امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا اکسپریا کامپکت سونی مجددا احیا می‌شود؟!

#1
به نظر می‌رسد که کمپانی سونی قصد دارد تا خط تولید محصولات کوچک‌تر خود را مجددا احیا کرده و توسعه آن‌ها را مجددا استارت بزند. این موضوع توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام OnLeaks مطرح شده و حاکی از آن است که مهندسان سونی در حال کار روی نسخه جدیدی از اکسپریا کامپکت هستند و به این ترتیب، قصد دارند تا علاقمندان به گوشی‌های کوچک‌تر را هیجان زده کنند.

سونی خط تولید محصولات کوچک خود را در سال 2014 با معرفی Xperia Z1 Compact با نمایشگر 4.3 اینچی راه اندازی کرد. در سال‌های بعد، محصولات متعدد دیگری با پسوند کامپکت به این عرصه ورود پیدا کردند. در سال 2018، شاهد معرفی آخرین محصول در این حوزه با نام Xperia ZX2 Compact با نمایشگر 5 اینچی بودیم. در گزارش جدید آمده است که محصول جدید خط تولید کامپکت سونی، از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود که نسبت به نسل‌های پیشین، صفحه نمایش بزرگی به حساب می‌آید. اما ابعاد آن در مقایسه با محصولات 5.5 اینچی فعلی بازار کوچک‌تر خواهد بود.
در خلال این گزارش، تصاویری از محصول جدید سونی نیز منتشر شده که حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر به این ترتیب مشخص شده و در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز شاهد قرارگیری دوربین سلفی هستیم که به نظر می‌رسد، از نوع 8 مگاپیکسلی باشد.
آیا اکسپریا کامپکت سونی مجددا احیا می‌شود؟! 1
 

در پشت بدنه نیز شاهد دوربین دوگانه هستیم که طبق اخبار منتشر شده، لنز اصلی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود، اما اطلاعاتی در مورد لنز دوم در حال حاضر در دسترس نیست. در سمت راست بدنه، دکمه شاتر دوربین، دکمه پاور به همراه سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا را می‌بینیم. در قسمت بالایی بدنه نیز جک 3.5 میلیمتری هدفون به همراه میکروفون فیلمبرداری دیده می‌شود.
گزارش یاد شده متأسفانه هیچ یک از مشخصات سخت‌افزاری از قبیل پردازنده، میزان رم یا حافظه داخلی این محصول را مشخص نکرده است. اما از آن جا که در نگاه اول با یک محصول ابتدایی روبرو هستیم، لذا بعید به نظر می‌رسد که مشخصات سخت‌افزاری این اسمارت فون آنچنان که باید و شاید، زبانزد خاص و عام شود. اگر چنین باشد، مطمئنا قیمت پایه آن نیز بسیار معقول و مقرون به صرفه خواهد بود. متأسفانه اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آن نیز در حال حاضر در دسترس نیست.
در اواخر سال 2018، شایعاتی به همراه تصاویر رندر شده در رسانه‌های خبری مطرح شد و صحبت‌هایی در مورد عرضه گوشی هوشمند Xperia XZ4 Compact به گوش می‌رسید. اما این محصول به هیچ عنوان معرفی و روانه بازار نشد. در اوایل سال 2019، یکی از مدیران ارشد کمپانی سونی با نام Don Mesa در اظهارات خود، به نوعی سخنرانی کرد که برخی از اهالی دنیای تکنولوژی تصور کردند که کمپانی سونی، با محصولات کامپکت خود خداحافظی کرده است. بخشی از سخنان وی به صورت زیر است:
نقل قول:
همواره فضایی برای تولید محصولات با سایزهای مختلف وجود دارد. اما کاربران امروزی، تمایل به استفاده از محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ‌تر را دارند.
آیا اکسپریا کامپکت سونی مجددا احیا می‌شود؟! 1
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳
  مشخصات فنی و رندرهای کامپیوتری اکسپریا 10 III فاش شد
  مشخصات فنی و رندرهای کامپیوتری اکسپریا 10 III فاش شد
  فروش گوشی‌های اکسپریا در فصل اول 2020 به کمترین میزان خود رسید
  تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی !
  مشخصات گوشی OPPO Find 9 فاش شد؛ اسنپدراگون 821 مجددا در راس خبرها قرار گرفت
  لیست آخرین آپدیت گوشی های سونی (خرداد 95)
  مقایسه بین سونی اکسپریا Z5 با سونی اکسپریا X ؛ رقابتی درون خانواده
  حالت STAMINA به گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 بازگشت
  گوشی مرموز و قدرتمندی از سونی در لیست بنچمارک GFXBench رویت شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان