امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماسک زغال فعال برای مو | از پاکسازی پوست سر تا رفع ریزش مو

#1
ماسک زغال فعال برای مو | از پاکسازی پوست سر تا رفع ریزش مو 1


زغال فعال از قرار دادن مواد حاوی کربن مانند چوب، زغال‌سنگ، هسته یا پوسته‌ی میوه‌هایی نظیر پوسته‌ی نارگیل در دمای بسیار بالا بدست می‌آید و به اصطلاح آن را فعال می‌کنند. از کاربردهای این زغال می‌توان به سم‌زدایی و مبارزه با مسمومیت دارویی، پایین آوردن کلسترول و درمان کلستاز درون کبدی در دوران بارداری، پاک کننده‌ی دستگاه گوارش، سفیدی دندان، رفع بوی بد بدن و دهان اشاره کرد. همچنین، از ماسک زغال فعال برای مو و تقویت و بهبودی وضعیت سلامت آن می‌توان بهره برد.

انواع ماسک زغال فعال برای مو
ماسک زغال فعال و شامپو: یک قاشق چایخوری زغال فعال را درون شامپوی روزانه‌ی خود ریخته و خوب تکان دهید تا ترکیبی یکنواخت داشته باشید. این ماسک را پس از قرار دادن بر روی موهای خود به مدت پنج دقیقه به آرامی ماساژ دهید و در انتها با شامپویی ملایم و آب ولرم آن را بشویید. با این ماسک، تمام آلودگی‌های پوست سر و سطح موهای شما از بین رفته و قرمزی و خارش پوست سر، شوره‌ی سر و ریزش مو متوقف می‌شود.

ماسک زغال فعال و جوش شیرین: یک قاشق چایخوری جوش شیرین را با یک فنجان آب گرم ترکیب کرده و یک‌چهارم قاشق چایخوری زغال فعال را به آن اضافه کنید. این ماسک را بر روی موهای سر خود قرار داده و به مدت پنج دقیقه، به آرامی ماساژ دهید. بعد از اتمام کار ماساژ مو، موها را با شامپوی ملایم و آب ولرم بشویید. استفاده‌ی یک بار در هفته از این ماسک توصیه می‌گردد. این ماسک با پاکسازی پوست سر از تمام سموم و کاهش توکسین‌ها، به رشد بهتر موها کمک می‌کند.

ماسک زغال فعال برای مو
ماسک زغال فعال و روغن نارگیل: دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با یک قاشق چایخوری زغال فعال ترکیب کرده و این ماسک را به مدت پنج دقیقه بر روی موهای خود به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید این ماسک به مدت سی دقیقه بر روی موهای شما بماند. سپس موهای خود را با شامپویی ملایم و آب گرم بشویید. از این ماسک می‌توانید یک بار در هفته استفاده کنید. این ماسک که باعث افزایش رشد موها می‌گردد توسط هندی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک زغال فعال و تخم مرغ: یک تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری زغال فعال ترکیب کرده و آن را به مدت پنج دقیقه بر روی موهای خود ماساژ دهید. اجازه دهید این ماسک به مدت سی دقیقه بر روی موهای شما قرار داشته باشد تا تاثیر مثبت آن را در مدت کوتاه‌تری مشاهده کنید. سپس از شامپویی ملایم و آب سرد برای شستن موهای خود استفاده کنید. از این ماسک یک بار در هفته استفاده کنید. تخم مرغ موجود در این ماسک با دارا بودن مقادیر بالای پروتئین باعث تقویت ریشه‌ی موها شده، از ریزش آن جلوگیری می‌کند و حجم موها را افزایش می‌دهد.

توجه کنید که

قبل از استفاده از ماسک‌ مو، موهای خود را مرطوب نمایید.

مصرف بیش از اندازه‌ی زغال فعال باعث خشکی پوست سر و موها شده و به آن‌ها آسیب می‌رساند.

استفاده از ماسک‌های خانگی برای زنان باردار توصیه نمی‌شود.

برای دیدن اثر بخشی ماسک‌های خانگی، آن‌ها را در بازه‌ی زمانی طولانی استفاده کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان