امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قانون جذب

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قانون جذب 1




♡.♡
قانون جذب یا Law of Attraction یک قانون ثابت در جهان است. قانون جذب به زبان ساده یعنی وقتی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می کنید و آن چیز وارد زندگی تان می شود. اما چطور ممکن است که وقتی به چیزی فکر می کنید آن را جذب می کنید؟

بر اساس قانون ارتعاش افکار ما دارای ارتعاش است که این ارتعاش به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. وقتی به هر چیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به اهدافی که از شما دریافت می‌کنند خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کند. به عنوان مثال وقتی به بی‌پولی و نبود کار فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش بی پولی و بیکاری به کائنات هستید. و برعکس وقتی به پول و ثروت فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش پول و ثروت به کائنات هستید و کائنات پول و ثروت فراوانی را وارد زندگی تان می کند.

شاید قانون جذب را باور نداشته باشید. فقط به این نکته توجه کنید که شما همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا بفهمیم در حال فرستادن ارتعاش و خواسته ما به کائنات هستیم؟

با توجه کردن شما ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات می فرستید. اما ممکن است بپرسید که از کجا بفهمیم داریم ارتعاش خواسته و ناخواسته ما را به کائنات می فرستید؟

برای اینکه ببینید ارتعاش مثبت دارید به کائنات می‌فرستید یا ارتعاش منفی به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید اما اگر حساس تان بد بود نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید.

*****************

قانون جذب در فلسفهٔ اندیشه نوین، باوری است که طبق آن با تمرکز بر افکار منفی یا مثبت، مردم می‌توانند تجربه‌های مثبت یا منفی را به زندگی خویش و یکدیگر وارد آورند و آن را تجربه کنند. این باور بر اساس ایده‌ای است که مردم و افکارشان هر دو از «انرژی» ساخته شده‌اند و از طریق فرایند «انرژی‌های همانند، همدیگر را جذب می‌کنند» شخص می‌تواند سلامت و روابط شخصی خویش را ارتقا بخشد. - باور به فرضیه جذب مبتنی بر این ایده است که مردم و افکارشان از «انرژی خالص» ساخته شده‌اند، و از آنجا که «انرژی‌های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند»، شخص می‌تواند با «افکار مثبت» سلامتی و ارتباطات فردی اش را بهبود بخشد.

هواداران پارادایم ذهن-قدرت عموماً تکنیک‌های تجدید شناختی را با تاییدها و تجسم خلاقانه ترکیب می‌کنند تا افکار مثبت و سازگارانه را محدود سازند و افکار منفی و خود تخریب را جایگزین آن نمایند. مؤلفهٔ کلیدی این فلسفه این است که به منظور تغییر مؤثر الگوهای فکری منفی یک نفر، شخص باید احساس کند که (از طریق تجسم خلاقانه) مایل است این تغییرات رخ دهند. ترکیب افکار مثبت و احساسات مثبت به شخص اجازه می‌دهد تا از طریق قانون انرژیک «پیشنهادی»، تجارب و فرصت‌های مثبت را «جذب» نماید. قانون جذب هیچ اساس علمی ندارد و به عنوان شبه علم و خرافات مورد خطاب قرار گرفته‌است.تعدادی از محققان سوءاستفاده از مفهوم علمی توسط هواداران را مورد انتقاد قرار داده‌اند

سپاس..♡
یادتون نره
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، Mohlek ، موناجون خوشگل
آگهی
#2
خب انتقاد دارم و کمکت میکنه؛
موضوعاتو دلنشین تر طراحی کن تا خواننده کیف کنه و چشماش خسته نشه؛ حیف این همه مطالب مفیده که خونده نشه... یعنی فاصله میان خط ها رو بعد هر بند یکم زیاد کن اندازشو میزون کن
از رنگ ها استفاده کن
و از همه مهتر عکس دار باشه (:

با سپاس Smile
پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
#3
/=
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط Mohlek


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان