزام خواهد شد‌.??

در بیست و ششم فوریه، اس‌ام تایید کرد؛
"چانیول در بیست و نهم مارچ به‌عنوان سرباز وظیفه به ارتش اعزام خواهد شد."

این کمپانی اعلام کرد؛
"مکان و زمان اعزامِ این آرتیست محرمانه باقی خواهد ماند و برگزاری هیچ ایونت ویژه‌ای برای اعزام چانیول تدارک دیده نشده است."??

چانیول بعد از #Xiumin و #DO، که خدمت رو به پایان رسوندند و #Suho و #Chen که همچنان در حال انجام وظیفه هستند، پنجمین سربازِ اکـسو خواهد بود.

چانیول چند روز پیش با انتشار نامه‌ای به ابراز احساسات و قدردانی از فن‌ها پرداخت.

-

منبع irankorea
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷ ، _sehun_ ، لــــــــــⓘلی
آگهی
#17
اخبار کوتاه کی پاپ 2

بکهیون عضو گروه ا‌کسـو از اعزام به خدمت و تاثیر سربازی روی کامبک جدیدش گفت. ?



در بیست و ششم مارچ، بکهیون عضو گروه اکـسو از طریق لایو اینسـتاگرام آشکار کرد که ممکنه به زودی به خدمت اعزام بشه و از تاثیر سربازی روی آلبومِ در دست انتشارش گفت.??

بکهیون در طول این لایو آشکار کرد که چرا برای آلبومِ جدیدش یعنی "Bambi"، پروموشنِ رسمی و منظمی چیده نشده‌.

بکهیون گفت : "راه چاره‌ای برای این مسئله وجود نداره."
و ادامه داد : "قصد داشتم بهتون بگم و خیلی فکر کردم که باید اول مارچ این خبر رو بهتون بدم یا بذارمش برای آخر ماه، اواخر مارچ آخرین مهلتِ من برای به تقویع انداختن سربازیمه و دلیل اینکه هیچ برنامه‌ی کاریِ خاصی تو ماه آوریل برام چیده نشده هم همینه."

بکهیون گفت : "چیزی برای این کامبک تدارک دیده نشده برای همین مطمئن نبودم که این حق‌‌‌ رو دارم که ازتون بخوام منتظرم بمونید یا نه. گفته بودم ذره ذره‌ی عشقی که دریافت کردمـو با خوشحالی جبران میکنم‌، نمیخواستم با این خبر داد و قال راه بندازم برای همین تمام حواسمـو متمرکزِ تولید آلبوم کردم و برای این کار سخت تلاش کردم. نظرات و دیدگاه‌ هایی که داشتمـو در روند تولید و حین ضبط موزیک‌ویدیو به کار گرفتم تا چیزی که همیشه میخواستمـو به همه نشون بدم."

اضافه کرد : "حتی وقتی خودم نباشم کلی فیلم آماده شده که برای حفظِ ارتباطمون تو یوتیوب یا پلتفرمای دیگه آپلود میشه. ممکنه یه عده بخاطر اینکه انقدر دیر خبرِ احتمال اعزامو منتشر کردم ازم ناامید بشند، ولی از انجام این کار فقط یک قصد داشتمو اون این بود که نمیخواستم خیلی جدی برای خداحافظی آماده بشید، اینطوری نیست که تا ابد از هم جدا شیم. دوست داشتم یه حسی مثل اینکه زود برمیگردم بهتون منتقل بشه."??

در پایان گفت : "قلبم از گفتن این خبر سنگین شده ولی بدونید که برای وقتی که نیستم کلی چیز آماده شده تا حس غایب بودنمـو براتون کمرنگ‌تر کنه. پس بیایید از الان زانوی غم بغل نگیریم."

بکهیون در سی مارچ، ساعت شش عصر بوقت کره، با آلبوم "Bambi" کامبک خواهد داد. ?

-

منبع @irankorea
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ᗩᐯᗩ⁷ ، _sehun_ ، لــــــــــⓘلی
#18
اخبار کوتاه کی پاپ 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://s4.uupload.ir/files/20210508_015829_ysfh.jpg

بکهیون به خدمت اعزام شد. 

امروز، عکس‌هایی از بکهیون با مدل جدید موهاش در لیسن، پلتفرم ارتباطیِ فن‌ها، آپدیت شد. بین این تصاویر علاوه بر عکس‌های تکی، چند عکس هم از بکهیون و سهون دیده میشه.

بکهیون یک روز پیش از اعزام به خدمت، با انتشار پستی در اینستاگرام با فن‌ها خداحافظی کرد‌. همچنین در یکم مِی ماه با برگزاری لایوی در وی‌لایو آشکار کرد که در این مدت چند او‌اس‌تی مختلف ضبط کرده و با #Clode و #Seomoontak همکاری داشته و تمامیِ این کارها در بازه‌ای که بکهیون مشغول به خدمتـه منتشر خواهند شد. 

بکهیون بعد از دی‌او، شیومین، سوهو، چن و چانیول ششمین سربازِ اکـسو ـه؛ این آرتیست اول به مدت سه هفته در پادگانِ آموزشی، دوره میبینه و بعد به‌عنوان سربازِ خدمات اجتماعی، دوره‌ی سربازی رو سپری خواهد کرد.

بکهیون به دلیل کمکاری شدید تیروئید از خدمت به‌عنوان سرباز وظیفه معاف شد و دوره‌ی خدمتش رو به‌عنوان سرباز خدمات اجتماعی طی میکنه. 

برای بکهیون آرزوی سلامتی میکنیم
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀʀмɪss ، ᗩᐯᗩ⁷ ، _sehun_
#19
بعد ۸ سال پیج شخصی اعضای بی تی اس در اینستاگرام باز شد
اخبار کوتاه کی پاپ 2
پاسخ
 سپاس شده توسط DarkLight ، لــــــــــⓘلی
#20
اخبار کوتاه کی پاپ 2

اخبار کوتاه کی پاپ 2
پاسخ
 سپاس شده توسط DarkLight


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow اخبار و چارت‌های Kpop
  اخبار 2020 اکسو
  کنسرت کوتاه BTS _ Tiny Desk

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان