امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود

#1
کمپانی وان پلاس در تاریخ هشتم مارچ مصادف با هجدهم اسفند ماه رویدادی را برگزار کرده و در آن، از خانواده وان پلاس 9 رونمایی خواهد کرد.

تنها چند ساعت پس از اعلام خبر رونمایی از محصولات جدید کمپانی وان پلاس در ماه مارچ، پوستر پرچمداران جدید این شرکت منتشر و تاریخ دقیق رونمایی از آن‌ها به صورت رسمی مشخص گردید. به این ترتیب هشتم مارچ مصادف با هجدهم اسفند ماه، باید منتظر رونمایی از خانواده وان پلاس 9 باشیم.



رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود 1
 


همان طور که می‌دانید، مسئولان وان پلاس سال گذشته رویداد معرفی سری وان پلاس 8 را به صورت مجازی برگزار کرده و این رویداد به صورت آنلاین، پخش شد. امسال نیز پاندمی کرونا، اجازه برگزاری رویداد به صورت فیزیکی را نداده و به این ترتیب، باز هم شاهد برگزاری مجازی رویداد معرفی وان پلاس 9 خواهیم بود که مجددا علاقمندان می‌توانند به صورت زنده، این مراسم را از وب سایت وان پلاس تماشا کنند.

در این رویداد شاهد چه محصولاتی خواهیم بود؟

  • وان پلاس 9: نمایشگر 6.55 اینچ آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی
  • وان پلاس 9R: نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 90 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 690، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • وان پلاس 9 پرو: نمایشگر 6.7 اینچی Fluid AMOLED LTPO با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی
  • وان پلاس واچ مجهز به سیستم عامل Wear OS
مانند سال گذشته، سامسونگ از وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو رونمایی خواهد کرد. اما نسخه وان پلاس 9R برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه نیز تولید خواهد شد که از نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و یک باتری غول پیکر بهره‌مند خواهد بود. البته ممکن است این محصول با یکی از نام‌های 9R، 9E یا 9 لایت معرفی و به فروش برسد. اما پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره ساعت هوشمند این کمپانی هم با نام وان پلاس واچ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

مشخصات دوربین وان پلاس 9 پرو و قابلیت Moonshot

خوشبختانه پیش از معرفی، مسئولان وب سایت Techmaniacs مشخصات دوربین وان پلاس 9 پرو را اعلام کرده‌اند. در تصویر جدیدی که به تازگی منتشر شده، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی این محصول به مرحله تأیید رسیده است. پیش‌تر اعلام شده بود که لنز اولترا واید این محصول 64 مگاپیکسلی خواهد بود و در حالی که ممکن است این موضوع از نظر بسیاری از افراد یک دانگرید به حساب آید، اما بد نیست بدانید که سنسور 50 مگاپیکسلی همان سنسور IMX766 سونی است که در آینده، روی اوپو فایند X3 پرو شاهد آن خواهیم بود. پس به این ترتیب با یک پکیج حرفه‌ای و جذاب روبرو خواهیم بود.



رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود 1
 


آقای Pete Lau مدیر عامل کمپانی وان پلاس، تیزر مربوط به رویداد هشتم مارچ مصادف با هجدهم اسفند ماه را در بخش Moonshot وب سایت این شرکت قرار داده است و مشخص شد که تصویر قرار گرفته در این تیزر، در مأموریت آپولو 8 و توسط دوربین Hasselblad گرفته شده است. اگر به خاطر داشته باشید، شایعه همکاری میان دو کمپانی وان پلاس و Hasselblad چندی است که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود و رونمایی از این تصویر، مهر تأییدی روی اخبار یاد شده زده است.

کمپانی هوآوی پیش‌تر با همکاری لایکا و نوکیا نیز با همکاری شرکت زایس، به موفقیت‌های شگفت انگیزی دست پیدا کردند و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که حاصل همکاری وان پلاس و Hasselblad به کجا خواهد رسید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  وان پلاس ۹ تنها در ۲۹ دقیقه شارژ می‌شود!
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان