امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راز موفقیت زنان خودساخته=)

#1
آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که رازهای زنان خودساخته چیست؟ چرا برخی از زنان موفق هستند و بدون نیاز به دیگران می توانند به خواسته هایشان برسند؟

موفقیت در دنیایی که سالیان سال‌، مردسالاری را به شکلی علنی تجربه کرده است، برای زنان سخت به نظر می‌رسد. حتی در این روز و روزگار هم که مدام داعیه اهمیت و توجه به زنان در برخی جوامع و کشورها وجود دارد، مردسالاری به شکلی زیرپوستی دائما در جریان است. زن بودن و دست‌یابی به موفقیت در چنین دنیایی کمی دشوار است. اما با وجود تمام محدودیت‌ها و تلخی‌ها، این دنیا به خود زنان خودساخته ، کم ندیده است.

زنانی که با تلاش‌های‌شان و با اتکا به شانه‌های خود توانسته‌اند به بهترین موقعیت‌های اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و… برسند. پس دستیابی به رازهای زنان خودساخته شدنی و ممکن است. فقط باید بدانید که چطور در این مسیر قدم بردارید و برای سفرتان به چه ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی مجهز شوید. در ادامه برای‌تان می‌گوییم که برای بدل شدن به زنی خودساخته و موفقیت در جوامع مردسالار علنی و غیرعلنی در این دنیای خاکستری چه باید کرد:
یکی از رازهای زنان خودساخته خودآگاهی است
یکی از رازهای زنان خودساخته این است که دارای خودآگاهی هستند. یعنی دقیقا خودشان را می‌شناسند و می‌دانند که در کجای این دنیا ایستاده‌اند. زنان خودساخته هم قطعا ضعف‌ها و ایراداتی در زندگی‌ دارند اما تفاوت آنها با دیگران در این است که می‌دانند چه نقاط ضعف و قوتی دارند. در نتیجه با تحلیلی استراتژیک از خود، روی نقاط قوت‌شان کار می‌کنند، ضعف‌ها را از بین می‌برند و در این مسیر از تهدیدها و فرصت‌های محیط به نفع خود بهره‌برداری می‌کنند. البته مبارزه با تهدیدها و استفاده از فرصت‌ها در محیطی که تبعیض وجود دارد، چندان آسان نیست. ولی شدنی است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راز موفقیت زنان خودساخته=) 1

یکی از رازهای زنان خودساخته خودآگاهی است
وسیع بودن افق دید
یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته نترسیدن از محرومیت هاست. آنها تا جایی که امکان دارد در مسیر رو به جلو پیش می‌روند و زمانی که با سد و مانع برخورد می‌کنند، برای شکستن یا عبور از آن می‌جنگند. بازگشت به عقب در کارشان وجود ندارد.

ضمن اینکه یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته زیرکی است. آنها از زیرکی هم برخوردارند. اگر ببینند که هزینه جنگیدن با برخی از موانع برای‌شان گران تمام می‌شود با ذکاوت و افق گسترده نگاه‌شان، سعی می‌کنند که از مسیری دیگر به سمت جلو پیش بروند. آنها مدام در حال تلاش هستند و دوست ندارند که تسلیم شرایط شوند. آنها می‌دانند که در دنیایی آزاد، رسیدن به هدف به دشواری شرایط کنونی نیست و به همین خاطر، پرونده خواسته‌هایشان را در گنجه ناممکن‌ها بایگانی نمی‌کنند.

زنان خودساخته براحتی خود را می بخشند
یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته این است که خود را دوست دارند. آنها به وجودشان به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌ در این دنیا نگاه می‌کنند. آنها می‌دانند که هر شخصی دارای نقاط ضعف و اشتباهاتی است که حتما و قطعا، جایی برای اصلاح‌شان وجود دارد. در نتیجه، خود را بعد از اشتباه کردن می‌بخشند و در پی جبران برمی‌آیند.

آنها خود را با زبانی تند و تیز تحقیر نمی‌کنند. زنان خودساخته مراقب روح و روان خود هستند و می‌دانند که مهربان بودن با خود باعث می‌شود که انرژی و توانی بسیار زیاد در وجودشان شکل بگیرد. به همین خاطر خود را بعد از اشتباهات می‌بخشند.

یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته این است که خود را دوست دارند

یکی از رازهای زنان خودساخته تمرکز است
یکی از رازهای زنان خودساخته این است که از تمرکز بالایی برخوردار هستند. آنها می‌دانند که باید اولویت‌بندی را به بخش مهمی از تصمیم‌گیری‌های خود وارد کنند. در نتیجه در میان انبوه نیروهای مزاحمی که بر سر راهشان ظاهر می‌شود هرگز دچار گیجی نمی‌شوند و می‌دانند که از دست دادن تمرکز به معنای سقوط چندین پله‌ای است که به سختی و با پشت سر گذاشتن چالش‌های فراوان طی کرده‌اند. پس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زنان خودساخته، توانمندی برنامه‌ریزی دقیق و درستی است که مانع از به هم خوردن تمرکز و تسلط‌شان به اوضاع می‌شود.

خلاقیت یکی از رازهای زنان خودساخته است
اگر در مسیرتان به سمت یک هدف با مانع برخورد کنید، چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؟ احتمالا پاسخ‌های مختلفی برای این پرسش وجود دارد. برخی از افراد می‌ایستند و تلاش می‌کنند. برخی دیگر کار را نیمه رها می‌کنند و عطای آن را به لقایش می‌بخشند. برخی از افراد هم هستند که نه جا می‌زنند و فرار می‌کنند و نه تلاش‌های بی‌سرانجام فرسایشی انجام می‌دهند.

آنها کسانی هستند که با به کارگیری خلاقیت به طراحی روش‌ها و راهکارهای تازه‌ای برای پیشبرد اهداف‌شان می‌اندیشند. این دسته از زنان را زنان خودساخته می‌نامند. اگر با وجود موانع متعددی که در این دنیا وجود دارد، زنان در مقابل محدودیت‌ها سر فرود بیاورند، هیچ‌گاه امکان شکستن پوسته سنگی تبعیض به وجود نخواهد آمد. پس اگر می‌خواهید به گروه زنان خودساخته بپیوندید، هرگز تسلیم نشوید و با خلاقیت خود به سمت جلو حرکت کنید.

خلاقیت یکی از رازهای زنان خودساخته

زنان خودساخته شور و اشتیاق دارند
یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته این است که دارای شور و انرژی بی‌نظیری هستند. بعضی از آنها شور ثروتمند شدن در سر دارند، برخی شور رسیدن به دستاوردهای علمی، فرهنگی و… . در هر حال، همه آنها در یک ویژگی به هم شبیه هستند: آنها منبعی خارق‌العاده از انرژی‌های مثبت و شوقند و وجودشان به هر محیطی، انرژی گرمابخشی تقدیم می‌کند که شور، حرکت و رشد را به همراه دارد.

شور و اشتیاق باعث جذاب‌تر شدن شخصیت افراد می‌شود. کسی که مملو از انرژی و شور است، آرزوهای متعددی در سرمی‌پروراند و امیدی که برای رسیدن به شادی و موفقیت دارد او را زیبا و جذاب و دوست‌داشتنی می‌کند. فردی که مخمور و بی‌انگیزه است، هیچ‌کس را به سمت خود جذب نخواهد کرد.

شجاعت یک راز مهم زنان خودساخته است
یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته شجاعت است. آنها خوب می‌دانند که مسیری که طی می‌کنند اصلا ساده و همواره نیست. آنها شجاعند و خود را برای سختی کشیدن آماده می‌کنند. آنها می‌دانند که در مسیر پیش روی خود با چالش‌های متعدد رو به رو هستند، تلخی و فشار بسیاری را شاهد خواهند بود و هیچ فرض قرمزی برایشان پهن نشده است.

از همه بدتر این است که تنها هستند؛ ‌تنهایِ تنهایِ تنها. با این وجود از منبع نیروی درونی خود وام می‌گیرند و مصمم خود را برای شکوفایی و رشد مسلح می‌کنند. زنان خودساخته خیلی خوب می‌دانند که قرار است تلخی و تنهایی را تجربه کنند اما به امید روزهای روشن به راه‌شان ادامه می‌دهند.

زنان خودساخته قدرت پیش‌بینی قوی دارند
برخی از افراد توانایی خواندن اتفاقات آینده و پیش‌بینی واکنش‌ها و رفتارهای دیگران را دارا هستند. زنان خودساخته می‌دانند که رفتارهای احتمالی دیگران در هر ماجرایی چگونه است. این افراد، پیش‌گو نیستند بلکه به دلیل تسلط بی‌نظیری که در زندگی به امور مختلف پیدا کرده‌اند، بینشی قوی دارند و می‌توانند پیش‌بینی‌های خوبی درباره آینده داشته باشند.

ارتباطات قوی راز زنان خودساخته
ارتباطات قوی یکی دیگر از رازهای زنان خودساخته است. قدرت ارتباطات یکی از مهم‌ترین توانایی‌های بشر به ویژه در دوره کنونی است. در این روز و روزگار به شدت پیچیده و پرتناقض، ارتباطات قوی می‌تواند هر فرد را در مسیر خواسته‌هایش سریع‌تر به جلو ببرد. منظور از ارتباطات قوی چیست؟

ارتباطات خوب و قوی یعنی اینکه بتوانید با تمام افراد با تیپ‌های شخصیتی مختلف ارتباط برقرار کنید و در رابطه با آنها با چالش و درگیری مواجه نشوید. فردی که اختلافات را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد که رابطه‌‌اش با دیگران سیاه و تیره شود یعنی به بلوغ کافی برای فتح اهداف خود رسیدن است. زنان خودساخته هم این‌چنین هستند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راز موفقیت زنان خودساخته=) 1

در آخر
اگر دوست دارید که همچون زنان خودساخته شما هم با قدرت به دنبال خواسته‌های مختلف خود بروید، بهتر است ویژگی‌های شاخص زنان خودساخته را مرور و مطالعه کنید و نگاهی به سرگذشت افراد معروف داشته باشید. آنها می‌توانند الهام‌بخش خوبی برای پیش رفتن در مسیر باشند.

الگوبرداری از حرکات و رفتارهای هر گروهی باعث می‌شود که بعد از مدتی، شما هم به آنها شبیه شوید و رفتاری مشابه از خود بروز بدهید. پس با خواندن سرگذشت زنان معروف و مهم یا تماشای فیلم‌های مرتبط به آنها، منبع الهامی بیرونی برای خود پیدا کنید و مطمئن باشید که رسیدن به آرزوهای ریز و درشت اصلا کار سختی نیست. تنها شرط آن، تکرار و تمرین است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط єη∂ℓєѕѕღ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حقایق جالب زنان ودختران که نمیدانستید(ورود آقایان اکیداممنوع)
  چرا زنان کمتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟
  99میلیون رنگی که فقط زنان درک می کنند
  حسی در زنان که بسیار قوی تر از مردان است!
Thumbs Up کدام تیپ مردانه زنان را جذب می‌کند!!
  مغز زنان سه سال جوان‌تر از مردان است!
Exclamation آیا میدانستید مردان ایرانی زودتر از زنان می میرند!
  پاهای عجیب و زشت زنان چینی! +تصاویر
  موفقیت در بازگرداندن ویروس‌های منقرض شده،فرصت یا تهدید؟
  رابطه بین داشتن صورتی زیبا و موفقیت در زندگی *

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان