امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مورینیو: بیل باید جای هری کین را بگیرد

#1
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از گرت بیل خواست تا در این لحظه حساس که این تیم کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت از دست داده، خود را ثابت کرده و جای هری کین را در تاتنهام پر کند.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل از زمانی که رئال مادرید را ترک کرد و به صورت قرضی به تاتنهام پیوست، نتوانسته در ترکیب این تیم آن طور که انتظار می رفت، بدرخشد.

مورینیو پیش از این گفته بود که زمان آن رسیده که گرت بیل خود را ثابت کند و نشان دهد که لیاقت بازی دراین تیم را دارد.

شب تلخ تاتنهام در شکست 3-1 برابر لیورپول با مصدومیت نسبتا جدی هری کین، کاپیتان این تیم، تکمیل شد و کین ممکن است هفته ها از میادین دور باشد.

با در اختیار نداشتن هری کین، شاگردان مورینیو در نیمه دوم بازی برابر لیورپول نتوانستند در خط حمله حرکت قابل قبولی را شکل دهند و به نظر می رسد که امیدهای این تیم در رسیدن به صدر جدول در غیاب هری کین بر باد خواهد رفت.
مورینیو: بیل باید جای هری کین را بگیرد 1
اکنون مورینیو نیاز دارد تا دیگر بازیکنان بزرگ تاتنهام خودشان را در ترکیب این تیم نشان دهند؛ سون هیونگ مین نمایشی با ثبات و با کیفیت داشته و به نظر می رسد که بتواند در آینده نیز همین استاندارد را حفظ کند، اما سوال اصلی گرت بیل است که آیا می تواند در ترکیب تاتنهام بالاخره مثمرثمر باشد؟

ژوزه مورینیو گفت: "این یک لحظه بسیار مهم و حیاتی برای گرت بیل است. او مدام بهتر و بهتر می شود.

وقتی بازیکنی با کیفیت هری کین را از دست می دهید، دیگر بازیکنان باید جای او را بگیرند و من امیدوارم که گرت بیل بتواند به ما کمک کند.

پستی که بیل دوست دارد بازی کند دقیقا همان پستی است که در هر دقیقه ای که برای ما به میدان رفته، در آن پست به او بازی داده ایم، که می شود سمت صحیح حمله."



اگر بیل می خواهد شانسی برای دائمی کردن قراردادش با تاتنهام داشته باشد باید راهی برای برگشتن دوباره به اوج و درخشش سابق اش در تاتنهام پیدا کند.

ممکن است بیل در 31 سالگی دیگر توانایی گذشته را نداشته باشد اما مورینیو امیدوار است که این مهاجم ولزی بتواند هر روز بیشتر از قبل به آمادگی برسد تا بتواند تاتنهام را در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر نگه دارد.

ستاره سابق تاتنهام معتقد است که گرت بیل می تواند با هدایت سرمربی این تیم دوباره شکوفا شود.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل 31 ساله همچنان در چشم ستاره سابق تاتنهام، گاس پویت، یک بازیکن تاثیرگذار است که یمتواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. البته اگر روی فرم باشد!



هافبک سابق تاتنهام معتقد است که ژوزه مورینیو بهترین سرمربی برای رساندن بیل به آمادگی و بیرون کشیدن بهترین عملکرد از این ستاره ولزی است.



گرت بیل با قراردادی قرضی برای فصل 21-2020 به تاتنهام بازگشت و پس از سپری کردن روزهایی سخت با زیدان در رئال مادرید، هواداران تاتنهام امیدوار بودند که این ستاره سابق تیم شان که پیشتر دو بار بهترین بازیکن سال در لیگ برتر شده بود، بتواند دوباره به اوج بازگردد.

یل اما این فصل به دلیل مصدومیت و همچنین آماده نبودن، تنها در یک بازی لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته. او در 13 مسابقه در تمام رقابت ها در زمین حضور داشته و توانسته 4 گل برای تاتنهام به ثمر برساند. هرچند بیل در این مدت نتوانسته حتی یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

بیل در بازی تاتنهام برابر وایکام که به پیروزی 4-1 این تیم منجر شد، 90 دقیقه در زمین حضور داشت و توانست همانطور که مورینیو از او خواسته بود، با نمایشی خوب خودش را ثابت کند. بیل توانست در آن دیدار گل اول را برای تاتنهام به ثمر برساند.



گاس پویت پس از نمایش بیل در برابر وایکام اعتقاد دارد این بازیکن بالاخره دارد دوباره روی پاهایش می ایستد و اینها همه به لطف ژوزه مورینیو است.



پویت گفت: "فکر می کنم به عنوان یک سرمربی و آن هم با تجربه ای که ژوزه دارد، شما واقعا به شیوه مربی گری خود باور دارید و باید بگوییم این اصلا به آن آسانی که ژوزه فکر می کرد نبود. چرا که بیل بالا و پایین های زیادی داشت.

فکر می کنم که الان او همچنان نقش خود را در بازی پیاده می کند، حتی اگر برای دقایقی به میدان برود او همچنان بازیکنی است که در هر زمانی و در هر مسابقه ای می تواند همان تفاوت بین بردن یا نبردن بازی را به شما بدهد.

به نظرم ما می توانیم از او چیزهایی ببینیم، مخصوصا اگر خودش را آماده نگه دارد. این کلید حل این موقعیت است. مسئله فقط خوب تمرین کردن نیست، مسئله این است که آنقدر آماده باشد که بتواند نمایش خوبی داشته باشد.

از نطر فیزیکی در حال حاضر برای گرت بیل محدودیتی وجود دارد و اگر او بخواهد از آن محدودیت عبور کند، ممکن است مصدوم شود. اینکه بتوانی این محدودیت ها را مدیریت کنی کار بسیار بسیار سختی است. اما اگر یک نفر باشد که بتواند این کار را بکند، آن یک نفر ژوزه مورینیو است!"



مورینیو ممکن است امشب در بازی تاتنهام برابر لیورپول نیز شانس دیگری برای حضور در زمین و ثابت کردن خود، به گرت بیل بدهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو
  فوری: ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  سون، سولسشر و مورینیو را به جان هم انداخت(عکس)
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان