امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوشی رول شونده Oppo X 2021 فوق العاده است

#1
گوشی رول شونده Oppo X 2021 فوق العاده است 1

هیچ شکی وجود ندارد که آینده صفحه نمایش گوشی های هوشمند بسیار متفاوت تر از آنچه فکر می کنید، خواهد بود. تا اینجای کار ما گوشی های تاشو را داشته ایم و آنها قطعا دستگاه های خوبی هستند. هرچند قرار نیست آینده در همین نقطه متوقف شود. حدود ۲ ماه پیش، اوپو از گوشی جدید خود Oppo X 2021 رونمایی کرد، یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده که فوق العاده خوب به نظر می رسید. هرچند ما هم اکنون ویدیویی از نحوه ی عملکرد این گوشی رول شونده در اختیار داریم و صادقانه بگویم که من را تحت تاثیر قرار داده است.
صفحه گوشی رول شونده Oppo X 2021
، تا به اینجای کار یکی از بزرگترین نقطه ضعف های صفحات تاشو چروک یا خط واضحی است که در محل اتصال دو نمایشگر ظاهر می شود و تا حدودی باعث آسیب دیدن تجربه بصری فرد می شود. اگرچه این دستگاه ها در حال بهتر شدن هستند اما هنوز راهی وجود ندارد که به طور کامل بشود خط بین دو نمایشگر را از بین برد. اما رویکرد Oppo در مورد صفحه نمایش های منعطف کاملا متفاوت است و آنها به سراغ صفحه ای رفته اند که به صورت رول شونده باز می شود

راستش را بخواهید، ‌آنقدر گذار بین گوشی و تبلت بی نقص و روان است که انگار تصویر واقعی نیست و من مجبور شدم چندین بار ویدیو را تماشا کنم تا مطمئن شوم که در حال تماشای تصاویر کامپیوتری نیستم. هرچند به نظر می رسد این گوشی به همین خوبی ساخته شده است و هنگامی که نهایتا وارد خط تولید شود، بهتر نیز خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی رول شونده Oppo X 2021 فوق العاده است 1


گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021
گوشی رول شونده ال جی مسلما یکی از محصولات جذاب سال ۲۰۲۱ خواهد بود. البته هنوز خیلی هیجان زده نشوید، این گوشی کاملا معرفی نشده است اما در نمایشگاه CES 2021 رشما نمایش داده شد. حقیقتا من فکر می کنم نسبت به ایده تاشو بودن گوشی می توان حتی جذاب تر هم باشد اما باید عملکردش را در واقعیت دید



نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنوز هیچ خبر رسمی از زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است اما اگر بتوان به اسم این دستگاه اتکا کرد، ‌احتمالا امسال شواهد بیشتری از Oppo X 2021 منتشر خواهد شد.
من خیلی در این رابطه هیجان زده هستم چون اعتقاد دارم که اگر کارها درست پیش بروند، فناوری صفحه نمایش های منعطف آینده گوشی های هوشمند خواهند بود و Oppo نیز مشخصا نشان داد که فناوری لازم برای عملی کردن این ایده را دارد.
گوشی رول شونده Oppo X 2021 فوق العاده است 1
به صورت پیشفرض نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی است. این یک پنل OLED مجهز به یک صفحه لمینت اختصاصی مستحکم به نام Warp Track است که در زیر نمایشگر واقعی قرار گرفته و فقط ۰.۱ میلی‌متر ضخامتش است. البته نمی‌دانیم اوپو از چه جنسی برای لایه بیرونی این نمایشگر استفاده کرده است، اما احتمالاً آن نوعی پلاستیک باشد.
به لطف موتور رولی دوگانه در زیر نمایشگر، اوپو موفق شده به یک افزاینده صفحه بدون ایجاد هرگونه چین و چروک دست پیدا کند. چین و چروک چیزیست که در گوشی‌های انعطاف‌پذیر فعلی به وضوح نمایان است. این موتورها می‌توانند نمایشگر را با یک نیروی توزیع مساوی جمع کرده یا گسترش دهند.
گوشی رول شونده Oppo X 2021 فوق العاده است 1
گوشی رول شونده Oppo X 2021 همچنین یک فریم پویا را به خدمت گرفته است که شامل یک فریم ثابت با یک بخش متحرک در قسمت بالایی خود می‌شود. طراحی صفحه ۲ در ۱ بدون هیچگونه شکاف در قطعات به لطف لایه‌های پشتیبان فلزی در زیر پنل، به جلوگیری از شکستن نمایشگر کمک می‌کند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان