امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قیمت روز لندکروز

#1
ویژگی‌های خاص تویوتا لندکروز:

تویوتا لندکروز دارای ابعادی بزرگ است که این می‌تواند دارای مزایا و معایبی برای راننده آن باشد. بدنه بزرگ این خودرو موجب کاهش تسلط راننده بر خودرو می‌شود؛ بنابراین، هدایت خودرو نیازمند به‌کارگیری تجهیزات هشداردهنده است. بااین‌حال، فضای زیاد داخل کابین، راحتی سرنشینان، شکوه خاص و چشمگیر، سرعت و شتاب گیری عالی و رانندگی نرم لندکروز می‌تواند ازجمله جذابیت‌های آن باشد. لندکروزهای بازار ایران شامل دو مدل VXR و GXR است و عمده مدل‌های موجود در کشور از نوع GXR هستند. VXR علاوه بر وینچ جلو و عقب، فرمان هیدرولیک 4 حالته، مانیتور سقفی، سانروف، ارتفاع نور اتوماتیک، ریموت استارتر و...، دارای تجهیزات بیشتری شامل سامانه کنترل کمکی حرکت در سربالایی، تعلیق KDSS، کنترل کشش و پایداری و کیسه هوایی زانویی است. به‌این‌ترتیب، با توجه به تجهیزات رقبا می‌توان ادعا کرد که قیمت تویوتا لندکروز بسیار بالا است.

قیمت تویوتا لندکروز:

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان به‌راحتی فهمید که قیمت لندکروز در حدود دست‌نیافتنی برای قشر متوسط جامعه است و در مدل‌های مختلف، شاهد تفاوت قیمت تویوتا لندکروز هستیم. در حال حاضر، با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌هایی که بر صنعت خودرو ایران تحمیل‌شده است، قیمت لندکروز نیز مانند سایر خودروها با افزایش چشمگیری همراه بوده است. این شاسی‌بلند اکنون در میان خودروهای میلیاردی طبقه‌بندی می‌شوند و با توجه به مدل و تجهیزات رفاهی، قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر چه تویوتا لندکروز از خودروهای ژاپنی است که به طور معمول بیشتر به کارآیی آن پرداخته شده است و المان‌های لوکس در آن دیده نمی‌شود اما به دلیل سطح قیمتی در رده خودروهای لاکچری موجود در بازار ایران قرار می‌گیرد.

از میان تمام مدل‌ها، قیمت لندکروز 2012-2013 به دلیل کابین جادار، توان فنی بسیار خوب، ایمنی عالی و سواری نرم، از مدل‌های دیگر بیشتر است. این مدل شاسی‌بلند در آفرود دارای قابلیت بالایی است و به‌خوبی از پس مسیرهای سخت و دشوار برمی‌آید. لندکروز 2013-2012 در رقابت با خودروهایی مانند پورشه کاین و لکسوس LX570 قرارگرفته است؛ اما همچنان باقدرت به ادامه رقابت می‌پردازد و در بسیاری موارد باوجود قیمت بالا، می‌تواند برنده میدان باشد.

قیمت روز لندکروز 1

باوجود ظاهر نسبتاً قابل‌قبول لندکروز، قابلیت‌های این شاسی‌بلند از بسیاری جهت‌ها طرفداران خود را راضی نگه‌داشته است. به‌این‌ترتیب، همچنان تویوتا لندکروز از پیشکسوتان و غول‌های صنعت خودرو و شاسی‌بلند شناخته می‌شود. شایدبتوان گفت که این محبوبیت تا حد زیادی ناشی از کیفیت برند تویوتا و سابقه قبلی آن در بازارهای ایران است.  بااین‌حال، قیمت لندکروز در مقایسه با خودروهای رقیب، جای تأمل دارد و برای بسیاری دست‌یابی به آن سخت است. لکسوس LX570 ازجمله رقیب‌های بسیار مناسب تویوتا لندکروز در بازار ایران است.
 سپاس شده توسط KᏙ¥றᏙƝ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ◘◘○○قیمت خودروها○○◘◘
  انتشار تصاویر و قیمت مدل جدید خودرو تویوتا کلاگر
  حذف پراید موجب تنش در بازار خودرو شد/ احتمال افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو تا پایان سال
  کاهش قیمت خودرو نیسان LEAF در انگلیس
  لیست قیمت تویوتا راوفور!
  مقایسه قیمت توسان کارکرده و جک s5 صفر
  چگونگی تاثیر قیمت دلار بر قیمت خودروهای داخلی
  دلایل افزایش قیمت خودرو خارجی در سال 99
  بررسی نوسانات قیمت سایپا در آذر 1399
  نسل جدید تویوتا لندکروز ۲۰۲۱

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان