امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد

#1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد 1


در روز های گذشته شایعات و اخبار زیادی درباره محصول مورد انتظار شرکت اوپو، یعنی گوشی Oppo Find X3 Pro منتشر شده است. به لطف اطلاعات افشا شده و مجوز های گرفته شده، حال سازمان های بیشتری امکان آزمایش های این گوشی، بر روی پلتفرم خود هستند. این محصول مورد انتظار با شماره مدل CPH2173 توسط مرکز توسعه رسانه اینفومام مجوز های لازم خود را دریافت کرده است. از این رو احتمال دارد که از این گوشی مانند دیگر محصولات این شرکت، در سنگاپور رونمایی شود. این مجوز اطلاعات زیادی بجز اینکه محصول مورد بحث از فناوری های: 5G، وای فای، بلوتوث، ان اف سی و فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی میکند در اختیار ما قرار نداده است.


بعلاوه این گوشی در آزمایش های HTML5 دیده شده که اطلاعات نرم افزاری این محصول را از جمله دارا بودن اندروید ۱۱ و رابط کاربری مخصوص اوپو با نام ColorOS نسخه ۱۱ به ما نشان میدهد.
با توجه به گزارشات گذشته، محصول مورد انتظار شرکت اوپو، از یک صفحه نمایش اولد ۶.۷ اینچ با رزولیشن ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی متغیر ۱۰ الی ۱۲۰ هزتر بهره میبرد. از دیگر مشخصات صفحه نمایش این گوشی می‌توان به توانایی نمایش عمق رنگ ۱۰ بیت با تراکم پیکسل ۵۲۵ اشاره کرد.
گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد 1درباره دوربین این محصول نیز باید بگوییم که گوشی فوق از یک مجموعه لنز چهارگانه متشکل از لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان دوربین اصلی که دارای ویژگی زاویه واید نیز است. یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 دیگر به عنوان دوربین اولترا واید، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای زوم ۲ برابری و یک سنسور ۳ مگاپیکسلی به عنوان لنز ماکرو با توانایی زوم ۲۵ برابری را در خود جای داده است.
از جمله ویژگی های دیگر این گوشی می‌توان به دارا بودن یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با توانایی شارژ سیمی ۶۵ وات و بیسیم ۳۰ وات، پردازنده قدرتمند اسنپدراگن ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و سه رنگ مشکی، سفید و آبی اشاره کرد.
اوپو Find X3

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد 1



نقل قول:
در ماه نوامبر، هنگامی که من برای اولین بار گوشی Oppo Find X3 Pro (با اسم رمز: Fussi) مجهز به Snapdragon 888 را توصیف کردم، شما مجبور بودید برای طراحی این گوشی پرچمدار 2021 سازنده چینی، از تخیل خود استفاده کنید. دیگر نیازی به تخیل نیست. اینها اولین رندرهای رسمی طراحی نهایی اوپو ایکس ۳ پرو هستند که با “قوز” دوربین چهارگانه کامل می شوند.
قرار است که اوپو فایند ایکس ۳ پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزلوشن 1440 پیکسلی و قابلیت رفرش ریت تطبیق پذیر 120 هرتز مجهز شود.
در بخش دوربین یک لنز ماکرو زوم “میکروسکوپ” با بزرگنمایی 25 برابر در میان این چهار دوربین (به علاوه دو ماژول 50 مگاپیکسلی معرفی نشده از سونی) هم قرار دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد 1
اوپو Find X3

در بخش فناوری شارژ شاهد فناوری های شارژ سیمی SuperVOOC 2.0 و شارژ بی سیم VOOC Air fast برابر اوپو FX3P کاملاً امیدوار کننده است، حداقل روی کاغذ.
انتظار داریم این گوشی اواخر ماه مارس / اوایل آوریل عرضه شود. همانطور که در رندرها مشخص است با رنگ های سیاه ، سفید و آبی ارایه می شود. این دستگاه در کنار Find X3 Neo و Find X3 Lite عرضه می شود. این دستگاه ها همانطور که قبلاً دیدیم، برای بازارهای خارج از چین یک Reno5 اصلاح شده است.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان