امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گریزمان

#1
بارسلونا امشب می تواند به اولین جام فصل دست پیدا کند. پس از یک فصل بدون جام، آبی اناری ها حالا انگیزه ای مضاعف دارند و می توانند با پیروزی بر بیلبائو فاتح سوپرکاپ اسپانیا شوند.

بارسا با غلبه بر سوسیداد و بیلبائو با پیروزی بر رئال به بازی نهایی رسیده اند و امشب در ورزشگاه لاکارتوخای سویا به مصاف هم خواهند رفت.
 

نکته جالب اینکه در صورت قهرمانی بارسا، 13 بازیکن این تیم نخستین افتخارشان با پیراهن بارسا را کسب خواهند کرد: نتو، سرجینیو دِست، رونالد آرائوخو، اسکار مینگسا، جونیور فیرپو، فرانکی دی یونگ، میرالم پیانیچ، پدری، ماتئوس فرناندز، آنتوان گریزمان، ترینکائو، مارتین برایتویت و آنسو فاتی در زمره بازیکنانی هستند که هنوز با بارسا فاتح جام نشده اند.

در این بین ریکی پویج به دلیل بازی در دو بازی لالیگا فصل 19-2018 توانسته مدال قهرمانی لالیگا را دریافت کند و سوپرکاپ می تواند دومین افتخارش با بارسلونا باشد.
 
در بین بازیکنان کنونی بارسا، لیونل مسی با 34 جام پرافتخارترین است و پس از او آندرس اینیستا با 32 و جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس با 29 قهرمانی قرار دارند. ژاوی 27 بار، دنی آلوز 24 بار و پویول و ویکتور والدز نیز 21 بار با پیراهن بارسا قهرمانی را تجربه کرده اند.

مسی در مجموع افتخارات باشگاهی و ملی 36 جام کسب کرده و بالاتر از او دنی آلوز با 42، آندرس اینیستا با 37 و مکسول با 37 قهرمانی قرار دارند. مسی هم اکنون در کسب افتخارات با رایان گیگز اسطوره یونایتد برابر است.
پاسخ
آگهی
#2
WOW GOOOD
پاسخ
#3
بی کیفیت !
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان