امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماسک جلبک دریایی برای مو | رشد، تقویت و بازسازی موها

#1
ماسک جلبک دریایی برای مو | رشد، تقویت و بازسازی موها 1



از خواص جلبک برای مو می توان به تقویت کننده ساقه و ریشه مو، موثر در رویش مجدد و بازسازی موهای آسیب دیده، ضخیم کننده موها و درخشندگی اشاره کرد. ماسک جلبک برای هر نوع مویی مناسب است. بهترین ماسک های مراقبت مو ماسک جلبک برای مو است که با ترکیبات گیاهی فوق العاده به ترمیم و بازسازی موها کمک می کند. عوامل مختلفی مانند تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و رنگ و دلکره می تواند موها را دچار آسیب کند. این ماسک می تواند به سلامت موها کمک کند.



خواص جلبک برای مو
جلبک عموما به خاطر خواص بهبود دهنده اش شناخته می شود. ید و اسید موجود در جلبک دریایی قهوه ای ، مو را به خوبی تغذیه می کند و به رطوبت رسانی مو کمک کرده و موجب تقویت ریشه مو خواهد شد، همچنین علاوه بر خاصیت ضد عفونی کننده این جلبک قادر است سموم را از لایه های عمیق بیرون کشیده و موجب افزایش گردش خون شود. جلبک های دریایی سبز و قرمز سرشار از اسید آمینه، کلسیم، آهن و ویتامین ها بوده و موجب رشد مو خواهند شد. جلبک های دریایی آبی سبز سرشار از پروتئین، سلنیوم، بتا کاروتن و ویتامین A هستند. همه اینها برای رشد و تقویت موهای شما موثر هستند.

انواع ماسک جلبک برای مو
ماسک جلبک برای مو را می توانید از داروخانه ها تهیه کنید. ماسک جلبک برای مو های خشک و کمی مرطوب قابل استفاده هستند. ماسک جلبک را می توانید بر روی موهای خود بمالید و اجازه دهید 1 ساعت بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. برای شستن موهای خود از شامپو استفاده نکنید. از ماسک جلبک برای مو های خود می توانید دوبار در هفته استفاده کنید.

ماسک جلبک برای مو

جلبک خشک شده را داخل آب گرم بریزید و برای مدت 1 ساعت خیس کنید. آب را بر روی سر خود بریزید و بعد از 30 دقیقه موهای خود را با آب ولرم بشویید. این ماسک موجب تقویت فولیکول های مو شده و موها را محکم و براق می کند.

ماسک جلبک و حنا

ابتدا جلبک خشک شده را داخل آب گرم بریزید و اجازه دهید به طور کامل خیس شود. حنا بی ر رنگ را به مایع اضافه کنید. پس از مخلوط کردن مواد آن را بر روی موهای خود بمالید. بعد از 30 دقیقه می توانید موهای خود را با آب گرم بشویید. از این ماسک بهتر است برای موهای مرطوب استفاده کنید.

ماسک جلبک و ژل آلوئه ورا

جلبک خشک شده را داخل آب گرم بریزید و اجازه دهید به طور کامل خیس شود. سپس یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کنید. بعد از اینکه به خوبی مواد با هم ترکیب شدند. مواد را بر روی موهای خود بمالید و بعد از 20 دقیقه ماسک را با آب ولرم بشویید. آلوئه ورا حساسیت های پوستی را بهبود می بخشد و عسل نیز به مرطوب کردن پوست خود کمک خواهد کرد.

ماسک جلبک و روغن باباسو برای مو
ماسک جلبک و روغن باباسو

بعد از اینکه جلبک خشک شده را داخل آب گرم ریختید و اجازه دادید به طور کامل خیس شود. روغن باباسو را به آن اضافه کنید. زمانی که به طور کامل مواد با هم ترکیب شدند. ماسک را روی پوست سر و کل مو های خود بمالید. بعد از گذشت 30 دقیقه می توانید موهای خود را با آب گرم بشویید. این ماسک برای مرطوب کردن موهای خشک مناسب است و باعث افزایش سرعت مو می شود.

ماسک جلبک و روغن بادام شیرین

جلبک خشک شده را داخل آب گرم بریزید و اجازه دهید به طور کامل خیس شود. سپس یک قاشق غذا خوری روغن بادام شیرین را به آن اضافه کنید. بعد از اینکه به خوبی مواد با هم ترکیب شدند. مواد را بر روی موهای خود بمالید و بعد از 30 دقیقه ماسک را با آب ولرم بشویید.

ماسک جلبک و روغن جوجوبا

جلبک خشک شده را داخل آب گرم بریزید و اجازه دهید به طور کامل خیس شد. سپس یک قاشق غذا خوری روغن جوجوبا را به آن اضافه کنید. بعد از اینکه به خوبی مواد با هم ترکیب شدند. مواد را بر روی موهای خود بمالید و بعد از 30 دقیقه ماسک را با آب ولرم بشویید. روغن جوجوبا دارای خواص ضد میکروبی است.

موارد منع مصرف جلبک برای مو

آلرژی به ید

بیماری تیروئیدی

تومورهای سرطانی

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تقویت چشم با تغذیه ای کاملا گیاهی
  یک قدم تا زیبایی پوست با ماسک گلیسیرین
  با این گلهای معطر ماسک زیبایی تهیه کنید + دستور
  اشتباهی که همه در شستن موها داریم
  آموزش بالایام یا یوگای ناخن برای تقویت موی سر
  از بین بردن لکه و تیرگی گردن با ماسک های خانگی و گیاهی
  ماسک چغندر
  ماسک زغال فعال برای مو | از پاکسازی پوست سر تا رفع ریزش مو
  انواع ماسک جلبک برای پوست | بازسازی پوست و رفع آکنه
  ماسک پوست حساس | بهترین ماسک خانگی برای پوست حساس چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان