امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انواع ماسک جلبک برای پوست | بازسازی پوست و رفع آکنه

#1
انواع ماسک جلبک برای پوست | بازسازی پوست و رفع آکنه 1


جلبک های دریایی که در ساحل و دریاچه ها رشد می کنند دارای ظاهری نامطلوب بوده اما از نظر غذایی دارای از ویتامین ها، ماده های معدنی و اسید آمینه های موثر است و از غذاهای لذیذ و مفید در آسیای شرقی به شمار می آید. علاوه بر اینکه از جلبک می توانید در درمان و تسکین بیماری ها استفاده کنید از آن می توانید به عنوان ماسک پوستی نیز بهره ببرید. ترکیبات ضد التهابی جلبک می تواند تاثیر مثبتی در از بین بردن و بهبود آکنه های بر روی پوست شما داشته باشد.

خواص جلبک برای پوست
جلبک دارای انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین‌ E، ویتامین C،‌ ویتامین B5، مس و زینک است و خواص بسیاری هم برای پوست دارد. تمام مواد مغذی ضروری مورد نیاز انواع ترکیب پوست را بطور طبیعی تامین می کند. از خواص جلبک برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسانی : جلبک دریایی به علت داشتن اسیدهای چرب که برای پوست مفید است و می تواند رطوبت لازم و کافی را به پوست شما برساند. راه حلی عالی برای پوست های چرب است، بطوریکه کمک می کند تا از شر روغن خلاص شوید.

ضدالتهاب : جلبک به عنوان یک ضدالتهاب طبیعی به شمار می رود. پوست تحریک شده را تسکین می دهد. که می تواند التهابات پوستی که موجب به وجود آمدن جوش های قرمز و دردناک در سطح پوست شما شده اند را التیام ببخشد. ماسک جلبک می تواند رطوبت را در لایه های عمقی پوست گیر می اندازد. درمانی طبیعی برای پوست های خشک است.

کاهش سموم در پوست : دسته ای از سم ها در پوست شما وجود دارند که وجود آنها می تواند به پوست شما را کسل کننده و بی روح نشان دهد. سلول هاى مرده پوست را از بین میبرد. برای از بین بردن این سموم می توانید از ماسک جلبک استفاده کنید. با استفاده از ماسک جلبک مایع اضافی، سلول های مرده و آلودگی های پوست شما را از بین می رود و موجب درخشندگی پوست شما می شود. از بین بردن این سموم می تواند پوست شما را صاف و درخشان کند.

ضد پیری : به علت دارا بودن آنتى اکسیدان، ضد پیری و بازسازى کننده پوست است. خطوط و چروک های پوست را محو می کند. جریان خون را در پوست بالا می برد و پوست را صاف و درخشان می کند.

نکته : فراموش نکنید که پیش از قرار دادن ماسک جلبک روی پوست، تست ۲۴ ساعته روی بازویتان انجام دهید.

خواص جلبک برای پوست
انواع ماسک جلبک برای پوست
ماسك جلبک برای كساني كه پوست چرب دارند مفید است. تاثیر ماسک ها زمانی است كه شما صورت رو پاكسازي كرده و ماساژ داده باشيد.

ماسک جلبک و عسل

۱ قاشق غذاخوری عسل، ۱ قاشق غذاخوری پودر جلبک ، ۱ کپسول روغن گل مغربی، ۶ قطره روغن صمغ کندر، ۴ قطره روغن شمعدانی را تهیه کنید.

طرز تهیه : ابتدا عسل و پودر جلبک را با هم مخلوط کنید. کپسول روغن گل مغربی را باز کرده و به مواد اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا غلیظ شود. مواد را بر روی صورت خود بمالید. بعد از 30 دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید.

ماسک جلبک و روغن چای

۱ قاشق سوپخوری جلبک دریایی خشک، ۱ قاشق سوپخوری عسل ، ۱ قاشق سوپخوری روغن زردآلو ، ۲ قطره عصاره درخت چای را تهیه کنید.

طرز تهیه : ابتدا جلبک دریایی خشک را داخل آب گرم تمیز بریزید و ۲۰ صبر کنید. ۱ قاشق سوپخوری از مایع جلبک دریایی برداشته و با عسل مخلوط کنید. چند قطره از عصاره روغن را اضافه و به خوبی مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را بر روی صورت خود بمالید و اجازه دهید خشک شود. و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

ماسک جلبک و خیار

خیار، ۱ قاشق سوپخوری جلبک خشک را تهیه کنید. از این ماسک برای پوست خشک می توانید استفاده کنید.

طرز تهیه : خیار را رنده کرده و با جلبک دریایی خشک مخلوط کنید. 20 دقیقه صبر کنید. سپس ماسک را بر روی صورت خود بمالید و بعد از گذشت 30 دقیقه می توانید صورت خود را بشویید.

ماسک جلبک و آلوئه ورا و عسل

1 قاشق غذاخوری پودر جلبک ، 1 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا، 1 قاشق چای خوری عسل را تهیه کنید.

طرز تهیه : پودر جلبک را با 1 قاشق غذاخوری آب گرم را با هم مخلوط کرده و سپس ژل آلوئه ورا و عسل را به ترکییب اضافه کنید. سپس آن را بر روی صورت خود بمالید و بعد از 30 دقیقه آن را با می توانید با آب ولرم بشویید. از این ماسک می توانید برای زیبایی و پاکسازی پوست استفاده کنید.

آلوئه ورا می تواند به از بین بردن حساسیت های پوستی کمک کند. عسل نیز برای مرطوب کردن پوست بسیار مفید است.

ماسک جلبک و عسل ، سرکه سیب

قاشق غذاخوری پودر جلبک، ۱ قاشق غذاخوری عسل،۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب، نصف موز، یک‌ چهارم آووکادو (اختیاری) را تهیه کنید.

طرز تهیه : همه مواد را درون یک ظرف بریزید و به خوبی مخلوط کنید. مقداری از ماسک را روی صورت به ‌جز در اطراف چشم پخش کنید . بعد از گذشت 20 دقیقه، صورت خود را با آب گرم بشویید. سپس صورت خود را خشک کنید و مرطوب کننده بزنید.

ماسک جلبک و تخم مرغ

۱ زرده تخم مرغ ، ۱ قاشق سوپ خوری جلبک دریایی خشک را تهیه کنید. از این ماسک می توانید برای روشن کنندگی پوست خود استفاده کنید.

طرز تهیه : جلبک دریایی را ب همراه تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک تهیه شده را بر روی صورت تمیز مالیده و ۱۰ دقیقه منتظر بمانید. با آب گرم و بدون استفاده از هیچ صابونی بشویید.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انواع توده تناسلی در مردان و زنان + درمان زائده با عکس
Subarrow انواع پد های آرایشی گلوریا و طریقه ضدعفونی کردن پد 2023
  انواع‌ پست‌های دندانپزشکی کدام اند؟
  عکس انواع هموروئید یا بواسیر خارجی، بیرون زده و خفیف
  راز اندام لاغر و پوست صاف چینی ها
  ترفند بیرون کشیدن خار کاکتوس از پوست و ...
  ویتامینی که پوست صورت را پر از جوش می کند !!
  یک قدم تا زیبایی پوست با ماسک گلیسیرین
  بیماری نیمن پیک: بررسی انواع مختلف نیمن پیک، علائم و درمان
  با این گلهای معطر ماسک زیبایی تهیه کنید + دستور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان