امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تناسب اندام به روش چشم بادامی ها

#1
تناسب اندام به روش چشم بادامی ها 1


چرا دختران و زنان ژاپنی و کره ای تناسب اندام و پوست جوان و بسیار زیبایی دارند. تا حالا به این فکر کرده اید که این زیبایی و تناسب اندام چه راز و رمزی درش نهفته است. تناسب اندام و زیبایی پوست در اصل فامتورهای مهم زیبایی و جذابیت هستند که امروزه زنان و مردان برای رسیدن به آنها هزینه و وقت زیادی صرف می کنند. زمانی که فردی را با پوستی جوان و زیبا و یا تناسب اندام عالی می بینید بدون شک باید بدانید که پشت این زیبایی رازهایی وجود دارند که برای هر قوم و ملت متفاوت است. در میان تمام کشورهای دنیا به جرات باید گفت مردمان ژاپن و کره صاحب بهترین نوع تناسب اندام و زیبایی پوست هستند چرا که چاقی در کشور آمریکا 34 درصد اما در ژاپن و کره تنها 3 درصد است که رازهای اصلی شامل:

تغذیه

تغذیه زنان کره ای برای تناسب اندام
زنان ژاپنی می خورند اما لاغر می شوند:

نخوردن غذاهای پرکالری اصل مهم برنامه غذایی برای داشتن تناسب اندام است. آنها به مواد موجود در غذایشان اهمیت می دهند و مهم ترین و اصلی ترین اصل تناسب اندام و زیبایی پوست انها مصرف غذاهای دریایی است.

سوشی غذای بسیار معروف و محبوب یک غذای سرشار از امگا 3 و در عین حال کم کالری است پس می توان گفت غذاهای دریایی اصل اول تناسب اندام و زیبایی پوست و موی انهاست.

اصل بعدی ریشه در سنت آنها دارد و آنهم خوردن غذاهای ترجیحا خام است که شامل مصرف سبزیجات و میوه های خام است که به حد قابل توجهی چربی سوزی را در بدن سرعت می بخشد. بایستی بدانید که در جدیدترین تحقیقات انجام شده دانشمندان دریافتند که سبزیجات و میوه های خام سوخت چربی به خصوص در اطراف شکم و پهلو را تسریع می بخشند.



آنها در روز 10.000 قدم ورزش می کنند!

ورزش ساده ی انها برای تناسب اندام دلیل کاهش وزن سریع و داشتن اندامی ایده آل در زنان این کشورها پیاده روی و دوچرخه سواری به طور مداوم است . بله درتس است همین پیاده روی و دوچرخه سواری آنهم روزی 30 دقیقه و 10.00 قدم تنها ورزش مهم آنها برای حفظ وزن ایده ال و تناسب اندام است.

تناسب اندام و زیبایی

سبک زندگی کره ای ها برای تناسب اندام


آب پز را به سرخ کردنی ترجیح می دهند

برای حفظ سلامت و زیبایی تمامی بخش های بدن مردمان سرزمین شرق نوع پخت و پز آب پز را در ارجحیت قرار می دهند و جالب است بدانید که اگر انها به میهمانی بروند که غذای سرخ کردنی سرو شود این را نشانه ی کم اهمیتی مهمانی از طرف میزبان می دانند چرا که انها می گویند اگر میزبان به میهمان علاقه داشته باشد بایستی به سلامت میهمان اهمیت قائل شود.



نوشیدنی زیبایی آنها چیست

نوشیدن آب به میزان لازم در طول روزیک اصل مهم برای شادابی و زیبایی پوست است .زنان ژاپنی و کره ای به جای نوشابه و مشروبات الکلی تنها آب می نوشند. اسنک ها - گوشت قرمز - شکر - قهوه و انواع کلوچه ها و کیک ها جایی در برنامه غذایی انها ندارند چون انها به طور جدی به این مسئله اعتقاد دارند که این مواد خوراکی موجب پیری و از بین رفتن جوانی و زیبایی پوستشان می شوند.



چای سبز

نوشیدنی موردعلاقه و پرطرفدار آن ها
چای سبز و طرفداران بسیارش

زمانی که نام چای سبز را می شنویم خواه نا خواه به یاد مردم شرقی با ان قوری ها و فنجان های کوچکشان یم افتیم که با علاقه در میهمانی هایشان چای سبز سرو می کنند . چای سبز به دلیل داشتن انتی اکسیدان فراوان برای تناسب اندام و زیبایی عالی است و مصرف ان برای تمام افراد توصیه می شود.

پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up "ورزش و تناسب اندام"
  زنان با اندام این فرمی بیشتر دیابت نوع 2 میگیرند !
  راز اندام لاغر و پوست صاف چینی ها
  خواص بادمجان | خاصیت بادمجان برای لاغری و تناسب اندام و کاهش وزن
  شاید بیشتر مقاله های تناسب اندام را که خوانده باشید در مورد ورزش های هوازی باشد که بر
  برای داشتن تناسب اندام این 6 حرکت را انجام دهید +عکس
  تناسب اندام و کاهش وزن با انجام تمرینات TRX تی ار ایکس
  مشکل پرش اندام هنگام خوابیدن
  حجم دادن اندام به وسیله روغن خراطین
  تناسب اندام خانم ها، از لاغری تا عضله سازی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان