امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خانواده گلکسی F سامسونگ به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

#1
سامسونگ به زودی، محصولی جدید از سری F را معرفی خواهد کرد.


کمپانی سامسونگ در نظر دارد تا در اواسط ماه فوریه، گوشی هوشمند جدید خود با نام Galaxy F62 را در کشور هند به صورت رسمی معرفی کند. در حالی که ما منتظر آن هستیم که کنگره کشور کره جنوبی تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن اعلام کند، اما وب سایت Flipkart  روز گذشته تیزری از محصول سری F سامسونگ را منتشر و در آن به یکی از مشخصات کلیدی این محصول، یعنی دوربین چهارگانه آن اشاره کرد.

وب سایت فروشگاهی فلیپ کارت صفحه جدیدی برای محصول جدید از خانواده F سامسونگ را ایجاد کرده است که تنها از طریق اپلیکیشن اختصاصی یا از طریق مرورگرهای موبایل قابل بازگشایی است. متأسفانه در وب سایت فلیپ کارت اسمی از این گوشی برده نشده است، اما تا حدی مشخص است که این محصول به سری F سامسونگ مرتبط است. چرا که واژه Full On اولین بار در ماه سپتامبر سال گذشته توسط سامسونگ و هنگام معرفی سری F اعلام شد.

خانواده گلکسی F سامسونگ به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود 1
 

متأسفانه وب سایت فلیپ کارت هیچ اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند نکرده است. اما تصاویری که در این صفحه قرار گرفته، حکایت از مجهز بودن محصول یاد شده به دوربین چهارگانه دارد که در قسمت بالای بدنه و سمت چپ، جای گرفته‌اند. همچنین در سمت راست بدنه، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به چشم می‌خورد. در قسمت زیرین آن نیز دکمه پاور قرار گرفته که ظاهرا میزبان سنسور اثر انگشت نیز است.

در قسمت بالای نمایشگر، اثری از ناچ یا پانچ هول دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا اذهان تحلیل گران و اصحاب رسانه به سمت مکانیزم پاپ آپ یا دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برود. اما ممکن است هیچ یک از این اتفاق‌ها روی نداده و این تنها یک نمونه‌ای از این محصول بوده و اسمارت فون نهایی که به صورت رسمی معرفی خواهد شد، میزبان ناچ یا پانچ هول برای قرار گرفتن دوربین سلفی باشد.

این گوشی هوشمند در شاخه Flipkart Unique قرار گرفته و این بدان معناست که تنها به صورت اختصاصی در این فروشگاه به فروش می‌رسد. اگر محصول یاد شده به گلکسی F62 مرتبط باشد، بر اساس شایعات و حرف و حدیث هایی که تا به حال نقل شده، از نمایشگر آمولد بهره‌مند خواهد بود و ظاهرا باید منتظر سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر باشیم. اما از آن جا که تصویر منتشر شده در وب سایت فلیپ کارت از دکمه پاوری بهره‌مند است که احتمالا سنسور اثر انگشت درون آن تعبیه شده است، لذا احتمالا با محصول متفاوتی روبرو خواهیم بود.
خانواده گلکسی F سامسونگ به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود 1
 



پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  برجستگی غول‌آسای دوربین شیائومی می 11 الترا
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان