امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چشم ها با ما حرف میزنند♡

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چشم ها با ما حرف میزنند♡ 1

۱. ارتباط چشمی را فراموش نکن:

به عنوان یک قانون کلی یادت باشد وقتی می خواهی مکالمه ای را آغاز کنی یا در حال گفت و گویی جدی هستی، ارتباط چشمی طرفین مکالمه باید مثل یک توپ تنیس از این سمت زمین به طرف دیگر در رفت و آمد باشد. بنابراین وقتی تو بخشی از مکالمه را به پایان می رسانی، سعی کن ارتباط چشمی ات را با بقیه افراد درگیر در این گفت و گو هم حفظ کنی و چشمانت را بین افراد حاضر، با تناسب زمانی مشخصی بچرخانی. این کار تأثیر گفته تو را بالاتر می برد و محتوای کلامت را بهتر انتقال می دهد. از سوی دیگر تو می توانی از طریق چشم هایت هم با افراد ارتباط برقرار کنی و صرفاً در این گفت و گو به کلام وابسته نباشی. معمولاً بقیه افراد حاضر در این گفت و گو هم بازی تو را با تکان دادن سر یا تمرکز چشمی بر تو ادامه خواهند داد.



۲. زیاد به ساعت نگاه نکن:

زیاد نگاه کردن به ساعت مثل چک کردن گوشی موبایل در جریان یک مکالمه، بی ادبی و مصداق بارز بی احترامی است. تو باید ثابت کنی که در این مکالمه حضور داری و تمام حواس تو صرف آنچه که در این ارتباط وجود دارد، می شود. اگر مرتب به ساعت نگاه کنی، این پیام را به طرف مقابل انتقال می دهی که می خواهی از کنار او بودن فرار کنی و هرچه زودتر به جایی بروی.

۳. به پایین نگاه نکن:

کسانی که در طول مکالمه و زیاد به پایین نگاه می کنند، اتصال خط ارتباطی را از بین می برند. از اینکه مدت زمان طولانی به پایین نگاه کنی جداً خودداری کن و مرتب به خودت یادآوری کن: “چشم هایت را بالا بیاور”! سرت را صاف و مستقیم نگه دار، به کسی که با او در حال مکالمه هستی نگاه کن و احساس اعتماد به نفس و غرور را به طرف مقابل انتقال بده!



۴. لبخند بزن:

لبخند زدن به طور خودکار می تواند آرامش را در مکالمه به وجود آورد و ارتباطی که شکل گرفته را به نوعی تأیید کند. منظورم از ارتباط، صحبت ها و محتوای مکالمه نیست! بلکه به طرف تو این پیام را منتقل می کند که از روند این ارتباط رضایت داری و دوست داری ادامه مکالمه را بشنوی. واقعاً وقتی لبخند می زنی، حس نمی کنی تمام کائنات هم به تو لبخند می زند؟! باور کن این درست است. البته لبخند زدن با خندیدن فرق دارد و به موقعیت شناسی هم مرتبط است. کسی که طرف مقابل تو در جریان مکالمه است، درست مانند آینه است. اگر تو به این آینه لبخند بزنی و روی خوش نشان دهی، همان تصویر به خودت لبخند می زند و حال و هوایت را عوض می کند.

۵. پشت چشم نازک نکن و چشم هایت را به اطراف نگردان:

چشم گرداندن و پشت چشم نازک کردن یکی از رایج ترین زبان های بدن است که ما وقتی عصبانی، هیستریک یا ناراضی هستیم انجامش می دهیم و این رفتار معمولاً در خانم ها بیشتر است. آقایان بیشتر ترجیح می دهند با گفتار عصبانیت یا نارضایتی شان را بروز دهند! گرچه ممکن است این واکنش ناخودآگاه چهره تو به همراه یک جمله آبدار و تکان دهنده، باعث رضایت خاطر لحظه ای خودت شود، اما اگر می دانستی این رفتار چه تأثیر بدی روی طرف مقابلت دارد جداً از آن دوری می کردی.
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  التماس دخترها وقتی با دست پس میزنند و با پا پیش میکشند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان