امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه موبایل

#1
سلام 
لطفا اخبار کوتاه موبایل که فاقد ارزش برای تایپیک زدن هستند
در این قسمت قرار دهید .


+

[پیکربندی حافظه و رنگ‌های سری ردمی نوت 10آشکار شد]

از زمان معرفی سری ردمی نوت ۹ در هند حدود یک سال می‌گذرد و حالا کاربران آماده رونمایی از نسل بعدی این خانواده هستند. سری ردمی نوت ۱۰ چند وقتی است که در مراجع مجوزدهی گوناگون مشاهده شده و حالا گزارشی تازه از رنگ‌ها و پیکربندی آن خبر داده است.

افشاگر معروف هندی، ایشان آگاروال، می‌گوید ردمی نوت ۱۰ شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که در دنباله سال مدل‌های بیشتری از این سری به بازار بیاید. ردمی نوت ۱۰ پرو با دو ظرفیت رم و سه ظرفیت حافظه داخلی عرضه می‌شود. مدل پایه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این دستگاه همچنین با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. شیائومی این گوشی را در سه رنگ برنزی، آبی و خاکستری عرضه می‌کند. همچنین، انتظار داریم که حداقل یک رنگ دیگر در ادامه برای این گوشی معرفی شود.

ردمی نوت ۱۰ در دو پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. از آن‌جایی که ردمی نوت ۹ قبلا با سه پیکربندی در بازار هند عرضه شد، پیش‌بینی می‌شود که نسخه سومی هم از این دستگاه در راه باشد. ردمی نوت ۱۰ در سه رنگ سفید، سبز و خاکستری عرضه می‌شود اما احتمالا در آینده رنگ‌های بیشتری خواهد داشت.

هر دو دستگاه احتمالا در ماه فوریه در هند معرفی می‌شوند. فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این خانواده در دسترس نیست ولی ممکن است این دستگاه را با نام و پیکربندی‌های متفاوتی در سایر بازارها ببینیم.

اخبار کوتاه موبایل 1




 سپاس شده توسط Mutemit ، Prometheus ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм ، Emmɑ ، حميدمشكى
آگهی
#2
[وان پلاس 9 و نسخه پرو به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند بود]
 


تصاویر رندر شده که از وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو منتشر شده، حاکی از آن است که این دو محصول به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند بود که البته چنین موضوعی توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی نیز مورد تأیید قرار گرفته است. Digital Chat Station، نام اکانتی است که در شبکه اجتماعی چینی Weibo فعالیت کرده و قرار نگرفتن لنز پریسکوپ روی محصولات جدید وان پلاس را اعلام کرده است. اما امروز، یکی از دیگر از افشاگران با نام Max Jambor نیز با ارسال توییتی، این موضوع را مورد تأیید قرار داده و اظهار داشته است که هیچ از مدل‌های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو به لنز پریسکوپ مجهز نیستند.


اخبار کوتاه موبایل 1
 

مدیر عامل وان پلاس، آقای Pete Lau چندی پیش اعلام نمود که تیم تحقیق و توسعه وان پلاس، در تلاش هستند تا دوربین محصولات جدید را بهبود بخشیده و تمرکز خاصی روی این بخش دارند. لذا با وجود عدم برخورداری وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از لنز پریسکوپ، باید منتظر بهبود قابلیت‌های دوربین‌های این دو اسمارت فون باشیم و ببینیم چه سورپرایزی، در انتظار خریداران آن‌ها خواهد بود.
پیش بینی می شود که پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس در ماه مارچ، با قلب تپنده تولید شده از سوی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند. همچنین شایعاتی در مورد مجهز بودن نمایشگر آن‌ها به نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز به گوش می‌رسد. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که مسئولان و مدیران وان پلاس، نسخه ارزان قیمت این سری با نام وان پلاس 9 لایت را نیز معرفی خواهند کرد که به پردازنده اسنپدراگون 856 مجهز خواهد بود.
 سپاس شده توسط Prometheus ، ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм
#3
[ال جی در سال 2020 از نظر سودآوری رکورد زد]
ال‌جی الکترونیکس بالاخره دیروز دست به انتشار گزارش‌های سال ۲۰۲۰ خود زد. این شرکت با رشد ۱.۵۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ رقم درآمدهای خود را به ۵۶.۴۵ میلیارد دلار رساند. گزارش حاضر همچنین نشان می‌دهد که ال‌جی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ معادل ۱۶.۷۶ میلیارد دلار درآمد داشته که نسبت به بازه زمانی مشابه ۲۰۱۹ از افزایشی ۱۶.۹ درصدی خبر می‌دهد.
رشد درآمدهای سال ۲۰۲۰ ال‌جی میزان سود این شرکت را با افزایشی ۳۱.۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به رقم ۲.۸۵ میلیارد دلار می‌رساند. این رقم رکورد تازه‌ای برای این غول فناوری کره‌ای محسوب می‌شود. بخش عمده این عملکرد خوب متوجه فروش بالای گجت‌های خانگی، تلویزیون‌های OLED و راهکارهای حوزه اتومبیل‌های خودران بوده است.
مقدار سود عملیاتی ال‌جی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ حدود ۵۸۰ میلیون دلار بوده که از رشدی ۵۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ حکایت می‌کند. این شرکت حالا انتظار دارد که در سال ۲۰۲۱ با عادی‌تر شدن شرایط اقتصاد جهانی اوضاع بهتری داشته باشد.
اخبار کوتاه موبایل 1
بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی در تمام طول سال ۲۰۲۰ از درآمدی ۴.۶۶ میلیارد دلاری خبر داده، در حالی که میزان فروش این بخش در سه‌ماهه چهارم با رشد ۴.۹ درصدی نسبت به بازه مشابه ۲۰۱۹ به ۱.۲۴ میلیارد دلار رسیده، اما ۹.۲ درصد از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ کمتر شده است. این اتفاق احتمالا متاثر از کمبود چیپست‌های 4G و فروش پرافت و خیز پرچمداران ال‌جی در بازار بوده است.
زیان اجرایی ال‌جی در تمام سال ۲۰۲۰ در حدود ۷۵۰ میلیون دلار بوده که شامل سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در زمینه بازاریابی برای پرچمداران این شرکت است و بخشی از آن به خاطر کارآمدی‌های حوزه تولید جبران شده است.
 سپاس شده توسط ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм
#4
[شیائومی می 11 لایت با لنز پریسکوپ از راه می‌رسد]




عضو ارزان قیمت خانواده می 11 احتمالا از چیپست تازه‌ای از شرکت کوآلکام استفاده می‌کند و برخلاف نسخه عادی لنز پریسکوپ خواهد داشت.

بر اساس اعلام یک منبع چینی، می ۱۱ لایت نمایشگری از نوع OLED با حفره‌ای برای دوربین سلفی خواهد داشت و از چیپست SM7350، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و زوم ۵ برابری استفاده می‌کند. برخی می‌گویند منظور از SM7350 همان اسنپدراگون 755G است که با فرآیند ۵ نانومتری تولید می‌شود و پردازنده قدرتمندی با هسته کورتکس A78 دارد.


دوربین ۶۴ مگاپیکسلی نسبت به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می ۱۱ تقلیل یافته، اما این بار به نظر می‌رسد که کنار آن یک لنز پریسکوپ را خواهیم دید. دوربین تله‌فوتوی این گوشی قطعه‌ای نسبتا گران قیمت است که حضور آن در مدل لایت با توجه به غیبتش در مدل معمولی کمی عجیب نیست.


البته این احتمال وجود دارد که منبع خبر به غلط اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته باشد. بنابراین تا زمانی که گزارش‌های دیگری منتشر نشود، نمی‌توانیم به این اطلاعات اتکا کنیم.


شیائومی در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ از می ۱۱ رونمایی کرد و شایعات از همان زمان به عرضه دو گوشی دیگر به نام‌های می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو اشاره می‌کرد. دستگاه اول احتمالا کمی ضعیف‌تر و ارزان‌تر و دستگاه دوم باید قوی‌تر از مدل فعلی باشد.


اخبار کوتاه موبایل 1

 سپاس شده توسط ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм
#5
شیائومی می 11 لایت نمایشگر مسطح خواهد داشت


به‌تازگی تصویر کامپیوتری جدیدی از مدل ارزان قیمت خانواده می 11 منتشر شده که دستگاهی مشابه می 11 اما با نمایشگر تخت را نشان می‌دهد.

شیائومی احتمالا به‌زودی از عضو جدیدی از خانواده می ۱۱ به نام می ۱۱ لایت رونمایی می‌کند. حالا گزارشی منتشر شده که از شباهت بی‌بدیل قاب عقب این دستگاه به می ۱۱ و یک تفاوت مهم در بخش جلویی خبر می‌دهد. می ۱۱ لایت احتمالا نمایشگر تخت خواهد داشت.

این دومین باری است که رندر کامپیوتری می ۱۱ لایت در فضای اینترنت پخش می‌شود. چند هفته پیش هم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصویری از این دستگاه را دیدیم  که البته ماژول دوربین تقریبا متفاوتی داشت. چیپست این گوشی احتمالا اسنپدراگون 732G خواهد بود که البته از 5G پشتیبانی نمی‌کند و مطمئن نیستیم که خبر استفاده از این تراشه درست باشد.

فعلا مشخص نیست که می ۱۱ لایت چه زمانی از راه می‌رسد اما احتمالا آن را همراه با می ۱۱ پرو و حتی شاید می ۱۱ الترا ببینیم. چند روز پیش ویدیویی منتشر شد که دستگاهی منتسب به مدل الترا را با نمایشگر ثانویه‌ای در ماژول دوربین قاب عقب نشان می‌داد.

اخبار کوتاه موبایل 1

 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм
#6
گوشی اوپو فایند ایکس ۳ با پردازنده Snapdragon 870 عرضه خواهد شد


اخبار کوتاه موبایل 1




به تازگی تصاویری از گوشی اوپو فایند ایکس ۳ – Oppo Find X3 در اینترنت منتشر شده است و امروز این گوشی با پردازنده Snapdragon 870 در لیست Benchmark دیده شد.

در ماه‌های گذشته اطلاعاتی درباره سری اوپو فایند Find X3 منتشر شد و انتظار می‌رود که در ماه آینده شاهد عرضه سه گوشی از این سری باشیم. با توجه به این اطلاعات در ماه آینده شاهد عرضه سه گوشی با نام‌های Find X3 Pro ،Find X3 Neo و Find X3 lite خواهیم بود، همچنین امروز تایید شد که این گوشی به پردازنده Snapdragon 870 مجهز است.

اطلاعات جدیدی از لیست دو منبع معتبر با نام‌های AnTuTu و AIDA 64 درباره گوشی اوپو فایند ایکس ۳ فاش شد و با توجه به این اطلاعات نام مدل این گوشی، PEDM00 است. چندی پیش شایعه شده بود که گوشی اوپو فایند X3 با پردازنده Snapdragon 865 عرضه خواهد شد. اما تصاویر منتشر شده از لیست این دو منبع معتبر، این شایعه را رد می‌کنند و تایید می‌کنند پردازنده استفاده شده در این گوشی Snapdragon 870 بوده که بعضی از کاربران به نوعی این پردازنده را با نام ++Snapdragon 865 نیز می‌شناسند.
آگهی
#7
نمایشگر سوپر آمولد Redmi Note 10 تأیید شد




آقای Manu Kumar Jain مدیر Xiaomi India به تازگی، یکی از ویژگی‌های اصلی اسمارت فون ردمی نوت 10 را افشا کرده است. او در جدید ترین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که Redmi Note 10 شیائومی به نمایشگر سوپر آمولد مجهز خواهد بود. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا تمامی مدل‌های این خانواده از این ویژگی بهره‌مند خواهند بود، یا صفحه نمایش سوپر آمولد تنها برای نسخه‌های پرو در نظر گرفته شده است. با تمام این تفاسیر، این محصولات اولین گوشی های هوشمند شیائومی از شاخه ردمی خواهند بود که به نمایشگر آمولد مجهز می‌شوند.
اخبار کوتاه موبایل 1
 

طبق اخبار منتشر شده و موثق، خانواده ردمی نوت 10 در تاریخ چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. شایعاتی که تا به حال منتشر شده، حاکی از آن است که Redmi Note 10 به نمایشگر 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 678 مجهز خواهد بود.
همچنین مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 10 پرو نیز به صورت زیر اعلام شده است:
  • نمایشگر 6.67 اینچی سوپر آمولد
  • پردازنده اسنپدراگون 740G
  • شش یا هشت گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی
پیش بینی می‌شود که ردمی نوت 10 پرو مکس از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا بهتری بهره‌مند باشد که البته در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نیست. البته تنها دو روز تا رویداد معرفی این محصولات باقی مانده است و بعید به نظر می‌رسد که طی ساعات آتی، اطلاعات دیگری در مورد سه عضو این خانواده در رسانه‌های خبری مطرح شود و به این ترتیب باید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر پیرامون ردمی نوت 10 پرو مکس، تا رویداد معرفی این سری منتظر بمانیم.
#8
امکان اضافه کردن استیکر از نرم‌افزارهای سوم شخص به واتس اپ افزوده شد


برای آن دسته از افرادی که هنوز از اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنند، خبری خوش داریم. کاربران این نرم‌افزار ظرف روزهای آینده، با قابلیت جدیدی روبرو خواهند شد. مدت زمان زیادی است که واتس اپ تنها امکان استفاده از پکیج استیکرهایی که برای این اپلیکیشن طراحی و تولید شده‌اند را در اختیار کاربران خود گذاشته است.
اما ظاهرا همه چیز در حال تغییر است و توسعه دهندگان اپلیکیشن واتس اپ قصد دارند تا امکان بهره گیری از استیکرهایی که برای اپلیکیشن‌های دیگر ساخته شده‌اند را برای استفاده کنندگان از واتس اپ فراهم کنند. وب سایت WA Beta Info این موضوع را کشف کرده است که توسعه دهندگان واتس اپ، ماه هاست که در حال تست این قابلیت هستند و به نظر می رسد که حالا همه چیز برای در دسترس قرار دادن آن فراهم شده است و در آینده نزدیک، این ویژگی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


اخبار کوتاه موبایل 1
 

در حال حاضر، امکان ایمپورت کردن پکیج‌های استیکر از اپلیکیشن‌های دیگر در دسترس کاربران ساکن در کشورهای برزیل، هند و اندونزی قرار گرفته است. اما برای بهره گیری از این ویژگی آن‌ها باید واتس اپ خود را به نسخه آزمایشی 2.21.5.6 روی اندروید یا 2.21.40 روی آی او اس آپدیت کنند. ظاهرا ظرف روزهای آینده، چنین قابلیتی در دسترس کاربران ساکن در کشورهای دیگر نیز قرار می‌گیرد. لذا پیشنهاد ما به شما، صبر است تا گذشت زمان، باعث ارائه این امکان در کشور محل زندگی شما شود.
#9
ویژگی های فلاتر (Flutter)

از اولین نسخه تا آخرین نسخه ویژگی های بیشتری به فلاتر اضافه شده است که در ادامه به برخی از ویژگی های فلاتر می پردازیم:

فلاتر اوپن سورس است: یعنی می توانید مستندات Flutter را در گیت هاب در این صفحه ببینید.

فلاتر چندسکویی (Cross platform) است: یعنی شما با یک بار نوشتن کد می توانید دو خروجی برای اندروید و iOS بگیرید.

خروجی فلاتر نیتیو (Native) است: این ویژگی باعث افزایش فوق العاده کارایی اپلیکیشن ها به نسبت سایر تکنولوژی های چندسکویی می شود.

فلاتر دارای قابلیت Hot Reload است: این ویژگی به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی آزمایش کنید، رابط کاربر را ایجاد کنید، ویژگی های خود را اضافه کنید و اشکالات را برطرف کنید. Hot Reload با تزریق فایل های کد منبع به روز شده در دستگاه در حال اجرا Dart Virtual (VM) کار می کند. بعد از اینکه کلاس های VM با نسخه های جدید زمینه ها و توابع به روزرسانی می کنند، فریمورک Flutter بطور خودکار درخت ویجت را مجدداً بازسازی می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت اثرات تغییرات خود را مشاهده کنید.

این ویژگی سرعت برنامه نویسی اپلیکیشن ها را افزایش می دهد. به این صورت که هر بار که کد برنامه را تغییر می دهید نیاز نیست منتظر بمانید تا برنامه از نو کامپایل شود و خیلی سریع می توانید تغییرات را ببینید.

Hot Reload در فلاتر به صرفه جویی در زمان در حین توسعه کمک می کند تا برنامه نویس تغییرات اعمال شده را در بلادرنگ ببیند. این قابلیت به توسعه دهندگان کمک می کند تا به طور قابل توجهی کارآمدتر و سازنده تر باشند. هات ریلود در فلاتر بهتر از ویژگی های مشابه رقبا عمل می کند. به توسعه دهنده اجازه می دهد تا اجرای کد را متوقف کند، تغییراتی در کد ایجاد کند و کد را از همان مکان ادامه دهد. این امر توسعه را تا حد زیادی سرعت می بخشد و امکان تست بیشتر را فراهم می کند.

ویژگی های قابل دسترس نیتیو و SDK ها: روند توسعه برنامه شما از طریق کدهای نیتیو Flutter، ادغام های شخص ثالث و API های سیستم عامل آسان و لذت بخش می شود. بنابراین، شما می توانید به راحتی به ویژگی های نیتیو و SDK ها در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دسترسی پیدا کرده و از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد مانند Kotlin و Swift استفاده مجدد کنید.

کد مینیمال: فلاتر با استفاده از زبان برنامه نویسی دارت توسعه یافته است. دارت از ترکیب JIT و AOT استفاده می کند که به بهبود زمان کلی راه اندازی، عملکرد و سرعت بخشیدن به عملکرد کمک می کند. JIT سیستم عملکرد را با عملکرد Hot Reload بهبود می بخشد. این نرم افزار UI را بدون تلاش برای ساختن یک محصول جدید، تازه می کند.

#10
واتساپ به پشتیبانی از برخی مدل‌های قدیمی آیفون پایان می‌دهد


شهر سخت افزار : واتساپ به پشتیبانی از چندین مدل قدیمی آیفون پایان خواهد داد. این یعنی کاربران مدل‌های قدیمی آیفون که هنوز می‌خواهند از اپلیکیشن واتساپ استفاده کنند، باید گوشی جدیدتری خریداری نمایند. در ادامه جزئیات پایان پشتیبانی اپلیکیشن واتساپ از بعضی مدل‌های آیفون را بررسی می‌کنیم.

خبر رسیده واتساپ به پشتیبانی از گوشی‌های آیفون که هنوز با سیستم عامل iOS 10 و 11 کار می‌کنند، پایان خواهد داد. این پایان پشتیبانی، گوشی‌های آیفون 5 و آیفون 5c را نیز شامل می‌شود. پشتیبانی واتساپ از این سیستم عامل و مدل‌ها از روز 2 آبان پایان می‌یابد.


از این رو به نظر می‌رسد کاربرانی که هنوز از iOS 11 یا 10 استفاده می‌کنند، برای ادامه کار کردن با واتساپ باید نرم‌افزار گوشی خود را آپدیت یا گوشی جدیدتری خریداری نمایند. گزینه دوم برای کاربران گوشی‌های آیفون 5 یا آیفون 5c صدق می‌کند. واتساپ علاوه بر این امکان استفاده از برخی قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار پیام‌رسان را نیز در سیستم عامل‌های قدیمی از بین خواهد برد.



واتساپ معمولاً پس از مدتی پشتیبانی از مدل‌های قدیمی یا سیستم عامل‌های بروز نشده را قطع می‌کند. حال نوبت به گوشی‌های آیفون 5، آیفون 5c و سیستم عامل iOS 11 رسیده است. بسیاری از کاربران گوشی‌هایی همچون آیفون 5S، آیفون 6 و آیفون 6S باید برای ادامه استفاده از واتساپ گوشی خود را به iOS 12 بروزرسانی نمایند.

طبق برخی گزارش‌ها، واتساپ به برخی از کاربران iOS 10 و 11 هشدار نیز داده است. پایان پشتیبانی فوق البته تعداد زیادی از کاربران آیفون را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. آموزش ساخت اپلیکیشن با کاتلین را برای ساخت اپ های حرفه ای دنبال کنید.


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  آخرین اخبار لو رفته از iphone13 5G
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی گوشی و اخبار موبایل
  گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت
  مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2
Video برترین برند تولید کننده ی موبایل در دنیا ؟
  لوازم جآنبی موبایل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان