امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حیوان روحانی*_*♡

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حیوان روحانی*_*♡ 1

اگر می‌خواهید با بعد حیوانی خودتان ارتباط برقرار کنید، پس مرحله بعدی منطقی برای شما، این است که حیوان روحانی خود را کشف کنید. این حیوانات و راهنماها، می‌توانند به شما کمک کنند بصیرت خود را افزایش دهید و شما را به سمت مسیر درست هدایت می‌کنند.

حیوانات روحانی گاهی به شکل نشانه ظاهر می‌شوند و مشخص می‌کنند که شما به یک بیداری روحانی دست یافته‌اید. برخی افراد، بر این باورند که حیوانات روحانی، فرشتگاه محافظی هستند که تغییر چهره داده‌اند، در حالی که برخی دیگر، فکر می‌کنند آن‌ها نشانه‌های جهانی بصیرت هستند.

چگونه می‌توانیم حیوان روحانی خود را بیابیم؟

بعضی افراد، حیوان روحانی احتمالی خود را از طریق مدیتیشن، تجسم خلاقانه، یا حتی کوییزهای آنلاین کامل و دقیق که نتایجشان را بر اساس ویژگی‌های شخصیتی شما می‌گیرند، کشف می‌کنند. برخی دیگر، فقط در وجودشان می‌دانند که دقیقا چه جانوری حیوان روحانی آن‌هاست، چون آن جانور دائما در زندگی‌شان ظاهر می‌شود.

اگر قبلا حیوان روحانی خود را کشف کرده‌اید، این راهنما به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی مانع شما، برای استفاده از قانون جذب به عنوان یک ابزار موثر و بهترین متحد شما، می‌شود.

در مقابل، اگر از قبل می‌دانید که برخی از بزرگ‌ترین چالش‌های شما چه هستند، پس مطالعه این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا حیوان روحانی خود را کشف کنید.

حیوان روحانی پروانه

پروانه‌ها به خاطر تغییر دادن ظاهر و دگردیسی‌شان معروف هستند. آن‌ها کوچک هستند و قابلیت پرواز دارند.

آن‌هایی که پروانه را به عنوان حیوان روحانی‌شان کشف می‌کنند، در باز پروری خودشان برای متناسب و آماده شدن برای نیازها و محیط در حال تغییرشان بسیار عالی هستند.

اگر پروانه را به عنوان حیوان روحانی خود کشف کردید، پس هماهنگی با احساسات و بعد روحانی خودتان، به شما کمک می‌کند تا بفهمید واقعا از زندگی چه می‌خواهید. به طور مشابه، به شما این امکان را می‌دهد که به آموخته‌های خود اعتماد کنید. استفاده از قانون جذب می‌تواند به شما مهارت‌های مورد نیاز برای دستیابی به اهدافتان را آموزش دهد.

اما، سعی کنید در مقابل نیاز به پریدن از یک رویا به رویای دیگر مقاومت کنید. در عوض، بر پیشرفت آهسته و پیوسته به سمت هدف اصلی‌تان تمرکز کنید.

حیوان روحانی گربه

گربه یک حیوان روحانی است که قویا مرتبط با شجاعت، صبر و کنجکاوی است. گربه‌ها به خاطر طبیعت غیر وابسته و آزادشان معروفند. آن‌ها موجوداتی کنجکاو و انعطاف‌پذیرند و حیوانات خانگی خوبی هم هستند. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید، گربه‌ها ۹تا جان دارند. این ضرب‌المثل از رفتار ریسک‌پذیر و قابلیت‌شان در فرود آمدن روی پاهایشان نشات گرفته است.

اگر با گربه ارتباط دارید، پس به احتمال زیاد ذهن انعطاف‌پذیری نیز دارید. به طور مشابه، احتمالا شما تعهد و اراده لازم و مورد نیاز برای به پایان رساندن کارها را دارید.

از طرف دیگر، یک چیز که باید مراقبش باشید، تمایل به غیر وابسته بودن بیش از حد است. به یاد داشته باشید که تکیه کردن به دیگران در زمان نیاز، بسیار سالم و ضروری است. همچنین، روش‌هایی برای متعادل ساختن غیر وابسته بودن و صمیمیت در روابط نیز وجود دارند.

حیوان روحانی کلاغ

حس می‌کنید ارتباط نزدیکی با کلاغ‌ها دارید؟ آن‌ها موجودات جسوری هستند، موجوداتی هستند که بال‌های سیاه و رفتارهای هوشمندانه‌شان در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. کلاغ‌ها همچنین مظهر جادو و شانس نیز هستند.

اگر کلاغ حیوان روحانی شماست، پس به احتمال زیاد فرد به شدت باهوشی هستید که بسیار با محیط سازگار پذیر و بسیار شوخ‌طبعید. خلاقیت ذاتی شما بسیار به دردتان می‌خورد، زیرا به شما امکان می‌دهد کارهای بصری انجام دهید و از روش‌های جدیدی برای تغییر نکات منفی و باورهای قدیمی استفاده کنید.

به هر حال، مهم است از این حقیقت آگاه باشید که شما نیاز به بازی دادن دیگران برای دستیابی به هدفتان، ندارید. مثبت‌اندیشی مستحکم و دائما در حال رشد شما، در بلند مدت بسیار قدرتمندتر (و اخلاقی‌تر) خواهد شد.

حیوان روحانی شاهین

به عنوان یک پرنده شکاری و شکارچی معروف است، شاهین را گاهی در حال پرواز بر فراز آسمان می‌بینیم، جایی که در آن یک دیدگاه و نقطه نظر وسیع نسبت به دنیای پایین دارد. این موجودات با غرایض و صبرشان متکی هستند.

شاهین به عنوان یک حیوان روحانی، مرتبط با تمرکز عمیق، قابلیت رهبری و قابلیت برنامه‌ریزی برای آینده است. اگر ارتباط نزدیکی با شاهین حس می‌کنید، تمام این خصوصیات برای آینده شما عالی خواهند بود. وقتی تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید، خواهید فهمید که چگونه باید به آن برسید و فقط منتظر زمان مناسب برای عملی کردن برنامه و نقشه‌تان خواهید بود.
اما، فراموش نکنید که با بعد احساسی خود نیز ارتباط داشته باشید. چون ممکن است در موقعیتی که احساساتتان هم به اندازه عقل و منطق اهمیت دارند، شما به سمت عقل و منطق جذب شوید.

حیوان روحانی اسب

نشانه عطش برای زندگی، لذت از آزادی و احساسات عمیق است. اسب حیوان روحانی‌ای است که معمولا افرادی که دارای شخصیت سرزنده و پرحرارت هستند با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

در فرهنگ محلی آمریکایی‌ها، اسب‌ها نماد قدرت هستند. اگر تمام اشتیاق و انرژی‌تان را در تلاش برای دستیابی به اهداف‌تان صرف کنید، در نهایت ممکن است به زندگی‌ای دست یابید که در آن بسیار خوشحال و خوشبخت هستید.

یکی از موانع اصلی شما شاید دقیقا برعکس چیزی باشد که در بالا برای شاهین گفتیم. به عبارت دیگر، احساسات شما ممکن است به قدری شدید باشند که فراموش کنید به منطق و عقل و هوشتان نیز میدان بدهید تا شرایط را خوب بسنجند. اگر بتوانید شدت احساسات‌تان را کنترل کنید و در عین حال اشتیاق و بصیرت خود را در اوج نگه درید، می‌توانید به همه جا برسید.

حیوان روحانی جغد

در طول تاریخ و افسانه‌ها، جغد به عنوان محافظ و مراقب ارواح گمشده معرف است.

اگر جغد حیوان روحانی شماست، پس استعداد بینش و بصیرت دارید. شما می توانید ورای ماسک‌هایی که گاهی مردم به چهره می‌زنند را ببینید. جغد همچنین مرتبط با تغییر هم هست. بنابراین، شما نسبت به یک انسان متوسط، در مقابل تغییرات شدید حاصله به واسطه قانون جذب راحت‌تر هستید. به طور مشابه، اگر همچنان راهنمای روحانی جغد را در زندگی خود می‌بینید، این می‌تواند نشانه‌ای از ایجاد تغییرات جدید در زندگی شما باشد.

اما، آن‌هایی که با جغد در ارتباط هستند، ممکن است بیشتر متمایل به حفاظت از خود باشند. بنابراین، یاد بگیرید که در مقابل دیگران گارد نگیرید، چون این ممکن است کلید قرار گرفتن شما در مسیر خوشبختی باشد.

حیوان روحانی مار

اگرچه برخی افراد از مارها بیزارند، اما مارها حیوانات روحانی قدرتمندی هستند که نماد بازیابی و سلامتی هستند. پوست‌اندازی آن‌ها می‌تواند نشانه بازیابی و تولدی دوباره باشد.

اگر به سمت مارها کشیده می‌شوید، پس احتمالا شما فردی مهربان و دانا هستید که در هیچ کاری عجله نمی‌کند. همچنین، احتمالا شخصی بسیار خونسرد و آرام هستید.

همدلی شما، این امکان را به شما می‌دهد چیزی که افراد دیگر را خوشحال می‌کند را حس کنید، اما اجازه ندهید این استعداد طبیعی، منابع انرژی شما را تخلیه کند، مهم است که  به نیازهای خودتان نیز رسیدگی کنید.

علاوه بر این، اگر دائما حیوان روحانی مار را می‌بینید، این می‌تواند نشانه این باشد که باید بر زمان حال تمرکز کنید. سعی کنید مدتی هم بر رشد و پیشرفت خودتان تمرکز کنید.

حیوان روحانی گرگ

در آخر، آن‌هایی که گرگ را به عنوان حیوان روحانی خود می‌بینند را می‌توان افرادی وفادار، بخشنده و دوست‌داشتنی دانست و در ضمن، این‌ها فقط بخشی از قدرت‌های فوق‌العاده این افراد است. گرگ‌ها به شدت به گروه یا دسته خود وفادارند و می‌توان آن‌ها را حیواناتی اجتماعی به حساب آورد.

همینطور که تلاش می‌کنید تا زندگی خود را تغییر دهید و چیزهایی که می‌خواهید را به سمت خود جذب کنید، مهارت‌های ارتباطی مثال‌زدنی شما، به شما کمک می‌کنند تا شبکه‌سازی کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. استعداد شما در دوست‌یابی (و حفظ دوستی‌ها) یک خصوصیت عالی است.

بر خلاف درک نادرست عموم مردم، گرگ‌ها می‌توانند بسیار کمرو بوده و از درگیری پرهیز کنند. در نتیجه، شاید بد نباشد مقداری روی خودتان کار کنید، چون اعتماد به نفس کم می‌تواند شما را از حرکت بازدارد.


《سپاس》♡
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط _Strawberry_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هشدار روحانی به مردم
  حیوان روز تولد؟!؟
  شباهت عجیب حمید لولایی با دکتر روحانی!!!!!! با حاله
  حیوان خانگی ایده آل شما چیست؟
  اسمتو بزن حیوان مورد علاقه خودتو ببین
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  حیوان سال1396
  حیوان سال شما کدام است؟ (طالع بینی)
  filish آیا مغزتان قدرت آن را دارد که 4 حیوان پنهان شده در عکس را پیدا کند؟!
  ارادت خاص لیونل مسی فوتبالیست مشهور به رئیس جمهور منتخب حسن روحانی(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان