امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی Honor V40 5G

#1
شرکت آنر که خبر جدایی رسمی آن از شرکت هواوی چندی پیش منتشر شد حالا همزمان با معرفی اولین محصول مستقل خود با نام Honor V40 5G از امضای قرارداد همکاری‌های جدید با تأمین‌کنندگان بازار موبایل خبر داده است. مطابق این خبر که در روز جمعه 22 ژانویه 2021 (3 بهمن 1399) منشر شده، شرکت آنر از این پس با تآمین‌کنندگان پیشرو و بزرگی همچون AMD، اینتل، مدیاتک، مایکرون تکنولوژی،‌ مایکروسافت، کوالکام، سونی، سامسونگ و SK hynix مشارکت و همکاری خواهد کرد. آنر V40‌ که از آن با نام Honor View 40 نیز یاد می‌شود اولین اسمارت‌فون آنر پس از دوران هواوی بوده و با این‌که هنوز تکلیف بسته GMS گوگل در آن مشخص نیست اما امکانات جذابی در آن به چشم می‌خورد.



معرفی Honor V40 5G 1
شرکت هواوی در نوامبر گذشته از جدایی آنر و فروش آن به کنسرسیومی متشکر از 30 زیر برند مختلف با هدف خارج کردن این برند از زیر فشارها و محدودیت‌های اعمال شده بر هواوی و زیر مجموعه‌های آن خبر داد. پس از این جدایی گمانه‌زنی‌هایی متعددی مبنی بر همکاری مجدد آنر با تأمین‌کنندگان بزرگ جهانی بر سر زبان‌ها بود تا این‌که خبر نهایی این همکاری حالا در طی یک رویداد آنلاین اعلام شده است؛ جرج ژائو (George Zhao) مدیرعامل مجموعه HONOR Device در این رویداد، جدا از معرفی مجموعه‌ای از محصولات جدید برای سال 2021 از جمله گوشی V40، از شعار جدید این برند یعنی Go Beyond یا «فراتر برو» نیز رونمایی کرد که آرزو و هدف این شرکت را با ارائه محصولات با کیفیت بالا با قابلیت اطمینان اثبات شده، برای تبدیل شدن به یک برند فناوری نمادین تشریح می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنر  به‌گفته موسسه آماری کانالیز در طی سه‌ماهه سوم سال میلادی گذشته نزدیک به 13.3 میلیون گوشی را به بازار عرضه کرده که بیش از یک چهارم کل اسمارت‌فون‌های عرضه شده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هواوی  در این نوبت را تشکیل می‌دهد و بدین‌ترتیب با جدایی این شرکت از هواوی نیز همچنان می‌توان از آنر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موبایل در جهان یاد کرد. در طی جدایی این برند از شرکت مادر نزدیک به 8 هزار کارمند این مجموعه به دفتر مرکزی جدیدی همچنان در جنوب شهر شنزن در چین منتقل شدند که نزدیک به 50 درصد آن‌ها به گفته ژائو در بخش تحقیق و توسعه مشغول به‌ کارند.

اسمارت‌فون جدید این شرکت با نام V40 5G از امکانات سخت‌افزاری مدرنی بهره می‌برد که آن را به نمونه پیشرفته‌ای در رده میانی بدل می‌سازد. V40 5G بدون در نظر گرفتن دوربین اصلی و پردازنده، شباهت کاملا نزدیکی به nova 8 Pro 5G شرکت هواوی دارد که در دسامبر 2020 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و پروسسور Kirin 985 ارائه شده بود. سوال اصلی در مورد این گوشی البته به حضور یا غیبت سرویس‌های گوگل در آن تعلق دارد که در این لحظه با توجه به ارائه نشدن این سرویس‌ها برای کل دستگاه‌های حاضر در بازار چین، هنوز نمی‌توان پاسخ درستی برای آن یافت و بدین‌ترتیب تا زمان عرضه V40 به بازارهای دیگر باید به انتظار پاسخ این سوال نشست. یک سخنگوی آنر البته در پاسخ به سوال وب‌سایت Android Authority از «در جریان بودن تحولات فراوانی در این رابطه» سخن گفته که شاید حضور مجدد گوگل در کنار آنر یکی از آن‌ها باشد.

معرفی Honor V40 5G 1
Honor V40 5G اسمارت‌فونی نسبتا بزرگ در کلاس پرچمداران میان‌رده است که به‌خصوص در زمینه صفحه‌نمایش و دوربین، حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد؛ V40‌ به یک صفحه‌نمایش 6.72 اینچی OLED مجهز شده که به‌لطف لبه‌های کاملا خمیده آبشاری آن از وضوح 1236×2676 پیکسلی برخوردار شده و ظاهری کاملا مدرن را به خود گرفته است؛ این صفحه‌نمایش به امکان نمایش 10 بیتی رنگ‌ها (به‌تصویر کشیدن بیش از 1 میلیارد رنگ) مجهز شده و نرخ رفرش آن نیز 120 هرتز است. این پنل در زمینه دقت رنگ نیز پا پس نکشیده و به‌گفته آنر کل فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از دیگر نکات قابل اشاره در مورد این پنل می‌توان از پاسخ لمسی 300 هرتزی آن یاد کرد که در کنار نرخ رفرش بالا و پشتیبانی از HDR10، روی کاغذ تجربه روان و لذت‌بخشی را فراهم می‌کند.

معرفی Honor V40 5G 1
در کناره سمت چپ بالای این پنل بریدگی قرصی‌شکلی دیده می‌شود که ظاهرا جدا از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی f/2.0 دستگاه، یک سنسور گرمای رنگ را نیز در خود جای داده است.
جذابیت اصلی V40 در بخش پشتی آن جای دارد جایی‌که 3 دوربین در یک ترکیب متفاوت در کناره سمت چپ جای گرفته‌اند و یک فلش LED نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دوربین اصلی دستگاه یک نمونه 50 مگاپیکسلی با چینش زیرپیکسل‌های RYYB است که از سنسور بزرگی با ابعاد 1/1.56 اینچ برخوردار بوده و با ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل به ابعاد 2 میکرونی برای پیکسل‌ها دست پیدا می‌کند. گشودگی دیافراگم این دوربین f/1.9 بوده و از برداشت ویدئوی 4K نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم، یک 8 مگاپیکسلی التراواید ظاهرا با f/2.4 بوده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با f/2.4 نیز این مجموعه را همراهی می‌کند.

معرفی Honor V40 5G 1
قلب تپنده دستگاه پروسسور 7 نانومتری نچندان جدید +Dimensity 1000 شرکت مدیاتک بوده که با وجود آن‌که از معرفی آن در می 2020 حالا زمان نسبتا زیادی می‌گذرد اما با حضور 4 هسته Arm Cortex-A77 و 4 هسته A55 همراه با گرافیک Mali-G77 MC9 مجموعه پر سرعتی برای یک پرچمدار میان‌رده ارائه می‌کند. این پروسسور از اتصال 5G در شبکه sub-6GHz با تجمیع اپراتوری دوگانه پشتیبانی می‌کند. رم دستگاه 8 گیگابایت بوده و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی (ظاهرا از نوع UFS 2.1) دارد.

معرفی Honor V40 5G 1
ظرفیت باتری این مدل تنها 4 هزار میلی آمپر ساعت اعلام شده که با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش و دیگر امکاتات دستگاه، ظرفیت نسبتا کمی به حساب می‌آید از سوی دیگر اما با حضور یک شارژر 66 واتی،‌ سرعت شارژ بالایی برای این باتری در دسترس قرار گرفته است. سورپرایز بعدی در این قسمت به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع در V40 تعلق دارد که معمولا تنها در گوشی‌های پرچمدار حضور داشته و کمتر میان‌رده‌ای به این امکان مجهز می‌شود. حداکثر توان شارژر مورد پشتیبانی در این گوشی به‌صورت بی‌سیم به 50 وات می‌رسد که به همین صورت در Mate 40 Pro هواوی نیز تکرار شده بود. V40 به‌گفته آنر با کمک شارژر سیمی 66 واتی تنها به 35 دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد و شارژر بی‌سیم 50 واتی نیز پس از 30 دقیقه، 50 درصد از ظرفیت باتری را پر می‌کند.

معرفی Honor V40 5G 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  معرفی Realme GT
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
Shocked معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان