امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس)

#1
کنفرانس مطبوعاتی رونالد کومان، سرمربی بارسلونا به دلیل خونریزی بینی او نیمه تمام ماند.

نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس) 1

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از تساوی تلخ ابتدای هفته مقابل کادیز چند روز بعد در یک مسابقه خانگی دیگر برابر الچه قرار گرفت و موفق شد این تیم را شکست دهد تا آرامش نسبی به اردوی شاگردان رونالد کومان بازگشته باشد. بارسا فردا شب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لالیگا در یک بازی سخت مهمان سویا خواهد بود.



رونالد کومان، سرمربی بارسا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: " اگر سرمربی بارسا باشید همواره فشار زیادی روی شما خواهد بود. اگر پیروز نشوید، مقصر همیشه مربی است. البته من این مسئله را قبول می کنم. زمان برای صحبت و تجزیه و تحلیل در مورد آینده وجود دارد. با این حال من خوشبین هستم و فکر می‌کنم که ما می‌توانیم فردا پیروز شویم."

نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس) 1

مهم ترین هفته برای بارسا: " موافق نیستم. ما فقط بازی های بسیار مهمی را انجام می‌دهیم. این هفته تیم‌های بالانشین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و فشار روی هم وجود دارد؛ نه بیشتر برای ما و نه کم تر برای دیگران. اگر شما مربی بارسا هستید باید بدانید که فشار در همه بازی‌ها وجود دارد."



تقابل با سویا در لالیگا و کوپا دل ری: " دو بازی متفاوت وجود دارد؛ فردا در لالیگا و چهارشنبه در کوپا دل ری. ما سعی می کنیم که در هر مسابقه پیروز شویم و برای رسیدن به رتبه های بالا فشار بیاوریم."



فشار روی بازیکنان با تجربه و مشخصا لیونل مسی: " آنها نمی‌توانند همواره به تنهایی کارها را انجام دهند. لیونل مسی 18 گل زده است. شما همیشه نباید از بهترین ها یا مسن ترین بازیکنان این عملکرد بخواهید. شما به کمک بازیکنان دیگر هم احتیاج دارید. مسئولیت باید بر روی دوش تیم باشد نه فقط بازیکنان با سن و سال بیشتر."

نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس) 1
نکته عجیب اینکه صحبت های رونالد کومان در این کنفرانس خبری نیمه تمام ماند چراکه خونریزی بینی او باعث شد او نتواند به حرف هایش ادامه دهد و سالن را ترک کند. اتفاقی که چندی پیش نیز برای او رخ داده بود.



در همین راستا یکی از خبرنگاران نشریه آاس اسپانیا مدعی شده که سرمربی بارسلونا به دلیل مشکل قلبی از نوعی رقیق کننده خون استفاده می کنند و در واقع همین موضوع سبب شده که او او در کنفرانس مطبوعاتی خونریزی خونریزی بینی شود.











گفتنی است سرمربی هلندی بارسلونا از بیماری قلبی و فشار خون بالا رنج می برد و سال گذشته از یک سکته قلبی جان سالم به در برده. خونریزی بینی کومان یکی از نشانه های بیماری فشار خون او است. کومان سال پیش و سه ماه قبل از اینکه روی نیمکت بارسلونا بنشیند، در پی سکته قلبی، در آمستردام تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان تحت نظر پزشکان است.



کومان در اولین روزهای حضور در بارسلونا در مصاحبه ای گفته بود: "بعد از سکته قلبی، نگاه من به جهان و طرز فکرم کمی عوض شده است. فرصت هدایت بارسلونا پیشنهادی بود که یا باید قبول می کردم یا هرگز دیگر اتفاق نمی افتاد، انتخاب بین مرگ و زندگی بود. من 57 ساله‌ام و خیلی سال است که در فوتبال سرمربی‌ هستم. قصد ندارم تا هفتاد سالگی هم مشغول تمرین دادن باشم. وقتش همین الان بود!"



اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا مشکل سرمربی بارسلونا جدی است یا خطری او را تهدید نمی‌کند. این در حالی است که پیش از این برخی رسانه ها مدعی شده بودند که مشکل کمان جدی تر از حد تصور است و ممکن است فشار های عصبی ناشی از مربیگری برایش گران تمام شود.

نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس) 1

البته بارسلونا تایید کرده رونالد کومان سرمربی این تیم که مجبور شد کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سویا را به دلیل خونریزی بینی زودتر ترک کند، در شرایط خوبی قرار دارد و مشکلی در رابطه با او وجود ندارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی
#2
وای خدای من
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا
  رونالد کومان: چنین نتایجی قابل بخشش نیست
  بیرانوند همه را نگران کرد.!!
  رونالدو خنثی و نا امید کننده. نمره ضعیف برای CR7.
  در صحت و سقم یک لقب تحقیر کننده: پنالدو!
  طارمی؛ تسخیر کننده روح لیگ پرتغال!
  پیش بینی شو راو تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ + لینک پخش زنده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان