امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برخی قابلیت‌ها و امکانات آیفون SE 2021 منتشر شد

#1
مطمئنا آیفون SE 2021 تا پیش از ماه آوریل سال جاری میلادی از راه نمی‌رسد، اما این دلیل نمی‌شود که تحلیل گران و افشا گران دست از تلاش برداشته و اطلاعاتی در مورد آن را با رسانه‌های خبری در میان نگذارند. خوشبختانه آخرین تصاویر منتشر شده از طرح مفهومی آیفون اس ای 2021، نشان دهنده برخی قابلیت‌ها و امکانات آن است که در این مطلب، آن‌ها را به صورت تفکیک شده مرور خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

برخی قابلیت‌ها و امکانات آیفون SE 2021 منتشر شد 1
 

اگر همواره به دنبال ارائه خلاقیت در طراحی آیفون اس ای جدید هستید، تصاویر کانسپت آیفون SE 2021 که توسط شخصی با نام Svetapple طراحی شده است را از دست ندهید. در ابتدای امر، زبان طراحی خانواده آیفون 12 را می‌بینیم که به طرز شگفت انگیزی، روی این محصول به صورت کاملا درخشان خودنمایی می‌کند. نمایشگر تخت، لبه‌های تیز و حاشیه‌های بسیار کم اطراف صفحه نمایشگر، ترکیبی زیبا و جذاب را به نمایش می‌گذارد. در قسمت بالای نمایشگر، در گالری زیر، می‌توانید رنگ بندی در نظر گرفته شده توسط این طراح خوش سلیقه را مشاهده نمایید.
در طرح مفهومی آیفون اس ای 2021، شاهد یک پانچ هول دایره‌ای شکل در قسمت بالایی نمایشگر هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی این محصول است. البته این زبان طراحی، تا به حال در میان محصولات اپل رواج نداشته و برای نخستین بار است که چنین چیزی را در آیفون‌ها شاهد هستیم. همچنین در این طرح مفهومی، آیفون SE 2021 را در رنگ قرمز می‌بینیم که فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است. در گالری زیر، می‌توانید تصاویر بیشتری از این طرح مفهومی را مشاهده کرده و مقایسه‌ای میان نسخه‌های 2020 و 2021 اسمارت فون یاد شده را به عمل آورید.
در پشت بدنه این محصول، شاهد یک دوربین هستیم که معمولا برای گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه، این استراتژی اتخاذ می‌شود. البته بعید به نظر می‌رسد که اپل برای ارائه این محصول، از زبان طراحی مشاهده شده در این تصاویر استفاده کند. بلکه احتمالا شاهد بدنه‌ای مانند آيفون XR، به همراه مشخصات سخت‌افزاری بروز خواهیم بود.

برخی قابلیت‌ها و امکانات آیفون SE 2021 منتشر شد 1
 

مطمئنا تا شهریور ماه سال آینده و برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های 2021، خبرها و طرح‌های مفهومی زیادی پیرامون این محصولات در دنیای تکنولوژی منتشر خواهد شد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها برای گجت‌های جدید خود، چه سرنوشتی را رقم خواهند زد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است
  تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان