امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است

#1
تلفن هوشمند اندرویدی Surface Duo که با دو نمایشگر مستقل همراه بوده و از جمله محصولات مایکروسافت به حساب می‌آید، دهم سپتامبر سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد. اما متأسفانه این گجت با اقبال عمومی خوبی مواجه نشد و کاربران آنچنان که باید و شاید از آن استقبال به عمل نیاوردند. این محصول که در زمان خود به پردازنده‌ای تاریخ مصرف گذشته (اسنپدراگون 855) مجهز بود، بسیاری از کاربران را ناامید کرد. این گجت هوشمند همچنین از تکنولوژی 5G نیز بهره نمی‌برد.

سرفیس دوئو مایکروسافت به صورت پیش فرض، به نسخه دهم سیستم عامل اندروید مجهز بود و از همان زمان تا به حال، مهندسان و طراحان ردموندی در حال کار روی آپدیت اندروید 11 هستند که به نظر می‌رسد بالاخره در تابستان سال جاری میلادی، در اختیار کاربران این محصول قرار گیرد. دو نمایشگر 5.6 اینچی آمولد که هر یک از رزولوشن 1800 × 1350 پیکسلی برخوردار بوده، در صورت باز شدن به اندازه 180 درجه‌ای، یک صفحه نمایش 8.1 اینچی با رزولوشن 2700 × 1800 پیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.



Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است 1
 


از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد. دو باتری مستقل، ظرفیت کل 3577 میلی آمپر ساعتی را به ارمغان آورده و مایکروسافت سرفیس دوئو را یک محصول کاربردی به حساب می‌آورد. در نهایت بد نیست بدانید که قلم سرفیس پن، امکان تعامل با این دستگاه را خواهد داشت. اما باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید و به صورت آپشنال خواهد بود. نسخه اول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 949.99 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است. بد نیست بدانید که قیمت اولیه این محصول 1399.99 دلار بود که حالا با تخفیف 32 درصدی یا 450 دلاری همراه شده است. همچنین در صورت تمایل، می‌توانید سرفیس دوئو را به صورت اقساطی و با پرداخت 31.66 دلار طی 30 ماه، خریداری کنید. مدل دوم با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز با کاهش 450 دلاری، به 1049.99 دلار رسیده است که برای خرید اقساطی نیز باید به مدت 30 ماه، هزینه 34.99 دلاری را پرداخت کنید.

اما اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که کمی صبر کنید. به گزارش وب سایت Windows Latest، ظاهرا مهندسان ردموندی در حال کار روی نسخه دوم سرفیس دوئو هستند و بد نیست بدانید که این محصول از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. گجت هوشمند یاد شده در حال حاضر با کد نام Zeta شناسایی می‌شود. البته چنین اخباری از لیست مشاغل مورد نیاز مایکروسافت استخراج شده است. آن‌ها به تازگی آگهی استخدام مهندسان SW/FW را در کشور تایوان ارائه کرده‌اند. بد نیست بدانید که تا به حال، کمپانی مایکروسافت شخصی با چنین سابقه‌ای را استخدام نمی‌کرد. ظاهرا مهندسان ردموندی در حال آغاز یک سفر جدید به دنیایی ماورایی هستند و قصد دارند تا خدمات جذابی را در اختیار خریداران سرفیس دوئو قرار دهند.



Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است 1
 


خوشبختانه مایکروسافت تصمیم گرفته است تا برای نسل دوم Surface Duo از آخرین تراشه موجود، یعنی اسنپدراگون 888 استفاده کند و به این ترتیب، پشتیبانی از 5G نیز محقق خواهد شد. بسیاری از علاقمندان به سرفیس دوئو علاقمند هستند تا شاهد افزایش ظرفیت باتری دستگاه نیز باشند. همچنین برای یک محصول کاربردی و امروزی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز یکی از نیازهای اساسی افراد حرفه‌ای به شمار می‌رود.

در حالی که سرفیس دوئو محصولی منعطف مانند گلکسی زد فولد 2 یا گلکسی زد فلیپ به حساب نمی‌آید، لذا باید آن را به صورت یک کتاب باز و بسته کنید. به این ترتیب در هنگام بسته بودن، ابعادی کوچک به خود گرفته و می‌توانید محصولی با نمایشگر بزرگ و غول پیکر را هر کجا که اراده کنید، با خود همراه داشته باشید. همچنین از آن جا که این محصول به جای ویندوز فون، از پلتفرم اندروید بهره می‌برد، لذا هیچ گونه نگرانی از بابت اپلیکیشن‌ها به خود راه نخواهید داد.


Surface Duo 2 با قابلیت پشتیبانی از 5G در راه است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
  اولین آیفون تاشو اپل احتمالا از قلم پشتیبانی خواهد کرد
  رابط کاربری Google Maps به قابلیت Split Screen مجهز شد
  برخی قابلیت‌ها و امکانات آیفون SE 2021 منتشر شد
  اندروید 12 قابلیت دو بار تپ بر قاب عقب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد
  لیست محصولات پشتیبانی کننده از iOS 15 اعلام شد
  نام یکی از قابلیت‌های گلکسی نوت 21 توسط سامسونگ ثبت شد
Wink قابلیت زوم 200 برابری و نمایشگر 120 هرتزی به هوآوی P50 می‌آید
Exclamation پشتیبانی از S Pen به دستگاه‌های دیگر سامسونگ اضافه خواهد شد
  نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ 3 فاقد یکی از قابلیت‌های کلیدی خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان