امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احمد در نقش طارمی؛ من اینجا هستم

#1
احمد نوراللهی بار دیگر در نقش ناجی پرسپولیس ظاهر شد و مهر تایید آن را هم با شادی گل خود به نمایش گذاشت.
ه گزارش "ورزش سه"، روزها به بدترین شکل از لحظاتی بعد از سوت پایان دربی برای احمد نوراللهی سپری می‌شدند. حضور او در نقش مهاجم برابر سپاهان که به نظر می‌رسید یک آزمایش ناکام بوده، برابر استقلال نیز تکرار شد و البته اینبار شماره هشت فرصت‌های ایده آل گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد تا مقصر اصلی عدم پیروزی تیمش در این بازی محسوب شود و دادگاه بی‌رحمانه‌ای در فضای مجازی علیه وی شکل گیرد. تمام تلاش‌ها و نقش آفرینی‌هایش در موفقیت‌گذشته نادیده گرفته می‌شد و با بر شمردن تعداد موقعیت‌های از دست رفته در دربی در نقش مهاجم آواری شد تا او را به انزوای کامل فرو ببرد و حتی استوری‌های حمایتی هم‌تیمی‌هایش نیز نمی‌توانست لبخند را به لبان او بازگرداند.

نوراللهی اما رفته رفته در دیدارهای بعدی به پست‌های دفاعی‌تر در خط میانی بازگردانده شد و در جدال با ماشین سازی به همان پست موردعلاقه‌اش که توانسته بود در تیم ملی راه به جام ملت‌ها نیز یابد بازگشت. شماره هشت سرخ‌ها اینبار با پیراهن شماره هشت و مشکی و با وایرال‌ شدن پیام‌های مهرداد میناوند که در حمایت وی انتشار یافته بود، انگیزه فوق العاده‌ای داشت تا بغض چند وقت اخیرش بترکد.

احمد در نقش طارمی؛ من اینجا هستم 1
درست مشابه صحنه‌ای که در جدال با آلومینیوم اراک نیز نصیب وی شده بود و رشادت گلر حریف مانع از دستیابی‌اش به گل شد، اینبار در ثانیه‌های پایانی بازی در اختیارش قرار گرفت و او اینبار نه با همان شدت همیشگی که اینبار دقت را هم چاشنی کارش کرد تا کاری از دست گلر ماشین سازی هم برنیاید و با گل خود سه امتیاز ارزشمندی نصیب تیمش کرد.

شادی گل که نه، یک نماد اعتراضی که کریس رونالدو آن را ابداع کرده بود و امروز در بهترین زمان ممکن از سوی احمد نوراللهی نیز تقلید شد. هافبک دفاعی سرخ‌ها گل سه امتیازی تیمش را به نام خود کرد.



نوراللهی ثانیه‌هایی بعد از گلی که زد به سمت جایگاهی رفت که دوربین‌ها انتظارش را می‌کشیدند و البته چه بدشانس عکاسانی که به تصور پایان بازی، بساط خود را جمع کرده بودند تا این فریم‌های طلایی را در اختیار نداشته باشند. مشت‌های گره کرده نوراللهی و پرشی بلند در نزدیکی نقطه کرنر و اکنون بادی لنگویج برای اثبات تاثیرگذاری در برد ارزشمند تیم. شادی گلی که ابداع آن توسط کریس رونالدو و در زمان حضورش در رئال مادرید شکل گرفت و اکنون بهترین فرصت برای نوراللهی بود که به بهترین شکل از آن بهره ببرد" من اینجا هستم، ناامید نشوید"


شادی گلی خاص که البته پیش‌تر از مهدی طارمی هم دیده بودیم و اکنون بازیکنی که دوران شکوفایی و چهره‌ شدنش در پرسپولیس همزمان با دوره ستاره حال حاضر پورتو است، توانسته آن را بعد از گلی ارزشمند به اجرا در بیاورد.

هافبک میانی پرسپولیس که اکنون برترین گلزن فصل سرخپوشان نیز محسوب می‌شود، بعد از فشار ویران کننده چند هفته اخیر، فرصت خوبی یافته تا نفسی به آرامی بکشد و همه را متوجه این موضوع کند که در صورت حضور در پست تخصصی‌اش که در آن توانسته طی سالیان اخیر مدعیان بزرگی را از پیش رو بردارد، در زمان مناسب نیز در نقش گلزن و ناجی تیم ظاهر می‌شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  موندو دپورتیوو؛ گل طارمی مندی را مجسمه کرد
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان