امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زلزله زدگان کرمانشاه

#1
در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۶ یک زلزله ۳/۷ ریشتری کرمانشاه را لرزاند و در سرتیتر بسیاری از خبر‌ها قرار گرفت. زلزله‌ای که فقط چندین ثانیه طول کشید اما در همین زمان خانواده‌های بسیاری را دچار مشکل کرد و بر دل خیلی از آن‌ها داغ عزیزانشان را نشاند.
۶۲۰ نفر کشته و حدود ۱۲ هزار زخمی بر جای گذاشت و افراد بسیاری نیز خانه‌های خود را از دست دادند و تمامی وسایل آن‌ها زیر خروارها خاک و خانه‌های خراب شده مدفون شد.
افرادی که باقی مانده بودند هیچ سرپناه‌، خوراک و پوشاکی در اختیار نداشتند و مجبور شدند تا مدت‌ها در چادرها با کمترین امکانات زندگی کنند.

باز هم مثل خیلی از اتفاق‌های دیگر، مردم سرزمینم این افراد آسیب دیده و دلاور را تنها نگذاشتند و همانطور که کردها در زمان جنگ از سرزمین مادری ما دفاع کرده‌بودند در این زمان مردم ایران از جاهای مختلف کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را روانه کرمانشاه کردند.
میزان کمک‌های نقدی از مرز ۶۳ میلیارد تومان  رد شد و این در مقایسه با زلزله‌هایی که قبلا رخ داده بود سه برابر شده بود و سپس دولت به روی کارآمد و برای  خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده بودند مبلغ حدود ۳ میلیون تومان هدیه داد و مردم و سازمان‌های جهادی از سراسر کشور برای کمک‌های داوطلبان شرکت کردند تا بتوانند در ساختن خانه‌ها به مردم آسیب دیده کمک کنند و مقداری از درد و رنج‌های آن‌ها  کاهش دهند و شریک غم هایشان باشند.
موسسه کودکان فرشته‌اند نیز در این مسیر گروهی از افراد داوطلب را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرد تا بتواند مثل همیشه در این روزهای سخت در کنار این مردم شریف قرار بگیرند.

زلزله زدگان کرمانشاه 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان