امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یکی از نکات منفی گلکسی اس 21 اولترا

#1
گوشی هوشمند Galaxy S21 Ultra در مقایسه با دو مدل دیگر، از قیمت بیشتری برخوردار بوده و طبیعتا قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را نیز نسبت به آن‌ها دارا است. از جمله این امکانات، می‌توان به نمایشگری با رزولوشن QHD پلاس، دو دوربین تله فوتو، پشتیبانی از قلم اس پن و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کرد که تمامی آن‌ها، باعث می‌شود تا حس یک اسمارت فون پریمیوم به شخص دارنده القاء شود.

اما در یکی از زمینه‌ها، گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن در مقایسه با نسخه اولترا، از برتری ویژه‌ای بهره‌مند هستند و این موضوع، به قابلیت سوپر اسلوموشن برمی‌گردد. اگر نگاهی کوتاه به مشخصات خانواده اس 21 در وب سایت سامسونگ بیاندازیم، متوجه می‌شویم که Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus با امکان ثبت و ضبط فیلم‌های اسلوموشن با نرخ فریم 960fps همراه هستند و در مقابل، گلکسی اس 21 اولترا از این ویژگی بی بهره است.
گران قیمت ترین عضو این سری قادر است تا ویدئوهای اسلوموشن را با نرخ فریم 480fps ضبط کرده و از طریق نرم‌افزاری، آن را به 960 fps تبدیل کند. این بدان معناست که نیمی از فریم‌های کپچر شده توسط گلکسی اس 21 اولترا مجددا تکرار شده و در صورت پایین بودن کیفیت پردازش تصویر نرم‌افزاری، باعث ایجاد حالت روح و blur شدن تصویر می‌شود.
یکی از نکات منفی گلکسی اس 21 اولترا 1
 

البته این موضوع آنچنان هم جای تعجب ندارد. چرا که سامسونگ سال گذشته، چنین اتفاقی را با گلکسی اس 20 اولترا نیز تجربه کرده بود. به این ترتیب همانند نسل پیشین، سامسونگ روی لنز 12 مگاپیکسلی اس 21 و مدل پلاس آن برای بهره گیری از ویدئوهای اسلوموشن با نرخ فریم 960fps حساب باز کرده است. این سنسورها با حافظه DRAM پر سرعت همراه بوده و به این ترتیب، کلیه عملیات به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. اما متأسفانه لنز 108 مگاپیکسلی قرار گرفته در گلکسی اس 21 اولترا، فاقد این ویژگی سخت افزاری است.
البته بر هیچ کس پوشیده نیست که قسمت اعظم این فعالیت‌ها، توسط پردازنده‌های اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 که به عنوان قلب تپنده محصولات سری اس 21 فعالیت می‌کنند، انجام می‌پذیرد. البته در دنیای امروزی، تعداد کمی از کاربران اسمارت فون‌ها، از قابلیت سوپر اسلوموشن استفاده می‌کنند. اما در نظر گرفتن این نکته در هنگام خرید، حائز اهمیت بوده و ممکن است تأثیر زیادی روی تصمیم نهایی شما داشته باشد.
برای شما به عنوان یکی از خوانندگان رسانه خبری جی اس ام، ضبط فیلم‌های اسلوموشن با نرخ فریم 960fps از اهمیت بیشتری برخوردار است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
  رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا
  مشخصات سامسونگ گلکسی A52

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان