امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد

#1
شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد 1




پس از رونمایی پرچمدار محبوب و خوش قیمت شیائومی، یعنی Mi 11، تعداد زیادی از کاربران بودند که انتظار رونمایی از مدل پرو و اولترا این گوشی را میکشیدند که بالاخره ویدئویی کامل از شیائومی Mi 11 Ultra بصورت غیر قانونی در یک کانال یوتیوب فیلیپینی منتشر شد.

البته مشخص نیست که گوشی مورد بحث همان نسخه مورد انتظار اولترا باشد اما شماره مدل M2102K1G با دستگاه به تازگی مجوز گرفته در هند همخوانی دارد. یکی از افشا کنندگان معتبر اعلام کرده بود که این شرکت چینی درحال ساخت یک پرچمدار با کد نام “Star” است و دو شماره آخر آن نیز با حرف “K1” تمام میشود. بدین ترتیب، “K1G” می‌تواند مدل جهانی کد نام “Star” باشد.

شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد 1


با توجه به ویدئو، مشخص شد که این گوشی نیز همانند نسخه اولترا سال گذشته از زوم ۱۲۰ برابری بهره میبرد. این محصول از سرعت شارژ بی‌سیم ۶۷ وات بهره مند است.

شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد 1




همانطور که می‌بینید، این یوتیوبر دو دستگاه از مدل اولترا را در رنگ های سفید و مشکی به نمایش گذاشته است. در هر دو این گوشی ها یک برآمدگی بسیار بزرگ در پنل پشتی آنها وجود دارد. لنز اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در کنار لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد. بعلاوه، یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپی نیز در زیر این لنز های اصلی و واید به چشم میخورد. در کنار لنز پریسکوپ نسخه سفید رنگ عبارت “120X Ultra Pixel AI Camera” حک شده است. درحالی که در نسخه مشکی رنگ و کنار لنز پریسکوپ آن عبارت “120X, 12-120mm, 1:1.95-4.1” حک شده است که تعجب بر انگیز است. دلیل مسئله مشخص نیست اما ما امیدواریم که این محصول توانایی زوم خود را به بزرگنمایی ۱۰ برابری اپتیکال برساند تا بتواند رقیب جدی برای گلکسی اس ۲۱ اولترا باشد.

شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد 1




اگر اطلاعات این ویدئو صحیح باشد، جالب ترین قسمت محصول مورد بحث میتواند به صفحه نمایش دوم پشت پنل گوشی اختصاص یابد. البته ما مشخصات این صفحه نمایش دوم را نمیدانیم، اما به نظر می‌رسد که این صفحه نمایش توانایی اجرا همه برنامه هارا دارد. البته که دلیل منطقی برای اجرا برنامه ها در آن صفحه کوچک وجود ندارد اما قصد این شرکت از قرار دادن آن در کنار دوربین می‌تواند کمک به کاربر درهنگام گرفتن سلفی از طریق دوربین پشت گوشی باشد.

شیائومی Mi 11 Ultra در یک ویدئو یوتیوبی رویت شد 1


درباره دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچ از چهار طرف خمیده اولد با رزولیشن +WQHD و نرخ تازه سازی متغیر ۱۲۰ هرتز، یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی که در گوشی صفحه بصورت یک حفره وجود دارد، یک لایه برای محافظت از صفحه نمایش یعنی گوریلا گلس وکتس، گواهی IP68، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، اسپیکر های تنظیم شده توسط کمپانی معروف هارمن کاردن، پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸، پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ وات سیمی و بیسیم، پشتیبانی از سرعت شارژ معکوس ۱۰ وات اشاره کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  برجستگی غول‌آسای دوربین شیائومی می 11 الترا
  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟
  تقابل بین دو برند قدرتمند چینی شیائومی و هوآوی
  شیائومی ردمی کی ۴۰ پرو با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد
  گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد
  شیائومی می 11 الترا با زوم 120X و نمایشگر ثانویه در ویدیویی رویت شد
  مقایسه شیائومی می ۱۱ با سامسونگ گلکسی اس ۲۱

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان