امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تست جالب پیش بینی مرگ با چند حرکت ساده

#1

شاید از خواندن این موضوع حس خوبی به شما دست نداده باشد اما افرادی هستند که ادعا می کنند، می توانند با سوالات و تست هایی، مرگ دیگران و حتی خودشان را پیش بینی کنند. حداقل مطالعات زیادی در این زمینه توسط برزیلی ها انجام شده است. پیش بینی این موضوع از طریق انجام آزمایش خون و یا عکس برداری ها تا حدودی امکان پذیر است اما علاوه بر این، راهی ساده تر و بدون هزینه نیز برای پیش بینی مرگ و اینکه چند سال زنده خواهیم ماند نیز وجود دارد که با توجه به طرز نشست و برخواست شما از روی زمین انجام خواهد شد.

پزشکی برزیلی ادعا کرده است که با انجام چندین حرکت ساده می توانید میزان سالم بودن و غیره را تشخیص دهید. امتحان چنین کاری بدون یچ گونه ضرر وهزینه ای خواهد بود. او همچنین اظهار داشته که می تواند به طور دقیقی احتمال مرگ یا زنده ماندن افراد بین سنین 50 تا 80 ساله را پیش بینی کند.



تست جالب پیش بینی مرگ با چند حرکت ساده 1


چگونه نشستن و بلند شدن می تواند مرگ را پیش بینی کند؟
زمانی که سن افراد بالاتر می رود، تعادل، انعطاف و قدرت آن ها کاهش پیدا می کند. برداشتن اجسام از روی زمین، بلند شدن از رختخواب ، برداشتن اجسام از زمین و بلند شدن بعد از زمین خوردن به طور زیادی برای آن ها سخت می شود. انسان ها معمولا در این شرایط از نظر جسمانی تضعیف می گردند.گاهی اوقات این ضعف تا جایی پیش می رود که دیگر نمی توانند تکان بخورند.

بعضی از افراد بر این جمله معتقدند که اگر در رختخواب بمانی ، یعنی مرگ به تو نزدیک است. این جمله معمولاً در مورد افراد پیر بیشتر صدق می کند. محققان زیادی در این زمینه یک ارزیابی ساده را در باره تعادل ، انعطاف پذیری و قدرت انجام دادند و این کار را از طریق تست نشستن و بلند شدن به انجام رساندند.

پروسه این تست بدین گونه است که بدون عصا یا کمک گرفتن و هل دادن به چیزی، پایین تنه خود را از زمین بلند می کنید و بایستید و دوباره در همان حالت، سر جای خود بنشینید.

قبل از انجام کار باید نمره خود را 10 نظر بگیرید و سپس نمره های زیر را از آن کم کنید:

استفاده از دست هنگام بلند شدن یک نمره.
استفاده از زانو برای بلند شدن یک نمره
استفاده از ساعد یا بازو برای بلند شدن یک نمره.
استفاده از یک دست روی زانو یا ران برای بلند شدن یک روزه.
استفاده از کناره ساق پا برای نگه داشتن بدن یک روزه.
مثلا اگر هنگام بلند شدن از دست راست خود برای گرفتن چیزی کمک گرفتید، یا مثلاً دستتان را روی زانو قرار دادید، باید از خودتان نمره کم کنید. در صورت استفاده از هر کدام از موارد بالا یک نمره از شما کم می شود. مثلا اگر هنگام نشستن دست چپ خود را روی زانوی چپ قرار دارید و دست راست خود را قبل از رسیدن باسن به زمین، روی زمین قرار دادید ، یعنی باید دو نمره از خود کم کنید.

حال اگر هم هنگام بلند شدن هم هنگام نشستن ، دو نمره از شما کم شود، جواب تست شما 4_10 می شود که برابر با 6 خواهد بود.

برای این تست از دو هزار نفر بین سنین 51 تا 80 سال تست گرفتند . تیم تحقیقاتی به این نتیجه دست پیدا کرد افرادی که در این تست کم تر از 8 نمره بگیرند، دو برابر دیگران احتمال مرگ آن ها در 6 سال آینده وجود دارد. افرادی که سه نمره یا کمتر دریافت کنند ، پنج برابر افراد بالاتر از نمره هشت، احتمال مرگشان وجود دارد. به طور کلی هر نمره در این تست یعنی 21 درصد کاهش احتمال مرگ و میر به تمامی علت ها.
چگونه بدون کمترین کمکی از زمین بلند شویم ؟
نشستن و بلند شدن از زمین بدون کمک گرفتن یا تکیه دادن به چیزی حتی زانو ها و دست ها می تواند برای تقویت بدن شما مناسب باشد. نه تنها به انعطاف پذیری و قدرت بدنی شما نیاز دارد، بلکه برای برخی به مهارت نیز نیاز دارد و تمرین می خواهد.

حال در این قسمت برای سرگرمیتان هم که شده، مواردی را که به شما معرفی می کنیم را رعایت کنید تا بتوانید بدون کم ترین کمک گرفتن و حمایتی از جای خود برخیزید و یا روی زمین بنشینید. معمولا انجام این روش ها برای آقایان سختی بیشتری دارد زیرا آن ها علاقه ای به ریسک کردن هنگام نشستن و ایستادن ندارند اما بهتر است که تمرینات راحت تر را آغاز کنید و کم کم به سمت سخت تر ها بروید تا اینکه در این کار متبحر شوید.

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که حواستان را جمع کنید تا هنگام نشستن یا ایستادن از دست و زانوی خود کمک نگیرید تا بتوانید در آینده نمره 10 از 10 را از این تست دریافت کنید.

نشستن

کافی است که هنگام بلند شدن، تمرین های زیر را انجام دهید:

اسکات با خم کردن کناره بدن
ژست اسکات گرفتن
اسکات کراس
اسکات رایج
اسکات تک پایی





پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان