امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اخبار از Peaky Blinders

#1
تاریخ انتشار فصل ششم سریال Peaky Blinders | فصل ششم پیکی بلایندرز: سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) از محدود سریال هایی محسوب می شود که علی رغم گذشت 5 فصل، اما کیفیت آن افت نکرد و در هر فصل شاهد سبک جدید و درخشش بازیگران جدید بوده ایم. شاید بتوان گفت که این سریال درحال حاضر باثبات ترین مجموعه ایست که درحال پخش است. اگر از طرفداران این سریال باشید، حتما سوالات بدون جواب زیادی در ذهنتان ایجاد شده است و دلتان لک زده برای دیدن دوباره توماس شلبی (با نقش آفرینی کلین مورفی) و علی الخصوص پک زدن های معروفش. اما اصلا نگران نباشید چرا که در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین اخبار فصل ششم پیکی بلایندرز را قرار دهیم و در کنار آن، در بخش نظرات به گفتگو درباره فصل 6 این سریال دوست داشتنی و محبوب بپردازیم.
همچنین تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز نیز گفته شده است.


مدت ها پس از اتمام فصل پنجم سریال، خبر یا مصاحبه رسمی از سوی سازندگان و یا شبکه بی بی سی (BBC) منتشر نشد، تا اینکه در اواسط سال 2019، استیون نایت (Steven Knight) نویسنده مشهور و کاردرست اهل لندن انگلستان، به طور رسمی از آغاز نوشتن فیلمنامه فصل ششم Peaky Blinders پرده برداشت. آخرین بار در ماه سپتامبر (چند روز قبل از آغاز سال 2020) وی در مصاحبه ای که با رادیوتایمز داشت، تایید کرد که فیلمنامه به طور کامل نوشته شده است و این عمل تا ماه دسامبر 2019 به طول انجامیده است.

چند هفته قبل، کارگردان فصل ششم سریال، در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر از آغاز پیش تولید داد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اخبار از Peaky Blinders 1

داستان فصل 6 سریال پیکی بلایندرز چیست و در آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟!
همانطور که در اول این مقاله گفته شد، به دلیل یک سری از اتفاقاتی که در اپیزودهای پایانی فصل پنجم رخ داد، سوالات بسیار زیادی در ذهن بینندگان به وجود آمده است که تنها با شروع فصل ششم می توانند به جواب برسند. با توجه به اینکه در این مقاله سعی کرده ایم از اسپویل شدن داستان جلوگیری کنیم، توضیح بیشتری در این رابطه نمی دهیم. لازم به ذکر است اگر قرار باشد که همانند فصول قبلی سریال شش قسمته باشد، باید توقع یک داستان هیجان انگیز و سریع را داشته باشیم.
با این تفاسیر در این فصل هم داستان جدیدی رخ می دهد و هم اینکه بینندگان به پاسخ سوالات خود
می رسند.

فصل ششم، آخرین فصل Peaky Blinders خواهد بود؟
در واقع طرفداران امید بسیار زیادی دارند که فصل هفتم نیز ساخته شود. این امید پس از صحبت های استیون نایت (Steven Knight)، نویسنده سریال پس از دریافت جایزه بفتا برای بهترین سریال درام (بابت Peaky Blinders) مبنی بر احتمال ساخت فصل 7 بسیار بیشتر از قبل شد. حتی بعد از فصل هفتم، ممکن است ما داستان های جدید در سریال از جنگ جهانی دوم ببینیم.
لازم به ذکر است این ایده را قبلا استیون نایت مطرح کرده بود.


لازم به ذکر است سریال در حالت پیش تولید قرار دارد (تا این لحظه) و هنوز ساخت فصل جدید به اتمام نرسیده است. اما مطمئن باشید به محض انتشار خبر رسمی در رابطه با فصل ششم، ما این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد. اما به طور کلی با یک نگاه کلی به زمان پخش 5 فصل (2013 و 2014 و 2016 و 2017 و 2019) متوجه می شویم، دو فصل متوالی ساخته شده و دو فصل بعدی به دو سال بعد موکول شده است. بدین ترتیب باید در اواخر سال 2020، منتظر آغاز فصل ششم سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) باشیم.
بار دیگر تاکید می کنم: در صورت انتشار خبر رسمی، این مقاله بروزرسانی می شود.

جالب است بدانید که هنوز به طور رسمی از بازیگران جدید رونمایی نشده است، اما با این حال مدتی قبل نام قسمت (اپیزود) اول سریال، با عنوان روز سیاه «Black Day» معرفی شد. اما با این حال باید انتظار حضور کسانی مثل: کلین مورفی (توماس شلبی)، سم کلافین (تامی شلبی)، فین (هری کرتون)، جانی داگز (پکی لی) و چند نفر دیگر باشیم. لازم به ذکر است حضور اسامی نام برده شده در فصل ششم سریال پیکی بلایندرز به طور رسمی تایید شده است.
جالب است بدانید جدیدا شایعاتی مبنی بر حضور بازیگر شخصیت هری پاتر (دنیل ردکلیف) در فصل 6 وجود دارد....!

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر قرار دادن جدیدترین اخبار فصل ششم پیکی بلایندرز و تاریخ انتشار فصل ششم سریال Peaky Blinders یک محلی برای گفتگو در رابطه با این فصل ایجاد کنیم...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، ѕααяeη
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین فیلمی که دیدین چیه ؟؟
  حقایق جالب در سریال peaky blinders
  اختصاصی طرفداران Peaky blinders
  آخرین اخبار سریالElite
  Fast and Furious 11 آخرین فیلم مجموعه سریع و خشمگین خواهد بود
  خلاصه داستان رمان Ready Player Two منتشر شد؛ در جست‌وجوی آخرین پیام پنهانی
  آخرین خبرها از سریال پایتخت ۵
  تریلر جدید فیلم No Time to Die آخرین ماموریت جیمز باند را نشان می‌دهد
  آخرین مطلب چادویک بوزمن در توییتر رکورد زد!
  آخرین تریلر فیلم Tenet پخش شد؛ جنگ سرد کوانتومی کریستوفر نولان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان