امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده

#1
هوای y9s ی‌توان یکی از به‌روزترین گوشی‌های میان‌رده بازار ایران دانست. این گوشی با دارا بودن ویژگی‌هایی چون طراحی شکیل و مدرن، صفحه نمایش باکیفیت، چیپ‌ست مخصوص گیمینگ و شارژر پرسرعت توانسته به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود. در ادامه این نوشتار به معرفی و بررسی برخی قابلیت‌های گوشی Y9a هوای وی می‌پردازیم.




سری Y هواوی همواره جزء گوشی‌های ارزشمند این شرکت بوده‌اند و اغلب بیشترین کارایی و قابلیت‌ها را در ازای قیمت مناسب ارائه می‌کنند. گوشی Y9a هم از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده این برند در سال 2020 است.





گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده 1

طراحی شکیل و جذاب

گوشی Y9a هواوی با داشتن نمایشگر تمام‌صفحه Ultra FullView، رنگ‌های برگرفته از آسمان و زبان طراحی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار، از ظاهری جذاب و جوان‌پسند بهره می‌برد. طراحی گوشی Y9a به گوشی‌های لوکس نزدیک است که در این رده قیمتی به ندرت می‌توان آن‌ها را به دست آورد. هواوی در گوشی Y9a به منظور دستیابی به زیبایی بیشتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر، از نمایشگر تمام‌صفحه بدون ناچ استفاده کرده است. بدین ترتیب این گوشی از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برد که در زمان فعال کردن دوربین، به طور خودکار از بدنه گوشی بیرون می‌آید.





گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده 1

یکی دیگر از مشخصات گوشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Y9a  که موجب زیبایی آن شده، بهره‌گیری از رنگ‌های الهام گرفته از آسمان است. رنگ‌های گوشی Y9a (شامل نقره‌ای فضایی، صورتی شکوفه‌ای و مشکی نیمه‌شب) زیبایی و جلوه متفاوتی را به این گوشی بخشیده‌اند. هواوی به عنوان یک سازنده کهنه‌کار، تجربه بالایی در طراحی گوشی دارد. این سازنده در گوشی Y9a از طراحی خمیده‌ای برای بخش پشتی که از آن با عنوان طراحی سه بعدی با پوشش ویزه نانو یاد می‌شود، استفاده کرده است.


صفحه نمایشی بدون حاشیه

هوآوی Y9a به عنوان یک گوشی مدرن متعلق به سال 2020، از صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با رنگ‌های با طراوت و زاویه دیده گسترده بهره می‌برد. صفحه‌نمایش Ultra FullView این گوشی با نداشتن ناچ و کمترین حاشیه، فضای قابل استفاده بیشتری را برای نمایش محتوا فراهم کرده است. نمایشگر این گوشی با دارا بودن وضوح تصویر 2400x1080 پیکسل یا همان +FHD و بدون داشتن ناچ یا هرگونه بریدگی، لذت تماشای فیلم، وب‌گردی و کار با برنامه‌ها را دوچندان می‌کند.





گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده 1

دوربین چهارگانه

با وجود مناسب بودن ، این گوشی به دوربین پشتی چهارگانه مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی Y9a هواوی دارای یک حسگر بزرگ 64 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی با لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است تا تصاویر را با دقت بسیار بالا ثبت کند. همچنین بهره‌مندی از حسگر بزرگ و دریچه دیافراگم مناسب، امکان گرفتن عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت در نور کم را ممکن ساخته است. این گوشی قادر به ضبط ویدئوی 4K است.

همچنین Y9a یک دوربین اولترا واید با میدان دید 120 درجه دارد تا بتوانید در عکس‌ها و ویدئوهای‌تان، سوژه‌ها و جزئیات بیشتری را ثبت کنید. این گوشی یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز دارد که کیفیت عکاسی از سوژه‌های نزدیک و افکت بوکه را بهبود می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی دوربین گوشی وای 9 ای می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی برای کاستن اثرات لرزش دست در ضبط ویدئو و فیلترهای نرم‌افزاری اشاره کرد.





گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده 1

با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Y9a هم می‌توانید عکس‌های سلفی واضحی بگیرید و دیگران را مجذوب کیفیت عکس‌های خود کنید. این دوربین پاپ‌آپ در زمان کوتاهی از جای خود بیرون می‌آید و آماده عکس گرفتن یا ضبط ویدئو می‌شود.





گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده 1

سخت‌افزار و چیپست مخصوص بازی

ویژگی متمایزکننده دیگر گوشی هواوی وای 9 ای بهره‌مندی از چیپست  است. این چیپست از فناوری ساخت بهینه، هسته‌های پردازشی پرقدرت و پردازنده گرافیکی مناسب برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی برخوردار است. باید گفت چیپست Helio G80 بکار رفته در گوشی Y9a یک انتخاب مناسب برای گیمینگ است. این چیپست از دو هسته پردازشی پرقدرت Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، شش هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و البته پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می‌برد.

هواوی گوشی Y9a را با هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه کرده است که هر دو مورد از جمله بهترین ویژگی‌های این مدل به‌حساب می‌آیند.
پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel* ، ჩяσOσкєη ժяєαм
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان