امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حواشی زمان حضور آلکنو در ایران و آپشن‌های قراردادش

#1
بحث آمدن یا نیامدن سرمربی روسیه‌ای تیم ملی والیبال به ایران طی روزهای اخیر حواشی زیادی به همراه داشت که باید دید به کجا خواهد انجامید.

به گزارش ایسنا، پس از حواشی که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی برای فدراسیون به همراه داشت، اکنون یکی از موضوعاتی که طی روزهای گذشته باعث ایجاد حواشی برای والیبال ایران شد، بحث آمدن یا نیامدن ولادمیر آلکنو سرمربی تیم‌ملی به ایران در زمان شروع اردوهای تیم ملی همزمان با آغاز سال جدید است. موضوعی که‌ نهایتا واکنش فدراسیون را نیز به همراه داشت.

پیش از داغ شدن اخبار اخیر مبنی بر نیامدن آلکنو به ایران و شروع کار تیم‌ ملی از فرورودین ماه سال آینده با “توتولو” دستیار آلکنو، محمدرضا داورزنی اعلام کرد که سرمربی روسیه‌ای از فروردین ‌ماه‌ و با شروع اردوها کار خود را در ایران آغاز می‌کند. اتفاقی اکنون با توجه به مسائل موجود با علامت سوال بزرگی همراه شده است.

پیش از مطرح شدن شائبه‌های نیامدن آلکنو به ایران، فدراسیون هیچگاه اعلام ‌نکرد که این مربی روسیه‌ای دو آپشن را برای همکاری با تیم ملی ایران در نظر دارد و بارها شاهد این موضوع بودیم که آلکنو از فروردین در ایران شروع به کار خواهد کرد. با این‌ وجود پس از مطرح شدن این موضوعات، امیر خوشخبر سرپرست تیم ‌ملی والیبال در مورد شائبه‌های نیامدن آلکنو، به ایسنا گفت: در زمان امضای قرارداد با این مربی، وقتی که با آلکنو صحبت کردیم دو آپشن را پیشنهاد داد. اول اینکه سر موقع با شروع اردوهای تیم ملی به ایران آمده و کار خود را شروع کند و سپس برای یک‌ اردوی تدارکاتی تیم عازم کازان شود. آپشن دوم او هم این بود که اگر بازی‌های باشگاهی آن‌ها به مراحل بالاتر رفت و آلکنو نتوانست به ایران بیاید، دستیار او آقای توتولو به ایران بیاید تا تمرینات تیم ملی ایران را شروع کند و وقتی اردو یک مقدار جلو رفت او به تیم ملی ملحق شود.

البته مسائل کرونا و قرنطینه هم بندهایی بودند که به آن‌ها نپرداختیم. هدف این است که تیم ملی چه با توتولو و چه با حضور شخص آلکنو کار خود را شروع و در ادامه هم یک اردو را در کازان داشته باشد تا از همانجا هم عازم مسابقات شود.

با وجود این صحبت‌ها فدراسیون والیبال در اقدامی قابل تامل با انتشار بیانیه‌ای هرگونه خبر در مورد احتمال نیامدن آلکنو به ایران را تکذیب کرد. بیانیه‌ای که با وجود صحبت‌های اخیر سرپرست تیم ملی تا حدودی جالب به نظر می‌رسد.

با وجود همه این صحبت‌ها، تیم ملی ایران بازی‌های مهمی چون المپیک را پیش رو دارد و طبق نظر کارشناسان نیز حضور سرمربی کنار تیم ملی می‌تواند یکی از فاکتورهای موفقیت باشد. اتفاقی که در سال‌های گذشته نیز بارها مطرح شده است. بهروز عطایی کارشناس والیبال ایران در مورد این صحبت‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم مرجع فدراسیون است و طبق اخبار منتشر شده توسط فدراسیون، آقای آلکنو باید بعد از عید وارد ایران ‌شود. ضمن اینکه باید دید مسئولان ما چگونه قراردادی را با این سرمربی بسته‌اند! با این وجود به هر حال منطقی است که اگر سرمربی بالا سر کار باشد نتیجه بهتر خواهد بود و ما مسابقات مهمی پیش رو داریم که قطعا خود کادرفنی نیز به این موضوع اشراف کامل دارند.

اکنون با وجود این اتفاقات و تکذیب‌ خبر نیامدن آلکنو به ایران توسط فدراسیون، باید دید که آیا این سرمربی روسیه‌ای برای شروع کار خود فروردین ماه سال آینده وارد تهران خواهد شد یا نه؟ اتفاقی که‌ مسلما ‌تاثیر مستقیم با نتایج تیم ملی در المپیک خواهد داشت.

S.O.S
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
  تصمیم گیرنده اصلی تیم ملی والیبال کیست؟ آلکنو یا ...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان