امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s

#1
Shocked 
  • معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s 1

سامسونگ گلکسی M31s از زبان طراحی سامسونگ One UI 2.1 بر پایه اندروید 10 استفاده می کند. نرم افزاری که بر روی این گوشی هوشمند استفاده شده است، از نظر طراحی و خروجی ها تا حدی نسبت به سایر گوشی های هوشمند سامسونگ  در 2020 شناخته شده تر به نظر می رسد. شما می توانید در این گوشی تمامی ویژگی های پایه مثل حالت شب، تم ها، آیکون های برنامه بهینه شده و قفل چهره را پیدا کنید. همچنین ویژگی های دیگری مانند صفحه نمایش همیشه روشن، حالت دو ضربه ای برای روشن شدن صفحه و نمایش پنل اعلان ها با اثر انگشت در سامسونگ گلکسی M31s وجود دارد.
از نگاه کلی تقریبا هرآنچه کاربران نیاز دارند در این گوشی هوشمند وجود دارد. برنامه های پیش فرض سامسونگ به خوبی قابل استفاده هستند و شما نیازی به دانلود آن ها ندارید. اما یک سری از برنامه ها بر روی این گوشی نصب می شوند، که ممکن است شما هیچ گاه از آن ها استفاده نکنید. علاوه بر برنامه های بیهوده ای که به طور پیش فرض بر روی گوشی هوشمند نصب شده اند، در حین استفاده نیز برنامه هایی از فروگشاه سامسونگ بر روی گوشی شما نصب خواهند شد. به طوری که ممکن است شما پس از مدتی استفاده از حجم زیاد برنامه های ناخواسته بر روی گوشی هوشمند خود تعجب کنید. شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سامسونگ و یا منوی شخصی تان از تمام برنامه هایی که بر روی گوشی تان نصب شده اطلاع حاصل کنید  و هر کدام را که نیاز ندارید، لغو نصب کنید.
  • کاراییمعرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s 1

سامسونگ گلکسی M31s از یک چیپست Exynos 9611 استفاده می کند که دارای یک پردازنده مرکزی یا CPU هشت هسته ای است. از میان این هشت هسته 4 تا از آن ها از نوع Cortex-A73 و 2.3 گیگاهرتز بوده و چهارتای دیگر از نوع Cortex-A53 و 1.7 گیگاهرتزی هستند. به علاوه پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Mail G72 MP3 است. انواع مختلفی از حافظه های رم و داخلی نیز برای سامسونگ گلکسی M31s وجود دارد. حافظه داخلی آن حدود 128 گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه رم می تواند 6 یا 8 گیگابایت باشد.
به طور کلی می توان گفت که کارایی سامسونگ گلکسی M31s در حد متوسط قرار دارد. به دلیل قدیمی بودن چیپست شما ممکن است در حین استفاده شاهد کم کاری هایی باشید. این موضوع در کنار نرخ تازه سازی 60 هرتزی صفحه نمایش می تواند به شما این احساس را بدهد که با وجود نو بودن، گوشی هوشمند شما خارج از رده است. حتی پردازنده گرافیکی سامسونگ گلکسی M31s نیز تا حدی قدیمی است و گوشی های میان رده ای هستند که از مدل های جدید چیپست اسنپ دراگون و پردازنده های گرافیکی در همین محدوده قیمت استفاده کرده اند. این موضوع به این معنا است که سامسونگ گلکسی M31a برای بازی گوشی مناسبی نیست.
باتری سامسونگ گلکسی M31s دارای 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت است که می تواند با استفاده از یک شارژر سریع 25 واتی به سرعت شارژ شود. اگر به دنیال پاور بانکی هستید که گوشی سامشونگ خود را با استفاده از آن شارژ کنید مقاله بهترین پاور بانک های مناسب سامسونگ را در مبیت بخوانید. همچنین بهترین پاور بانک های بی سیم نیز در مقاله دیگری از مبیت معرفی شده اند.
  • دوربینمعرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s 1

سامسونگ گلکسی M31s دارای یک مجموعه چهارتایی از دوربین ها است که در پشت آن قرار گرفته اند. این مجموعه شامل یک دوربین 64 مگا پیکسلی با روزنه f/1.8، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با روزنه f/2.2، یک دوربین ماکرو 5 مگا پیکسلی با روزنه f/2.5 و یک سنسور تشخیص عمق تصویر است. سنسور تشخیص عمق درواقع یک دوربین کاربردی و واقعی نیست. بنابراین می توان این مجموعه را یک ترکیب سه تایی از دوربین ها دانست. در کنار این ها یک دوربین 32 مگا پیکسلی دارای فوکوس ثابت با روزنه f/2.2 نیز در جلو قرار گرفته است.
این مجموعه از دوربینها پیش از سامسونگ گلکسی M31s در M31 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. تنها تفاوت این دو در یک لنز فوق عریض 8 مگا پیکسلی در M31 است که با یک لنز 12 مگاپیکسلی در سامسونگ گلکسی M31s جایگزین شده است. بنابراین در بسیار از موارد کیفیت تصویر نهایی تفاوتی نخواهد داشت. دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی تصاویر باکیفیتی را با جزییات دقیق، محدوده دینامیکی خوب و نورپردازی عالی می گیرد. دقت رنگی نیز تا حدودی خوب به نظر می رسد، هرچند که رنگ های سبز تا حدی زرد دیده می شوند. حسگر 64 مگا پیکسلی سامسونگ گلکسی M31s تصاویر را با رزولوشن اصلی خود به ثبت می رساند. به همین دلیل جزییات تصویر به خوبی قابل مشاهده است. به طور کلی تصویر طبیعی تر بوده و جلوه های پردازشی کمتری در آن دیده می شود.
معرفی کامل سامسونگ گلکسی M31s 1
در این گوشی هوشمند ما دوربین فوق عریض هم داریم که در سامسونگ گلکسی M31s از یک لنز 12 مگا پیکسلی استفاده می کند. متاسفانه کیفیت تصاویری که با این دوربین گرفته می شوند، تا حدی ناامیدکننده به نظر می رسد. حاشیه های تصویر تا حدی واپیچیده به نظر می رسند و جزییات دیده نمی شود. در واقع تنها بخش میانی تصویر است که واضح دیده می شود.
سامسونگ گلکسی M31s لنز مخصوصی برای زوم ندارد. بنابراین تمامی زوم ها به طور دیجیتالی و با برش تصویر  انجام می شوند. حالت زوم دو برابر تنها یک برش مستقیم از مرکز سنسور است. حالت زوم 4 برابر نیز تا حدی غیرطبیعی به نظر می آید. نهایتا ما می توانیم در مجموعه دوربین های M31s دوربین ماکرو را نیز ببینیم. به نظر می رسد که این دوربین به خوبی از پس انجام وظایف خود برمی آید. این دوربین یک دوربین شناخته شده با فوکوس ثابت است که می تواند در فاصله 3 تا 5 سانتی متری مورد استفاده قرار گیرد. سنسور تنها 5 مگا پیکسل است بنابراین هیچ جزییاتی پوشیده نخواهد ماند. به علاوه کیفیت تصاویر به شدت در محیط های کم نور افت خواهد کرد. بنابراین دوربین ماکرو تنها در محیط های باز با نور کافی و در طول روز قابل استفاده است.
سخن پایانی
در ابتدای این مقاله از مبیت گفتیم که سامسونگ گلکسی M31s یک گوشی آشنا به نظر می رسد. حتی اگر سامسونگ تغییرات ظاهری برجسته ای در آن به وجود آورد، باز هم از نظر باطنی این گوشی هوشمند همان چیزی است که در گذشته نیز ارائه شده بود.
در حال حاضر ویژگی های برجسته ای برای سامسونگ گلکسی M31s مطرح شده است. یه عنوان مثال صفحه نمایش از کیفیت خوبی برخوردار است. حتی با وجود اینکه نرخ تازه سازی آن 60 هرتز در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی می تواند تصاویری با کیفیت خیره کننده به ثبت برساند. و در نهایت باتری حجیم آن با شارژر سریع بهبود یافته گل سر سبد ویژگی های سامسونگ گلکسی M31s است. با این حال تمامی این ویژگی ها حول یک چیپست قدیمی می گردند که سرعت کافی را برای یک گوشی هوشمند با این ویژگی ها فراهم نمی کند و در حال حاضر با ظهور چیپست های قدرتمند اسنپ دراگون از دور خارج شده است.
و این تمام آن چیزی بود که باید در مورد سامسونگ گلکسی M31s بدانید. دستگاه های دیگری در میان گوشی های میان رده یافت می شوند که در هنگام خرید با سامسونگ گلکسی M31s به رقابت می پردازند. این دستگاه ها ممکن است کمی ارزان تر بوده و ویژگی هایی کمی بهتر از سامسونگ گلکسی M31s داشته باشند یا اینکه قیمتی مشابه با آن دارند اما از نظر کیفیت، سامسونگ گلکسی M31s را پشت سر گذاشته اند. به عنوان مثال گوشی Realme 6 Pro که چیپست بهتری دارد، دارای یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. یا Realme X3 که قیمت آن کمی از سامسونگ گلکسی M31s بیشتر است، از یک چیپست اسنپ دراگون 855+ و یک صفحه نمایش 120 هرتزی استفاده می کند. حتی شیائومی K20 نیز در مقام مقایسه می تواند از سامسونگ گلکسی M31s پیشی بگیرد.
بنابراین با وجود اینکه سامسونگ گلکسی M31s گوشی گران قیمتی نیست، با این حال هنوز هم در مقایسه با سایر محصولات ارائه شده در یال 2020 ویژگی برجسته ای ندارد. حتی اگر این گوشی هوشمند با یک چیپست جدیدتر و از نوع اسنپ دراگون عرضه می شد، باز هم نرخ تازه سازی صفحه نمایش آن قابل چشم پوشی بود. اما ترکیب چیپست قدیمی و آهسته Exynos 9611 و صفحه نمایش خارج از رده 60 هرتزی به این معنا است که انگار شما در حال استفاده از گوشی هوشمندی هستید که سال ها پیش عرضه شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط Emmɑ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان