امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عشق و رابطه

#1
چگونه میتوانید با دیدن چشمهای یک فرد تشخیص دهید که شما را دوست دارد ؟

همه ی ما شنیده ایک که چشمها ، پنجره ی روح هستند .اما آیا آنها واقعا به ما میگویند که کسی مارا دوست دارد یا نه ؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عشق و رابطه 1

در قلمرو قدرت نامحدود هستید و یکی از همراهان قدرت نامحدود ، این سوال را از ما پرسیده است و قصد داریم در این مقاله به بررسی این مساله بپردازیم و پاسخی بسیار دقیق را به این سوال بدهیم تا با خواندن این مقاله ، بصورت صد در صد قطعی ، بتوانید درباره حس یک فرد نسبت به خود ، نظر دهید .

اول اینکه باید بدانید ، پاسخ به سوال بالا ، مثبت است اما قبل از اینکه به بررسی چگونگی آن بپردازیم ، باید بگوییم که تشخیص اینکه کسی شما را دوست دارد یا نه ، نیازمند نشانه های دیگری نیز هست که در مقاله های دیگر مانند مقاله ی “علائمی که نشان میدهد او قطعا عاشق شماست !“ذکر شده است ، اما اگر بتوانید به خوبی ، فقط همین مقاله را خوانده و آنرا دقیقا همانطور که گفتیم ، به کار ببرید ، مطمئن باشید که صد در صد ، چشمها به شما دروغ نخواهند گفت !


جذابیت و چشمها
در اینجا مواردی را اشاره میکنیم که نشان میدهد آیا کسی شما را دوست دارد یا خیر.

چشمهای درخشنده : تحقیقات نشان میدهد چشمان فردی که شما را دوست دارد ، در حضور شما ، درخشان تر خواهد شد.چشمان فردی که شما را دوست دارد ، در حضور شما بیشتر مرطوب خواهند شد و به همین دلیل ، درخشش بیشتری خواهند داشت.بار بعدی که حس کردید چشمان کسی در حضور شما درخشش بیشتری دارد و مرطوب تر بنظر میرسد ، به دنبال نشانه های دیگر باشید !
وقتی ابروها بالا میروند ! بر اساس علم زبان بدن ، در لحظه ایی که فرد از چیزی خوشش بیاید ، ابروهایش را بالا خواهد برد.این زبان بدن که ممکن است بسیار سریع رخ دهد ، میتواند نشان دهد که حس فرد ، وقتی شما را میبیند ، چگونه بوده است.

زل زدن : تحقیقات نشان میدهد مردم به چشمان کسی که دوستش دارند ، بیشتر زل خواهند زد.درحالیکه مردم عادی ، به چشمان شما زل میزنند و سپس نگاهشان را بر میگردانند ، کسی که شما را دوست دارد ، برای بازه های زمانی طولانی تری به شما زل خواهد زد.
توزیع غیر یکنواخت نگاه : اگر کسی شما را دوست داشته باشد ، توزیع نگاه او نسبت به شما ، غیر یکنواخت خواهد بود. این مساله بدین معناست که ممکن است این فرد بیش از حد به شما نگاه کند یا اینکه کمتر از حد نرمال(که به افراد عادی نگاه میکند) ، به شما نگاه کند.
بزرگ شدن مردمک چشم : مردمک چشمان کسی که شما را دوست دارد ، در حضور شما بزرگتر خواهد شد.مردمک چشمها ، در حضور هرچیزی که به آن علاقه دارید ، بزرگتر میشود.البته تشخیص این مساله ، نیاز به اندکی تمرین دارد !
پس از اینکه چیز خنده داری میگوید ، به شما نگاه میکند ! کسی که شما را دوست دارد ، در سطح ناخودآگاهش ، دوست دارد شما را حین خندیدن ببیند و رضایت شما را کسب کند.به همین علت ، پس از گفتن جمله ایی خنده دار ، شما را نگاه خواهد کرد تا مطمئن شود شما نیز درحال خندیدن هستید .
وقتی او را در حال نگاه کردن به خود میابید ، به اطراف نگاه میکند : کسی که شما را دوست دارد ، علاقه دارد که همواره به شما زل بزند ، اما بمحض اینکه حس کند شما متوجه نگاهش شدید ، نگاهش را به جای دیگری خواهد برد ! این مساله به این علت رخ میدهد که فرد مذکور ، برای حفاظت از تصویر ذهنی خود ، دوست دارد وانمود کند که علاقه ایی به شما ندارد . نکته ی دیگر این است که نگاه کردن به شما ، کاری ناخودآگاه است که توسط او انجام میشود اما وقتی به یکباره به او نگاه میکنید ، او را به کارش آگاه میکنید و هوشیاری او بالا میرود به همین علت به سرعت جهت نگاه خود را تغییر میدهد.
نشانه های بیشتر جذابیت
فردی که شما را دوست دارد ،سعی میکند شما را در محدوده نگاهش حفظ کند و بدن خود را موازی بدن شما قرار دهد ، حتی اگر جای دیگری ایستاده باشد یا با گروه دوستانش باشد، این مساله رخ میدهد.

یک تست این است که کسی را بین خود و فرد مورد نظر قرار دهید بصورتیکه زاویه نگاه او را مسدود کنید.اگر فرد مذکور سعی کند حرکت کرده ودوباره شما را در محدوده نگاهش قرار دهد(و بدنش را موازی شما قرار دهد) ، نشانه ی بسیار مثبتی را دریافت کرده اید !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط _Strawberry_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رابطه بین داشتن صورتی زیبا و موفقیت در زندگی *
  در رگ‌های ما چه رازهایی نهفته است؟/ رابطه گروه خونی و تغذیه افراد
  رابطه طول انگشت شست با اخلاق
  حس ششم رمزگشایی می شود؛ نگاهی به جدیدترین دستاورد علمی در این رابطه
  رابطه بین رنگ چشم و دید انسان + عکس
  رابطه جالب بین سن و خمیازه کشیدن
  رابطه عطسه و نور
  رابطه خوش بینی و موفقیت در زندگی
  رابطه کمردرد با پیامک
  افشای رابطه طول انگشتان مردان و رفتار آنها در برابر زنان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان