امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی نامه((رندی گیج))فعالヘ نابغه;-)در حوزه نتورک مارکتینگビ

#1
Star 
رندی گیج کیست؟

رندی پائول گیج Randy Paul Gage نویسنده، منتقد فکری، سخنران انگیزشی و یکی از لیدرهای فعال بازاریابی شبکه‌ای است. او متولد 1959 در امریکا است و در حوزه‌ی خلاقیت کسب و کار، اندیشه و تفکر خلاق فعالیت می‌کند. رندی در خانواده‌ی فقیری به دنیا آمد. مادرش بدون همسر و با درآمد بسیار ناچیز باید از عهده بزرگ کردن سه کودک بر می‌آمد. همین موضوع باعث شده بود تا آن‌ها سالها در فقر و فلاکت زندگی کنند.
کتاب‌های رندی گیج حالا به 25 زبان در سراسر دنیا ترجمه شده است، از جمله کتاب‌های او ریسک کردن یک ایمنی جدید و نابغه دیوانه‌اند که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند. رندی برای بیش از 2 میلیون نفر در بیش از 50 کشور سخنرانی کرده و عضو سخنرانان تالار مشاهیر وب‌سایت بزینس برای منزل می‌باشد.
دوران نوجوانی و اعتیاد رندی گیج
رندی به علت فقر و کمبودهای مالی زمانی که نوجوان بود و هنوز تجربه‌ای در زندگی نداشت به دام اعتیاد گرفتار شد. اعتیاد به مواد مخدر و الکل او را به سمت و سویی برده بود که رندی هم مواد مصرف می‌کرد و هم برای امرارمعاش خود از این راه کسب درآمد می‌کرد؛ اما این کار هم نتوانست آن درآمدی که رندی به دنبال آن بود را برایش تأمین کند. به همین دلیل به سمت جرم و جنایت رفت. گرفتاری‌های او تا جایی پیش رفت که رندی زمانی که 15 ساله بود به کارهای خلاف قانون رو آورد و درنهایت به جرم یک سرقت مسلحانه به زندان افتاد.
رندی گیج به دلیل اعمال خلاف قانون از دبیرستان اخراج شد. زندگی او دیگر به فساد و خلاف افتاده بود. درنهایت رندی که آن زمان سن کمی داشت به جرم شرکت در یک سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شد.
تغییر و تحولات رندی گیج
گاهی سیاه‌ترین نقطه‌ی زندگی انسان همان نقطه‌ی سفید شروع و تغییری است که تصورش را هم نمی‌کند. برای رندی هم این اتفاق افتاد. او در زندان با مردی آشنا شد که به استعداد ذاتی و نهان او پی برد. این مرد به رندی توضیح داد که تا حالا کسی را به‌اندازه‌ی او مستعد موفقیت ندیده است. او به رندی فهماند که اگر روش زندگی خود را تغییر دهد و قدم در مسیر مثبت بگذارد می‌تواند هر کاری را بااراده‌ی خود به بهترین شکل انجام دهد. همین هم شد. رندی استعداد درونی خود را کشف کرد و تبدیل به انسانی موفق شد.
تأثیر سخنان این مرد به شکلی بر رندی تأثیر گذاشت که زندگی او را دگرگون کرد؛ اما رندی رویاپردازی نکرد بلکه با تلاش و کوشش خود توانست از صفر شروع کند. او بعد از اینکه از زندان آزاد شد تفکرات جدید و تازه‌ای را هم از ذهن خود آزاد کرد تا آینده‌ای درخشان بسازد.
از کارگری و ظرفشویی 
رندی گیج کار خود را از کارگری به‌عنوان ظرفشوی یک شیرینی‌پزی شروع کرد و تا مدتی به عنوان کارگر از کار کردن هیچ عاری نداشت. امروز که او یکی از مولتی میلیونرهای جهان است شاید باور این موضوع که رندی چنین گذشته‌ای داشته کمی تعجب‌انگیز باشد. همین فردی که روزی کارگری می‌کرد و خلاف قانون عمل می‌کرد حالا یک انسان خیرخواه و بشردوست است که توانسته زندگی خیلی از افراد را متحول کند.
رندی که حالا از طرف مردم لقب «ناپلئون هیل عصر جدید» را گرفته است به قدری موفق است که مؤلف پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان همچون: کتاب صوتی ۳۷ راز توانگری، کتاب علم بازاریابی شبکه‌ای، توانگری را بر خود پذیرا باشید، کتاب دایره اول، کتاب اولین حلقه، کتاب نبوغ دیوانه، موفقیت ذهن، ۷ قانون معنوی موفقیت و ۱۰۱ کلید برای موفقیت شما و ... است. کتاب‌های او تا امروز به زبانهای: آلمانی، اسپانیولی، روسی، چینی، هلندی، نروژی، پرتغالی، کره‌ای، چک، اندونزیایی، هندی، اسلواکی، مقدونی و کرواتی ترجمه‌شده و جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال در کشورهای مختلف بوده است. کپسول صوتی نابغه دیوانه رندی گیج یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران است.
رندی گیج به همه‌ی آرزوهایی که در زندگی داشته رسیده است؛ و حالا به سرتاسر دنيا سفر كرده تا مردم را در ساختن رؤياهايشان کمک کند. او می‌خواهد همه‌ی رمزها و شگردهایی که درباره‌ی موفقیت تجربه کرده است را با مردم جهان در میان بگذارد. زندگینامه رندی اگرچه گذشته‌ی خوبی نداشته است اما اکنون او مردی است که تصویر سلامتی را در ۴۷ سالگی در بهترین وضعیت جسمانی نشان می‌دهد. رندی بهترین امکانات رفاهی را دارد، بهترین خانه و ماشین و دو کمد بسیار بزرگ انباشته از لباس‌های گران‌قیمت طراحی‌شده توسط بزرگ‌ترین و مشهورترین طراحان ایتالیایی و فرانسوی دارد.
زندگی نامه((رندی گیج))فعالヘ نابغه;-)در حوزه نتورک مارکتینگビ 1
راز موفقیت رندی گیج
رندی گیج در طول یک شبانه‌روز به این موفقیت و ثروت نرسیده است. همه‌ی آنچه او حالا دارد نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار سخت و مدام اوست. او باایمان بر توانایی‌های خویش توانست مرزهای محدودیت‌ها را کنار بگذارد و همه‌ی موانع را از سر راه بردارد.
حالا بیش از 15 سال است که رندی از طریق کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش الهام‌بخش میلیون‌ها آدم بوده است. زندگی رندی به مردم کمک کرده است تا باور کنند که می‌توان با تکیه‌بر توانایی و تلاش‌ها بر ترس و فقر غلبه کرد. کافی است بخواهیم مثل رندی از سلول زندان زندگی خود رها شویم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، Волшебник ، βάરãɲ
آگهی
#2
Star 
رندی گیج

بیش از بیست سال است که رندی گیج (Randy Paul Gage) به مردم کمک می‌کند تا باورهای منفی و محدود کننده خود را تغییر دهند و رسیدن به خواسته‌ها و موفقیت در انجام کارهایشان را در هر کجا که هستند بیاموزند و به معنای واقعی آن را تجربه کنند. رندی هم‌اکنون یک مربی و سخنران صاحب‌نام در سطح بین‌المللی است که هر سال در هفت قاره دنیا در ارتباط با همین موضوع‌ها و مانند آن برنامه‌های زنده اجرا می‌کند. مردم از سراسر جهان در برنامه‌های آموزشی او با نام «پیشرفت و موفقیت در زندگی» و دیگر موضوع‌ها، ‌باعلاقه و کنجکاوی شرکت می‌کنند. از رندی گیج قبلا کتاب نابغه دیوانه را در عصر خلاقیت دیده اید

داستان زندگی او، از دوران زندان‌ رفتنش در نوجوانی تا امروز که به میلیونری خودساخته تبدیل شده است، همواره الهام‌بخش خیلی‌ها در سراسر جهان بوده است. عبور پرماجرای او از مرحله ناتوانی و درماندگی‌ به مرحله غلبه بر ترس و گذر از دام اعتیاد و اعتمادبه‌نفس، او را به متخصصی کم‌نظیر در روند رشد و پیشرفت شخصی تبدیل کرده است. او شخصاً از این دره‌های عمیق و هولناک عبور کرده و تجربه‌های بسیاری را با خود به یادگار آورده است. توجه به این یافته‌ها می‌تواند برای همه و به‌ویژه نسل جوان مفید و سازنده باشد که نیازمند توجه و دقت بیشتر هستند. رندی گیج

زندگی نامه((رندی گیج))فعالヘ نابغه;-)در حوزه نتورک مارکتینگビ 1
مجموعه کتاب های سعادت

مجموعه کتاب‌های سعادت ، پنج جلد از آثار بی‌نظیر نویسنده ژرف‌نگر و فهیم، رندی گیج است که در طی سال‌ها مطالعه و تحقیق در دنیای شگفت‌انگیز موفقیت با آن‌ها آشنا شده است. ما زمانی سعادت واقعی و خوشبختی درونی را حس می‌کنیم که دوست‌ داشتن دیگران را بر «محبوب بودن» خود ترجیح بدهیم. به عبارت دیگر، ما بیش از آنکه به محبوب‌ بودن خود نزد دیگران نیاز داشته باشیم، به دوست‌ داشتن دیگران نیازمندیم. انسان آزاده و وارسته بیش از آنکه در پی شادی خویش باشد نگران سعادت دیگران است. او نیک‌بختی خود را محصول نیک‌بخت‌ شدن دیگران می‌داند.

«انسان‌های سعادتمند» که «کودک‌وار» زندگی را «تجربه» می‌کنند، شادی و خوشی را نه در انگاره‌ها و زرق‌وبرق‌های خارج که در انگاشت‌های درونی و زینت‌های فطری خلق می‌کنند. به همین سبب ثروت آن‌ها نه در بیرون که در درون است و حتی شهرت آن‌ها نه در اقوال و افکار دیگران، که در احوال درون
است. مجموعه کتاب‌های سعادت از رندی گیج


چه می آموزیم؟

انسان سعادتمند رقابت نمی‌کند. خود را با دیگری و دیگران مقایسه نمی‌کند. عظمت و برتری او نه در برتری از دیگران، بلکه در نزدیکی با طبیعت و فردیت خویش است، زیرا در مرام و سلوک زندگی ساده و بی‌ریای این افراد، بلوغ و پختگیِ افراد نه در رشد «طولی» که در بالندگی «عمقی» و «درونی» آن‌هاست. در این دیدگاه خودشکوفایی تمامیت ‌بخشیدن به خود است نه برتر آمدن از دیگران. در اینجا خودشکوفایی عمقِ «بودن» است نه طول «شدن!» تحقق فردیّت است نه تراکم شخصیت! رندی گیج

انسان در فردیت «تمایز یافته»، «خالص یگانه» و «منحصربه‌فرد» است؛ اما در شخصیت نقش‌ یافتگی، شهرت، مقبولیت اجتماعی، تقلید و هم‌نوایی جای خودیافتگی و یگانگی را می‌گیرد. در فردیت «رقابت» جای خود را به «رفاقت» می‌دهد، زیرا در رقابت انرژی آدمی صرف مبارزه با دیگران و چگونگی فائق‌آمدن بر آن‌ها می‌شود؛ اما در رفاقت ذهن و روان آدمی از این انرژی فرساینده آزاد می‌شود و به‌جای «هم‌ستیزی»، «هم‌گرایی» توسعه می‌یابد.

جملات برگزیده‌ی از رندی گیج

– پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود.
– هیچ گرانی بی‌حکمت نیست، هیچ ارزانی بی‌دلیل.
– ذهن شما وسیله‌ای برای فقر یا سعادتمندی است.
– سعادت شما میانگینِ سعادت پنج تن از نزدیک‌ترین دوستان شماست.
– زندگی شما از زمانی آغاز می‌شود که سرنوشت خود را در دست بگیرید.
– سعادت شبیه پرنده است، وقتی به‌ سراغ ما می‌آید که آشیانه‌اش را آماده سازیم!
– برای رسیدن به جایی که تا به‌ حال نرسیده‌ایم، باید از راهی برویم که تا به‌ حال نرفته‌ایم.
– زندگی خیلی کوتاه است که آدم بخواهد در قسمت اکونومی پرواز کند و بر خود سخت بگیرد.
– آنچه را فکر می‌کنید می‌خواهید، درخواست می‌کنید؛ اما آنچه را واقعاً می‌خواهید به دست می‌آورید.
– زندگی با تغییر صورت‌های خارجی تغییر نمی‌کند، بلکه فقط با کار باطنی هر فرد روی خودش تغییر می‌کند. رندی گیج

مجموعه کتاب های سعادت

در بخشی از کتاب مجموعه کتاب‌های سعادت می‌خوانیم:

به قول چارلز فیلمور خالق هستی برای تمام نیازهای ما پاسخی در جهان هستی قرار داده است که دنیای اطراف ما را در بر گرفته‌اند. مهم‌تر اینکه این دنیای پاسخ‌ها به تفکر انسان واکنش نشان داده و به‌ واسطه افکار او شکل می‌گیرند.

هیچ نقطه‌ای روی کره زمین نیست که خداوند در آن حضور نداشته باشد و بنابراین فراوانی در همه‌‌جا وجود دارد. پاسخ نیازهای ما از بالا فرستاده نمی‌شود، نباید دنبال آن بگردیم یا منتظر رسیدنش باشیم، همه چیز همین‌جاست، منتظر شماست تا آن را بخوانید، بیابید و استجابت کنید.

هیچ فکری به ذهن شما خطور نمی‌کند مگر اینکه بتوانید آن را به اجرا درآورید. شما افکارتان را به سعادت تبدیل می‌کنید، زیرا توانایی خود را باور داشته‌اید، باوری که ورای محدودیت انسان است و این سعادت فقط به این دلیل نیست که خداوند خواسته شما را شنیده و آن را برآورده کرده است. رندی گیج

حال مسئله این است که چگونه می‌توانیم این فراوانی در جهان هستی را به سعادتمندی تبدیل کنیم؟ با ایده‌ها.

اساس همه‌چیز در ذهن است و ایده‌ها مرکز آگاهی هستند. ذهن نامحدود مخزن تمام ایده‌های انسان است. سلامتی، روابط و اوضاع مالی شما همگی به واسطه ایده‌هایتان شکل می‌گیرند. درنهایت نیز هرچه هستید نتیجه تلاش‌هایتان برای ظهور آن ایده‌هاست.

هستی، صاحب اختیارِ سعادت شما نیست و قدرت ایجاد این سعادت تمام و کمال در اختیار خود شماست. منبع رفع نیازها، قدرتی بزرگ‌تر از شماست؛ اما آن قدرت شما را به هرچه نیاز دارید مجهز کرده است. درواقع شما در تأمین سعادت خود با خالق همکاری می‌کنید. رندی گیج

زندگی نامه((رندی گیج))فعالヘ نابغه;-)در حوزه نتورک مارکتینگビ 1رندی گیج
مقدمه
درباره رندی گیج


کتاب اول: فراوانی و ثروت خود را باور کنید
پیشگفتار
فصل اول: خود را سعادتمند ببینید
فصل دوم: در فیلم خودتان بازی کنید
فصل سوم: خطر برنامه‌ریزی به منظور فقر
فصل چهارم: حُسنِ خودخواهی
فصل پنجم: هدفی که شما را به حرکت وا می‌دارد
فصل ششم: تأثیر مردم سعادتمند بر زندگی شما
فصل هفتم: فقر و باورهای تحریف‌شده دینی


کتاب دوم: اسرار ذهن سعادتمند
پیشگفتار
فصل اول: رابطۀ بین تفکر و پیشامدهای زندگی!
فصل دوم: به‌کارگیری نیروی هدف
فصل سوم: تغییر شیوه تفکر
فصل چهارم:‌ کیمیاگری جنسی
فصل پنجم: برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه
فصل ششم: ندای خرسندی


کتاب سوم: 7 قانون معنوی برای رسیدن به سعادت
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: ضمیر سعادت
فصل دوم: قانون خلأ
فصل سوم: قانون گردش
فصل چهارم: قانون تجسم
فصل پنجم: قانون خلاقیت
فصل ششم: قانون دریافت و بخشش
فصل هفتم: قانون بخشش
فصل هشتم: اجازه می‌دهید خداوند چه چیزی به شما ببخشد؟


کتاب چهارم: 37 راز سعادتمندی
پیشگفتار
اسرار ذهن سعادتمند
رندی گیج


کتاب پنجم: 101 کلید برای دستیابی به سعادت
پیشگفتار
101 کلید برای دستیابی به سعادت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، Prometheus ، βάરãɲ
#3
Lightbulb 
سخنان زیبا از رندی گیج

احتیاط در ریسک کردن است ؛ قوانین تغییر کرده اند 
وقتی همه به سمت می‌روند شما به سمت دیگر بروید
شما باید جلوتر است تغییر باشید
پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا میشود
در هر چالشی وجود دارد و در ظاهری ناشناس
اگر میخواهید ثروتمند شوید از افراد آس و پاس مشاوره نگیرید
همیشه بگردید ببینید توده ها به کدام سمت روانه اند و از خودتان بپرسید اثر بازگشتی آن چه خواهد بود
به نصیحت اکثر مردم گوش ندهید چون اکثریت مردم آس و پاس اند

دانشگاه ها با ادامه دادن روش‌های فعلی زاید بودن خود را زودتر اثبات می‌کند
ارزشمندترین پایدار ترین و پر خواهان ترین ارز در اقتصاد جدید ایده خواهد بود
موفقیت ماکروفر نیست دیگ سنگی است و عادت های روزانه شما مواد داخل دیگ هستند
وضعیت فعلی شما نتیجه اعمال روزانه ای است که شما را به این نقطه رسانده است
والاترین هدف اخلاقی شما باید موفقیت و خوشبختی خودتان باشد
برای اینکه بتوانید ببخشید باید چیزی داشته باشید اگر همه این گونه عمل می‌کردند جهان بهتر از این بود
پول مانند عشق ماده و منابع دیگر نامحدود است تمام این منابع تجدید پذیرند همش بستگی به تلاش شما برای به دست آوردن بیشتر آنها دارد
در زندگی هر مرد و زن شریفی باید رابطه عادلانه تبادل ارزش در برابر ارزش برقرار باشد یعنی سواری دادن نداریم مال باد آورده و مفت هم نداریم
وقتی در باورهای خود تردید می کنید در محدودیت‌های خود تردید کرده اید
عجیب به نظر می رسد ولی کاملا حقیقت دارد اگر می خواهید به دیگران کمک کنید منشاء خیر باشید و میراثی از خود به جا بگذارید باید خودخواه باشید
پول بخشی از جادویی زندگی است نیروی توانمند است که اجازه می‌دهد خود واقعیتان باشید اجازه می‌دهد به سرزمین‌های بروید که دوست دارید کاری را انجام دهید که میخواهید و انسان شوید که آرزو دارید پول عملا همه چیز است فقر سبب می‌شود انسان دروغ بگوید کلک بزند دزدی کند و حتی مرتکب به قتل شود در فقر هیچ فضیلتی نیست در واقع همه چیز را می بلعد
تا هنگامی که فکر با هدف پیوند نیابت سعادت حقیقی را که حق طبیعی و مسلم شماست تجربه نمی کنید
زندگی کوتاهتر ازآن است که بخواهی بر خودت سخت بگیری
در واقع به نظرم رضایت دادن به نداری و سختی در هر یک از زمینه‌های زندگی نوعی انحراف از فطرت خدایی است
آنچه را در تملک دارید بدهید برود تا آنچه را آرزو دارید دریافت کنید
نمی‌توانید در بخشش از کائنات جلو بزنید
ثروت اتفاقی به دست نمی آید شما باید آن را به دست بیاورید
کلمات خشت‌های کاخ توانگری هستند
توانگری بر اساس اصل خلق عمل می کند
تغییر ها خیلی بیشتر از پولدار ها دلمشغولی پول را دارند

همین که تکلیف خود را دریابید کائنات نیز شما را در می یابد وقتی بینش نیرومندی داشته باشید کائنات را به تعظیم در برابر اراده تان وا می دارید میزان درآمد و توانگری شما برابر است با متوسط درآمد و توانگری ۵ نفر از دوستان صمیمی تان
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
#4
1- افراد ثروتمند متفاوت از افراد ورشکسته فکر می‌کنند.

2- افراد سالم به گونه ای متفاوت از افراد بیمار می‌اندیشند.
3- تفکر افراد شاد با افراد افسرده متفاوت است.
4- شما به خاطر نداشتن پول فقیر نیستید، شما فقیر هستید چون رویا ندارید.
5- دولت ها سعادت و خوشبختی را ایجاد نمی کنند. در بهترین حالت آن را تسهیل می کنند. معمولا آن‌ها آن را بر باد می‌دهند
- پول در ماهیت و ذات خودش انرژی‌ست که می‌تواند جذب یا دفع شود.
7- با یک دیدگاه قدرتمند که شما را به سمت آن می‌کشاند، شما جهان را به سمت خواسته‌های خود خم می‌کنید.
8- وقتی رویای شما به اندازه‌ی کافی واضح و جسورانه باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، واقعیات دیگر اهمیتی ندارد.
9- گذشته ی شما آینده‌تان را تعیین نمی‌کند، زمانی تغییر آینده اتفاق می‌افتد که تصمیم به شکستن این چرخه بگیرید.
10- شما می‌توانید روزی پنج تا شش ساعت تلویزیون نگاه کنید یا اینکه ثروتمند شوید اما نمی‌توانید هر دوی آن‌ها را انجام دهید.
11- شما می‌توانید یک قربانی یا یک قربانی کننده باشید اما نمی‌توانید هر دوی آن‌ها باشید.
12- فقر، فقدان پول و دارایی نیست، بلکه یک ذهنیت است.
13- سعادت و رفاه وجود پول و دارایی نیست، صرفا یک ذهنیت است.
14- ممکن است شما فکر کنید که کمبود پول دارید، اما این کمبود تنها یک ایده است.
15- هرگز به کسی اجازه ندهید که عقاید محدودش را از آن شما کند.
16- اگر می خواهید ثروتمند شوید، نصیحت گرفتن از افراد ورشکسته را رها کنید.
17- ثروت شما با همان سرعتی رشد می کند که ذهن خودآگاه سعادتمند شما رشد می‌کند.
18- پنیر مجانی تنها در تله موش است.
19- ثروت توسط افزایش اعتبار و حل مسائل ایجاد می‌شود.
20- شما باید برای رها کردن شخصی که بودید مشتاق باشید تا به شخصی که قرار است تبدیل شوید.
21- سعادت حق طبیعی و از شرایط تولد شماست.

22- جهان، تنها کاری را برای شما انجام می‌دهد که می‌تواند از طریق شما انجام دهد.
23- بدگویی درباره‌ی دیگران سبب ایجاد یک دید منفی سعادت می‌شود.
24- شما باید برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهید مشتاق باشید.
25- اگر شما روی خود سرمایه‌گذاری نکنید، احتمالا روی شخص دیگری سرمایه‌گذاری کاملا اشتباهی انجام می‌دهید.
26- تنها در مورد محدودیت‌هایی که واقعا می‌خواهید بحث کنید.
27- درباره‌ی محدودیت‌ها دانش کسب کنید تا بر آن‌ها غلبه کنید.
28- برای جسور کردن خود اطراف خود را با انسان‌های جسور پر کنید.
29- پول خوشبختی نمی‌آورد همانطور که فقر نیز نمی‌آورد.
30- صورت حساب‌ها به گونه‌ای ساده برای خیر و برکت چیزهایی که دریافت کرده‌اید صادر شده‌اند. پس با آن‌ها اینگونه برخورد کنید.
31- اطراف خود را با کسانی ک رویاهای بزرگتری نسبت به شما دارند پر کنید.

32- شما نمی‌توانید از جهان بیرون بروید.
33- بهترین کاری که می‌توانید برای افراد فقیر، گرسنه و استثمار شده انجام دهید این است که یکی از آن‌ها نباشید.
34- وقتی افراد منفی را از زندگی خود حذف کنید، اتفاقات منفی خیلی کمتر اتفاق می‌افتند.
35- کینه باید برود قبل از اینکه عشق بیاید.
36- جهان به شما مدرک یا حواله‌ی بعدیتان را نخواهد داد، تا زمانی که تغییری در کیفیت خود ایجاد نکنید..
37- برای نیازهایی که دوست دارید اقدام کنید، افراد موفق حد وسط را قبول ندارند.
38- برخی افراد از شما متنفر نیستند، آنها از خود متنفراند زیرا جرات آنچه شما انجام می‌‌دهید را ندارند.
39- حراجی همیشه بهتر از ورشکسته شدن است.
40- هرگز از جایی که خانمی موهای خود را فر کرده است خرید نکنید.
41- رویاهای خودتان را بسازید، به جایه اینکه رویای بقیه را قرض بگیرید.

42-رویایی بسازید که وادار کننده باشد و شما را به سمت خود هل دهد.
43- رویاهای شما نیاز دارند که به اندازه‌ی شما بزرگ باشند و شما واقعا بزرگ هستید.
44- اگر شما نمی ترسید، نیاز به هدف بزرگتری دارید.
45- وقتی رویاهایتان را بزرگتر کنید، آن‌ها شما را بزرگتر می‌کنند.
46- اگر خودتان را مدام در حال شروع می‌بینید به آسانی دست نکشید.
47- برای آزاد کردن قدرت خود، به آن ایمان بیاورید.
48- اگر رویای شما بیدادگرانه نباشد، شما صرفا واقع گرا نیستید.
49- با مردم جوری برخورد کنید که انگار فردا خواهند رفت.
50- مطمئن شوید که با خاطراتی بیشتر از رویاها می‌میرید.دی گ
درباره ی رندی گیج:
رندی گیج نویسنده‌ی 9 کتاب است است ازجمله بهترین فروشندگان اوقات نیویورک و خطر امنیت جدیدی‌ست.
او در 48 دانشگاه آمریکایی سخنرانی کرده است همین‌طور در همه‌ی ایالت‌های کانادایی و 48 کشور دیگر برای بیش از 2 میلیون نفر.
او در لیست مقاله‌ی “چه کسی آتشین است” برای مجله‌ی سخنران قرار گرفته است و در سال 2013 در سخنرانان تالار تالار شهرت، گماشته شد.
هر کدوم از رازهای 50 راز سعادت رندی گیج یک کتاب بود واسم. شاد و موفق باشین Smile
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، βάરãɲ
#5
وای مرسی دنبال همچین چیزی بودم
میشه بعدا لینک همینجا رو بفرستی ک بتونم راحت پیدا کنم بخونم؟¿♡
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نابغه های ریاضی کلیک کنن!!
  دلیل بدخط بودن نابغه ها
  روش ارتباط با اجنه و ارواح-و پی بردن به زندگی و وجود انها.
  ایا ما در بازی کامپیوتری زندگی میکنیم؟
  همه چیز درباره SQ یا هوش اجتماعی و نقش آن در زندگی
  بدو...بیا..بخون خیلی جالب میخوای ی مدت زندگی نکنی. (.) .
  *شکل صورت‌تان در مورد شخصیت و شیوه زندگی شما چه می گوید؟ *
  آیا هر روز زندگی برایتان تکراری شده است؟
  شخصیت شناسی اناگرام چیست وچه تاثیری در زندگی ما دارد؟
  دانشمندانی که زندگی دیوانه وار عجیب داشته اند!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان