امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ester Expósito | ایستر اکسپوزیتو

#1
Ester Expósito در مادرید ، اسپانیا متولد شد ( تاریخ تولد: ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۰۰ – قد: ۱٫۶۶ متر ) و از کودکی روی صحنه رفته است. با حمایت والدینش ، وی در سن ۶ سالگی چند نمایش روی پرده سینما را آغاز کرد.او در نقش بازیگری در مسابقات تئاتر جامعه در مادرید در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جایزه بهترین بازیگر زن را بدست آورد . او به انگلیسی مسلط است.

در سال ۲۰۱۶ ، او در نمایش ال نمایش توسط ترومن اجرا کرد که جایزه ی تفسیر زن از دانشگاه شارلز سوم مادرید به او اهدا شد.استر در همان سال در نقش جزئی در سریال مستند Centro Médico ظاهر شد .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Ester Expósito | ایستر اکسپوزیتو 1

در سال ۲۰۱۷ ، او نقش اول روت را در اولین فصل از سریال های فوق العاده و خیره کننده Estoy Vivo 4 بازی کرد.

در سال ۲۰۱۸ ، استر در فیلم درام ، Tu Hijo ظاهر شد ، که در آن زندگی یک پزشک از دسته رفته وقتی که پسر ۱۷ ساله اش پس از ضرب و شتم وحشیانه در حالت رویشی ( مرگ مغزی و زندگی نباتی )  مانده است. بازیگر زن را در بازیگران مینی های نمایشی La Caza پیدا می کند.

در سال ۲۰۱۸ ، او در رابطه با بازیگر آلوارو ریکو بود. در اکتبر ۲۰۱۹ ، این دو نفر جدایی خود را که در ژوئیه ۲۰۱۹ رخ داده بود تأیید کردند.

در سال ۲۰۱۶ ، او در نمایشنامه “ال نمایش دی ترومن” بازی کرد که به او لغب تعبیر زن دانشگاه شارلز III مادرید را می دهد. استر در همان سال در نقش جزئی در سریال مستند Centro Médico 7 ظاهر شد.

در سال ۲۰۱۷ ، او تصمیم گرفت به تلویزیون برگردد و در آنجا به ایفای نقش در سریال زندان ، در پشت میله های Álex Pina و سریال فوق العاده Estoy Vivo پرداخت و در آنجا تفسیر شخصیت روت ۸ را انجام داد.

در سال ۲۰۱۸ ، او نقش اول سیلویا را در بازی هیجان انگیز هنگامی که فرشتگان توسط Gonzalo Bendala9 می خوابند (در) خواب بدست آورد.

در همان سال ، او برای بازی در نقش وارث جوان Carla Rosón Caleruega در سری Elite Netflix در کنار ماریا پدرازا ، Itzan Escamilla ، Miguel Herrán و Jaime Lorente10 استخدام شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Ester Expósito | ایستر اکسپوزیتو 1

همچنین در سال ۲۰۱۸ ، او در فیلم کارآگاهی ، Tu Hijo ساخته Miguel gelngel Vivas11 ظاهر شد و بعداً ، به عنوان بازیگر زن در بین  بازیگران مینی های نمایشی La Caza می بینیم.

در آوریل ۲۰۱۹ ، او چهره نام تجاری کفش Doble Victoria 13. بود. او در همان سال در سریال Élite (در طول فصل ۲) و Estoy Vivo (es) دوباره ظاهر شد. او سپس سفیر لباس برند رالف لورن بود.

همچنین او در فصل سوم سریال نخبه elite که در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد خاضر شد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان