امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترانه علیدوستی: اسم همسرم را گذاشته اند تاجر ونیزی

#1
برداشته اند تیتر زده اند ترانه زن یک تاجر مقیم انگلیس شد و الان هم لندن است. دوستانمان به شوخی سربه سر همسرم میگذارند و اسم همسرم را گذاشته اند تاجر ونیزی!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترانه علیدوستی: اسم همسرم را گذاشته اند تاجر ونیزی 1
به گزارش شبکه ایران ترانه علیدوستی بازیگر جوان سینمای ایران که با فیلم «من ترانه 15 سال دارم» وارد جریان حرفه ای بازیگری شد امسال با فیلمی با عنوان «پذیرایی ساده» ساخته مانی حقیقی به جشنواره می آید. علیدوستی در تازه ترین گفتگویش با اظهار گلایه از شایعاتی که پیرامون همسرش رواج یافته، از این مساله سخن گفته که اولین پشیمانی عمرش آن بوده که ساز زدن را کنار گذاشته است! بخشهایی از گفته های علیدوستی را به نقل از مجله «24» میخوانید:

«تردید» آن فیلمی که انتظارش را داشتم، نبود

«تردید» فیلمی بود که وقتی شرایطش را روی کاغذ محاسبه میکنید کسی نیست که بگوید چرا این فیلم را بازی کردی؛ دومین فیلم واروژ کریم مسیحی بعد از «پرده آخر»، اقتباسی امروزی از «هملت»، یک گروه خوب و بقیه چیزها اما «تردید» با تمام مشقتی که برد آن فیلمی که انتظارش را داشتم، نبود.

بی رودربایستی به صدرعاملی گفتم من نمی آیم!


نسخه ای از «زندگی با چشمان بسته» را که در ابتدا خواندم، نپذیرفتم، بی رودربایستی به آقای صدرعاملی گفتم شما خودتان چه فکر میکنید. گفت میدانم مشکلاتش را، گفتم خب من نمی آیم. سه چهار ماه بعد تلفن زدند و گفتند فیلمنامه بازنویسی شده با بدبینی فکر کردم مگر حالا چه تغییری میتواند اتفاق افتاده باشد. اما فیلمنامه جدید اصلا فیلمنامه دیگری بود و فقط طرح یک خطی فیلمنامه قبلی در آن مانده بود. خیلی بهتر شده بود و از چیزی که الان می بینید محکمتر بود اما در طول ساخت به آن اطمینان نکردیم و هر روز نظرمان را عوض کردیم و فیلم چندلحنه شد.


اولین پشیمانی ام این بود که سازم را کنار گذاشتم

اولین پشیمانی ام در زندگی این بود که سازم{کلارینت} را کنار گذاشتم. بازیگری و نوازندگی لحن نزدیک به همی دارند. تصور جمعی بر این است که هر دوی اینها کارهای اجرایی است و در آنها خلاقیت محدود است؛ یعنی در بازیگری تالیف وجود ندارد و تو مجری متن صاحب اثر هستی و در نوازندگی هم از روی نت میزنی ولی این جور نیست...نوازنده که مثل کیبورد نیست هر بار دکمه اش را بزنی یک صدا بدهد. آدمی که پشت اجرا هست تاثیر دارد. بازیگری هم برایم همین طوری است.


کسی دعوتنامه نفرستاده که شما بیایی بازیگر شوی


متاسفانه همکاران عزیزم در عرضه بازیگری قدر این کار را نمیدانند و بی نهایت غر میزنند. در حالی که کسی دعوتنامه نفرستاده که شما بیایی بازیگر شوی، خودت خواسته ای. به نظرم دلیل این غرزدن آن است که به غلط پذیرفته اند که هیچ کاره اند! تو وقتی میپذیری هیچ کاره ای منتظری گروه به تو پیشرفت بدهد. یکی به تو نقش خوب بدهد، یکی از تو بازی خوب بگیرد، یکی برایت پوستر خوب بزند، پس خودت چکاره ای؟!


شخصیتهایم قورباغه و ماهی بودند

پنجم دبستان یک دفترچه داشتم که تویش قصه مینوشتم. شخصیتهایم آن موقع البته قورباغه و ماهی بودند.


میگویند خاک بر سرت «ابله» را میگذاری کنار؟!

من «ابله» را تا آخر نخوانده ام،میدانم که گاهی هم بد است. دیده ام میگویند خاک بر سرت «ابله» را میگذاری کنار؟! بعضیها یک احترام تاریخی به آثار ماندگار میگذارند. لذت بردن من اما زیاد ربطی به خاطره جمعی ندارد. در حد شعورم است دیگر.

دوسال وهشت ماهه که کنارهمیم Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط .ali. ، SABER ، ps3000 ، s love m ، poya ، j0oj0o ، sajede ، فلانی ، AmItiSe ، why lie ، னιSs~டεனσή ، MINA JOON ، anashid
آگهی
#2
خانم محترم واقعا شما خیلی فعالین آفرین به شما



میــــگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم
پاسخ
 سپاس شده توسط خانوم گل ، sajede ، AmItiSe ، why lie
#3
من یکی ازطرفدارای ترانه علیدوستی ام اما واسه خاطره گفتاری که دارم نمیتونم زیاد پیگیربشم مرسی از موضوعت عالی بودHeart
man shekoofehaye omidam ra dar royaha mibinam

va nadani ke be man migoyad:

garche shab tarik ast

del ghavi dar,

ke sahar nazdik ast


پاسخ
 سپاس شده توسط خانوم گل ، sajede
#4
واکنش ترانه علیدوستی به این موضوع:


علیدوستی گفت: همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است... با منبع اخبار کذبی که درباره ام منتشر شده برخورد خواهم کرد!
چند هفته قبل نشریه پردیس درباره ازدواج ترانه علیدوستی چندان به مذاق این بازیگر سینمای خوش نیامده و دقیقا به همین دلیل بوده که وی با نگارش یادداشتی از نشر اکاذیب علیه خودش اظهار نارضایتی کرده! بخشهایی از یادداشت علیدوستی را به نقل از بانی فیلم می خوانید:
تخیلات شرم آور
چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالا بلندی در رابطه با زندگی خصوصی‌ من در رسانه‌ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم‌آور نویسنده‌اش درباره‌ شخصی‌ترین وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره‌ همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است.
ترویج فرهنگ دروغ پراکنی
تعجب می‌کنم از دیگر دوستان مطبوعاتی، که بدون توجه به حریم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم این حواشی، با تیترهایی شورتر از متن خبر، به چنین نشریاتی در ترویج فرهنگ دروغ پراکنی و سرک کشیدن در حیطه خصوصی افراد کمک می‌کنند.
با توجه به آن‌چه عرف جامعه‌ ما در رعایت حریم افراد اقتضا می‌کند، در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع این خبر -که خانواده‌ام را بسیار رنجانده است- خواهم کرد.
همین جا از وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر سینمایی صمیمانه خواهش می‌کنم در انتشار مطالب این نوع مجلات بیشتر دقت کنند. چرا که در شأن آن‌ها و خواننده‌هایشان نیست که رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان که انتشار هر نکته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اینکه آن‌ها فرصت تایید آن را داشته باشند بسیار غیر اخلاقی است.
دوسال وهشت ماهه که کنارهمیم Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، sajede ، AmItiSe ، MINA JOON ، anashid
#5
من دیدم اما چون اون موقعی که اینو گذاشتم بلد نبودم تصویر بذارم نتونستم بذارم امروزگشتم اما پیدا نکردمSad
دوسال وهشت ماهه که کنارهمیم Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط sajede ، anashid


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی تفریق با نوید محمدزاده همبازی شد
  انتقاد تند شهیار قنبری از بنیامین بهادری به دلیل اجرای ترانه «بوی عیدی! »
  مگان فاکس به دلیل عدم توانایی در مبارزه از « Mortal Kombat » کنار گذاشته شد!
  سیروس مقدم برای ساخت « پایتخت 6 » سه شرط گذاشته!
  همسر «ترانه علیدوستی» هم بازیگر شد !!
Question چرا جشنواره‌ی تئاتر فجر رو به افول گذاشته است؟
  خبر خوش ترانه علیدوستی برای طرفداران شهرزاد !
Video همبازی شدن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده
  شباهت ترانه علیدوستی به این خواننده معروف فرانسوی + عکس
  چهره ترانه علیدوستی را با عمل زیبایی دیده بودی ؟ + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان