امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!

#1
سرمربی استقلال امروز در گفت وگو با بازیکنانش صحبت‌های عجیب و مهمی را بر زبان آورد؛ او گفته احساس می‌کند مشکل باشگاه برای عدم پرداخت پول خودش است!

جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید! 1

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بعد از حمایت از فکری و حضور ستاره های بزرگ استقلال در تمرین پیش بینی می‌شد ارامش به این تیم برگشته و شرایط برای ادامه کار بهتر خواهد شد، اما ظاهرا حواشی نمی‌خواهد دست از سر استقلال بردارد.


مدت‌ها است بازیکنان استقلال نسبت به شرایط مالی باشگاه و عدم پرداخت مطالبات شان گلایه دارند. در این خصوص هیات مدیره باشگاه استقلال بارها تاکید کرده که مشکلات را حل می‌کند اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.


از این رو بازیکنان استقلال که از مدیران باشگاه دلخور هستند، امروز در محل تمرین خواهان برگزاری جلسه‌ای با محمود فکری سرمربی تیم شدند. بازیکنان استقلال مشکلات خود، کمبودها و مسائل درون تیمی را با فکری مطرح کردند و سرمربی آبی ها نیز بعد از شنیدن حرف‌های شاگردانش صحبت های عجیبی را بر زبان آورده است.


سرمربی استقلال که خودش هم بابت مشکلات مالی به ستوه آمده، به بازیکنان اعلام کرده که چندین بار با مدیران باشگاه در این خصوص حرف زده اما هنوز نتیجه ای نداشته است. فکری خطاب به شاگردانش گفته که احساس می‌کند تا زمانی که خودش بالای سر تیم است، پولی به بازیکنان پرداخت نشود و با این جمله آب پاکی را روی دست شاگردانش ریخته است: «اگر مشکل من هستم، می‌روم تا شما پولتان را بگیرید.»

جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید! 1

فکری در جلسه با بازیکنان استقلال از وعده های محقق نشده مدیران باشگاه درباره پرداخت پول حرف زد. او از قول مدیران باشگاه اعلام کرد که چندین بار گفته اند برای حل مشکلات تلاش می‌کنند اما بازهم اتفاقی نمی‌افتد.


وقتی بازیکنان استقلال صحبت های محمود فکری را در خصوص احتمال جدایی اش شنیدند، خطاب به سرمربی تیم اعلام کردند که اگر مدیران باشگاه می‌خواهند به این رویه ادامه بدهند، فکر دیگری کنند. هدف بازیکنان استقلال این است که حضور در تمرینات را تحریم کنند که در این خصوص فکری اعلام کرده هرطور خودشان می‌خواهند تصمیم بگیرند ولی باید حرمت استقلال و باشگاه و هواداران را حفظ کنند.


بعد از این جلسه برخی بازیکنان استقلال در تماس با مدیرعامل و رییس هیات مدیره خواهان حضور آنها در محل تمرین شدند تا مشکلات را در میان بگذارند. مساله‌ای که باید دید محقق می‌شود یا خیر.


به نظر می‌رسد مشکلات استقلال به حدی رسیده که بازیکنان نیز نمی‌توانند تاب بیاورند و شاید در روزهای آینده شاهد اتفاقات عجیب تری در این باشگاه نیز باشیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  محرومیت دو جلسه ای نیمار از همراهی پاری سن ژرمن
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان