امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طلسم گلزنی

#1
ماریتیمو امشب در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال بازی با تیم ویسنته را تجربه خواهد کرد. علی علیپور یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ماریتیمو است اما بعید است در ترکیب ثابت تیم به میدان بیاید به این خاطر که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و احتمالا در صورت نیاز تیم به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان خواهد شد.

 
ماریتیمو هم اکنون با 14 امتیاز از 13 بازی در رده هشتم جدول قرار دارد و ویسنته هم با 13 امتیاز از همین تعداد بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد. با توجه به نزدیکی امتیاز دو تیم؛ بازی حساسی را در خانه تیم ویسنته شاهد خواهیم بود.
 
علی علیپور آخرین بار در هفته دهم لیگ برتر پرتغال در برابر تیم بلننسس در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو به میدان آمد. با وجود برتری یک بر صفر ماریتیمو در این دیدار علی علیپور موفق به گلزنی نشد اما تلاش های او منجر به اخراج یکی از بازیکنان حریف و در نهایت پیروزی ماریتیمو شد. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که خیلی دیر به اردوی تیم ملحق شد بعد از رفع مصدومیت امیدوار است موفق به گلزنی در لیگ برتر پرتغال در بازی با ویسنته شود. با وجود اخباری که در خصوص بازگشت او به فوتبال ایران وجود داشت سرمربی تیم ماریتیمو از عملکرد او راضی به نظر می رسد و در پایان بازی با بلننسس گفته بود با حضور علیپور در ترکیب تیم ما در بازپس گیری توپ و حملات غیر منتظره خوب عمل می کنیم و این برای گل زنی به ما کمک می کند چون در چنین صحنه هایی نظم دفاعی حریف بهم ریخته است.
علی علیپور پیش تر هم در پرسپولیس هفته های متمادی با بدشانسی گلزنی نمی کرد اما بعداز شکستن طلسم گلزنی پایش به گل باز شد و گل های متعددی را برای تیم به ثمر رساند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  خبر خوش برای گل‌گهر؛ گلزنی زوج هجومی(عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  طلسم فولاد در نخستین دیدار آسیایی حفظ شد
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  طلسم واسعی بالاخره شکست (عکس)
  طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست
  گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس)
  گلزنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان