امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3 فاقد یکی از قابلیت‌های کلیدی خواهد بود

#1
سامسونگ در سال‌های جاری، سرمایه گذاری قابل ملاحظه‌ای روی محصولاتی با نمایشگر منعطف انجام داده است و در همین راستا، در سال آینده قصد دارد تا سه گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف را به دنیای تکنولوژی معرفی کند که با نام‌های زیر شناخته خواهند شد:
  • گلکسی زد فولد 3
  • گلکسی زد فلیپ 3
  • مدل ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3
یکی از تحلیل گران در حوزه فناوری با نام Ross Young معتقد است که مدل ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3 با نام Z Flip Lite معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد که این محصول، تنها مدل LTE محصولات یاد شده باشد.
البته این اطلاعیه، به واسطه گزارش جدید که توسط گلکسی هاب نقل شده، منتشر شده است. مسئولان این وب سایت به تازگی با مدل جدید گلکسی زد فلیپ 3 با شماره ساخت SM-F720F مواجه شده‌اند. آخرین حرف این مدل، یعنی حرف F حاکی از آن است که این محصول برای عرضه جهانی طراحی و ساخته شده است و به نظر می‌رسد که گوشی هوشمندی که با این شماره ساخت همراه خواهد بود، برای اروپا و خاور میانه ارسال خواهد شد. مدل‌هایی که با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی همراه هستند، در انتهای شماره ساخت خود با حرف B همراه هستند و به این ترتیب، به نظر می‌رسد که مدل یاد شده با شماره ساخت SM-F720F از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد.
نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3 فاقد یکی از قابلیت‌های کلیدی خواهد بود 1
 

وب سایت سم موبایل گزارش داده است که آخرین تراشه‌ای که از نسخه‌های LTE پشتیبانی می‌کند، اسنپدراگون 855 پلاس است.  این پردازنده پیش‌تر در گلکسی زد فلیپ مشاهده شده بود. اما مدل 5G آن که در ماه آگوست در دسترس خریداران قرار گرفت، به چیپست اسنپدراگون 865 پلاس مجهز بود.
تمام این تفاسیر بدان معناست که مدل پایه گلکسی زد فلیپ 3 از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره‌مند خواهد بود، اما نسخه ارزان قیمت آن به پردازنده قدیمی‌تری مجهز می‌شود.
پیش بینی می‌شود که گلکسی زد فلیپ 3، از قیمتی بالاتر از 1000 دلار بهره‌مند باشد. همچنین گزارشی دیگر از کشور کره جنوبی حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد تا سه میلیون گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3 را تولید و در سال آینده به فروش برساند.
یکی از شایعاتی که این روزها نقل می‌شود، از این موضوع حکایت دارد که سامسونگ در سال 2021، از سه محصول منعطف با نام‌های گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد لایت رونمایی خواهد کرد. به این ترتیب هیچ گونه اثری از نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3 نخواهد بود.
برخی منابع خبری در گذشته، مدعی شده بودند که کلیه محصولات منعطف سامسونگ در سال آینده، به فناوری 5G مجهز خواهند بود. به این ترتیب گزارش نقل شده امروز را باید با کمی اغماض در نظر بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان