امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020

#1
بدلیجات نقره همیشه جایگاه ویژه ای در نظر افراد خصوصا خانم ها داشته اند و می توان آن ها را جزئی جدا نشدنی از استایل افراد محسوب کرد. بدلیجات نقره طرح های بسیار متنوعی دارند و می توانید گردنبند یا انگشتر و دستبند نقره را خریداری کنید و با هم و یا با لباس های خود ست کنید.


نقره درخشندگی و زیبایی خاصی دارد که چشمان هر بیننده ای را از پشت ویترین مغازه مسحور می کند گویی که جادویی خاص در آن ها نهفته و شما را به سمت خود جذب می کند.

امروزه یکی از زیبا ترین ترکیب هایی که با نقره بسیار جذاب می شود فیروزه است که بسیار ترند شده است و هر فروشگاهی گردنبند نقره فیروزه را در ردیف اول ویترین خود قرار داده است.

گردنبند فیروزه
نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020 1
گردنبند فیروزه بلند و مروارید پرورشی N556
700,000 تومان

گردنبند نقره فیروزه 2020
در این مقاله با ما همراه باشید تا نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نقره فلز بسیار زیبا و ارزشمندی است که علاوه بر ظاهر جذاب آن خواص بیشماری نیز برای بدن دارد که افراد را ترغیب به استفاده از آن می کند.

نقره رنگ سفید زیبایی دارد و بسیار درخشان است و حتی گاهی افراد عادی نمی توانند نقره را از طلای سفید تشخیص دهند زیرا به لحاظ ظاهر شباهت بسیار زیادی به هم دارند.

زیورآلات نقره از نظر زیبایی و قیمت در ردیف دوم پس از طلا قرار می گیرند و اگر مسئله ی تغییر رنگ آن ها را در نظر نگیریم بسیار با دوام هستند.

حتی همین تغییر رنگ نقره نیز مسئله ی غیر قابل حلی نیست و امروزه سازندگان نقره با کاور کردن آن با آب طلا نقره را از هر نظر ثابت و با دوام کرده اند و دیگر نیازی نیست بابت تغییر رنگ آن ها نگران باشید.

این بدلیجات سفید رنگ به اندازه ای درخشان و زیبا هستند که آن ها را با انواع سنگ ها ترکیب می کنند و نتیجه ی کار هم بسیار فوق العاده می شود اما در این میان پر طرفدار ترین ترکیب نقره با فیروزه است که آبی دریا را در ذهن شما تداعی می کند و آرامش و احساس مثبت را در روح و جسم موجب می شود.

سنگ فیروزه رنگ بسیار زیبایی دارد و از معادن فیروزه ی نیشابور استخراج می شود و در ترکیب با نقره به اندازه ای زیبا می شود که شما هرگز نمی توانید از خریدن آن صرف نظر کنید.

رایج ترین زیورآلات نقره و فیروزه شامل گردنبند و انگشتر و دستبند است که هم می توانید آن ها را به صورت نیم ست استفاده کنید و یا حتی به صورت تک.

انگشتر فیروزه
نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020 1
انگشتر سنگ فیروزه طلایی R582b
200,000 تومان

نتیجه گیری
گردنبند نقره فیروزه این روز ها در مدل های مختلفی ساخته می شود اما در سال 2020 بیشتر به صورت زنجیر نقره و پلاکی ظریف از ترکیب نقره و فیروزه ساخته می شود.

اشکال هندسی نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020 هستند و به شکل پلاک های لوزی و مربع بسیار زیبا می شود. شما می توانید انگشتر نقره فیروزه را به عنوان حلقه ی عشق به شریک زندگی خود تقدیم کنید تا همیشه با نگاه کردن به آبی دریا شما را به یاد آورد!

البته متاسفانه باید گفت که برخی از فروشندگان به اسم فیروزه بدلیجاتی را به شما می فروشند که کاملا تقلبی است و هیچ گونه اصالتی ندارد و بهتر است با خرید از مراکز فروش معتبر از اصالت و ضمانت کالای خود اطمینان داشته باشید.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  داستان ترسناک جدید جدید بیا تو ترسناکه
  نمونه هایی از میز مدیریت
Rainbow دو تا عکسه بگوببیتم گرفتی نکتشو؟**جدید* *جدید**
  ترول تصویری جدید جدید هدیه سال 95 من به شما
  گردنبند
  یه دختره نمونه باید اینجوری باشه...!!!+عکس+طنز
Wink مجموعه ی شما رو اعصاب مايی مثل... ( جدید جدید ، حتما نگاه کنید )
  نمونه هایی از صندلی های لیو
  چند نمونه از فایل های اداری
  نمونه هایی از ژئوتکستایل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان