امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چطور بیشتر خوشبگذرونیم♡

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چطور بیشتر خوشبگذرونیم♡ 1

گاهی اوقات حتی وقتی با دوستان مان دور هم جمع شده ایم هم خسته و بی حوصله می شویم، چون کارهای روزمره و تفریحات همیشگی برایمان کسل کننده می شود. تا به حال برایت پیش آمده که بخواهی با دوستانت برنامه بگذاری اما ندانی باید چه کاری انجام دهید یا به کجا بروید؟! گرچه انجام همین کارهای همیشگی و روزمره در کنار دوستان و عزیزان، از تنهایی بهتر است و همیشه در دورهمی دوستانه ساده هم به ما خوش می گذرد؛ می توانیم کیفیت لحظه های با هم بودن مان را بالا ببریم و کنار هم بیشتر خوش بگذرانیم! اگر دوست داری کنار دوستانت بیشتر خوش بگذرانی و از روزمرگی های همیشگی کمی دور شوی، این مقاله برای تو جالب خواهد بود. من چند راهکار تازه اما جالب برای رفع بی حوصلگی روزمره و کارهای یکنواخت را به تو پیشنهاد می کنم تا دورهمی دوستانه بیشتر لذت ببری و با دوستانت خوش بگذرانی! بعضی از این پیشنهادات مناسب دیوانه بازی های دوستانه و بعضی از آنها بسیار ساده و ابتدایی اند! مطمئنم که تو هم راه حل های بی شماری برای شادتر کردن دورهمی دوستانه سراغ داری! دست به کار شو و تجربیات خودت را برای منودلیاری ها بنویس!


– فیلم یا سریال مورد علاقه تان را تهیه کنید، چراغ ها را خاموش کنید و با یک ظرف بزرگ پف فیل یا یک پیتزای خانواده، در دورهمی دوستانه فیلم ببینید! دیدن فیلم های ترسناک یا کمدی با دوستان خیلی خوش می گذرد! اگر به فیلم های درام و عاشقانه علاقه دارید هم می توانید از این فضای رمانتیک استفاده کنید و دور هم کلی گریه کنید!

– برخی نوازنده ها و موسیقی دانان جوان و تازه کار در کافه ها یا محل های پر رفت و آمد کنسرت های خودمانی و صمیمی برگزار می کنند. حواست به اطلاعیه ها و بلیت های این کنسرت ها باشد. بلیت کنسرت این هنرمندان جوان ارزان تر است و تو و دوستانت با حضور در این گردهمایی ها، هم از هنرمندان تازه کار حمایت می کنید و هم می توانید کمی موسیقی جدید بشنوید و سرگرم شوید!

– به پیاده روی بروید! این روزهای بارانی پاییزی جان می دهد برای پیاده روی! رنگ برگ ها آدم را مست می کند و تمام کسالت ها را از بین می برد! می توانید یک پارک یا مکان تفریحی را برای پیاده روی انتخاب کنید یا خیابان های جذاب و کوچه های باران زده را طی کنید. در طول مسیر می توانید حسابی با هم صحبت کنید و حتی خودتان را به یک بستنی جانانه دعوت کنید!

– در دورهمی دوستانه فیلم ها و عکس های دوران کودکی تان را ببینید! دیدن دوباره عکس هایی که با هم دارید یا فیلم دوران مدرسه مشترک تان هم خاطرات بامزه ای را به یادتان می آورد که می توانید با مرور آنها با هم کلی بخندید و کیف کنید!

– فیلم های جدید سینما یا تئاترهای تازه را بررسی کنید و برای دیدن تئاتر یا فیلمی که به آن علاقه دارید بلیت تهیه کنید. می توانید برنامه رفتن به سینما را برای روزهایی که بلیت نصف قیمت است بگذارید تا مراقب جیب تان هم باشید!

– بازی گروهی جدیدی که این روزها هم طرفداران بسیاری پیدا کرده، “اتاق فرار” است که در برخی از مجتمع های تفریحی یا کافه ها اجرا می شود. می توانید برنامه این بازی را چک کنید و برای این برنامه مفرح و متفاوت بلیت تهیه کنید!

– با هم شیرینی بپزید و کیف کنید! ترکیب مواد برای شیرینی پختن حالتان را جا می آورد و یک روز تکراری و کسل کننده را بسیار جالب می کند. می توانید به کلاس شیرینی پزی بروید یا از روی دستور کتاب ها و فیلم های اینترنتی شیرینی های خوشمزه ای با هم بپزید!

– اگر برای تفریح زمان زیادی دارید یا تعطیلات چند روزه ای را در پیش دارید، برای سفر به یک نقطه خوش آب و هوا یا دیدنی برنامه ریزی کنید و دورهمی دوستانه تان را در یک سفر هیجان انگیز برگزار کنید. دوست داری تجربه هیجان انگیز بیشتری در طول سفر داشته باشی؟ کمپ کردن را امتحان کنید و به جای رفتن به هتل ها، برنامه ریزی کن که از چادرهای مسافرتی استفاده کنید!

– برای هم لاک بزنید، موهایتان را رنگ کنید و همدیگر را آرایش کنید! در دورهمی دوستانه لباس های مدل قدیمی و آرایش های از مد افتاده را امتحان کنید و ببینید اگر در دوران دیگری به دنیا آمده بودید چه استایلی داشتید؟!

– این روزها کلیپ های کوتاه بسیاری برای ساخت کاردستی های هیجان انگیز یا تهیه خوراکی های خوشمزه در اینترنت وجود دارد. با هم قرار بگذارید کمی کاردستی بسازید! به این طریق هم سرگرم می شوید و هم می توانید با دستان هنرمندتان آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید یا برای عصرانه یا شام دورهمی دوستانه تدارک ببینید.

– از اپلیکیشن های آوازخوانی و کارائوکه استفاده کنید و ترانه های محبوب تان را دور هم بخوانید! استعداد خوانندگی تان چطور است؟! این کار خیلی لذت بخش است پیشنهاد می کنم از آن غافل نشوید! می توانید با هم مسابقه بگذارید و ببینید کدام یکی از شما بهتر می تواند آواز بخواند!

– اگر فکر می کنی فضای اتاقت کسل کننده و تکراری شده، با کمک هم اتاق را رنگ کنید! به این ترتیب هم دکور خانه را تغییر داده اید و هم سرگرم شده اید!


– کمد لباس ها را با هم مرتب کنید! شاید به تنهایی حوصله نکنی لباس هایت را منظم و مرتب در کنار هم بچینی، اما با کمک دوستانت می توانی کمی نظم به اتاقت بدهی و در همین حین خاطرات بامزه ای هم تعریف کنید. شاید آنها بتوانند تو را راضی کنند لباس های قدیمی ات را کنار بگذاری!

– فال بگیرید و آینده تان را پیش بینی کنید! چه به طالع بینی و فال گرفتن باور داشته باشی و چه نداشته باشی، این کار نه تنها جالب و هیجان انگیز است، بلکه وقت تان را هم پر می کند و موضوع بامزه ای برای حرف هایتان به وجود می آورد! فال حافظ، فال قهوه، طالع بینی با صورت فلکی و…، همه و همه راه های بامزه و جالبی برای پیش بینی آینده هستند!

– چند بازی گروهی تهیه کنید و دور هم به بازی مشغول شوید. این بازی ها می توانند استراتژیک، فکری یا صرفاً برای سرگرمی باشند! اسم فامیل، پانتومیم، مافیا و… هم بازی های خوبی برای تفریح و خوشگذرانی دوستانه هستند!

– خودتان را به یک ماساژ جانانه دعوت کنید و دورهمی دوستانه تان را در یک مرکز ماساژ یا اسپا برگزار کنید. هزینه کافی برای این کار را ندارید؟! هیچ اشکالی ندارد! مقداری روغن طبیعی تهیه کنید و هر دوستی، یکی دیگر از دوستانش را ماساژ دهد! آنقدر خوش می گذرانید، می خندید و آرامش پیدا می کنید که این تفریح را بارها تکرار خواهید کرد!

– به گالری های هنری، نمایشگاه ها و موزه ها بروید و کمی در کنار تفریح و خوشگذرانی در یک دورهمی دوستانه، با هنر و فرهنگ و تاریخ ارتباط برقرار کنید!

این تنها بخش کوچکی از کارهایی است که شما می توانید در یک دورهمی دوستانه انجام دهید و حسابی کیف کنید! این لیست انتها ندارد! واقعیت این است که دوستی به حدی جذاب و قشنگ است که همیشه تازگی دارد؛ اما تو با چند راهکار ساده و انجام تفریحات متفاوت می توانی کیفیت این دورهمی ها را بالاتر ببری و بیشتر از بودن کنار دوستانت لذت ببری.
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اولین بار با انجمن چطور آشنا شدین؟
  با سرد و بی احساس ترین فرد جهان بیشتر آشنا شوید
Thumbs Up کدوم صدا بیشتر رو اعصابت رژه میره؟
Star کودوم انگشتو بیشتر دوس داری؟؟؟؟؟؟؟
  میزان استرس شما چقدر است و چطور می‌توانید استرس روزانه‌تان را کاهش دهید؟
  کی رو تو انجمن از همه بیشتر دوستداری ؟
  ثروتمندترین زن ایرانی را بیشتر بشناسید+ عکس
  عشق پسران بیشتر است یا دختران
  چه کسیو بیشتر توی زندگیت دوس داری؟
  بیشتر بیننده ی کدوم شبکه اید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان