08-03-2021، 1:07

ﻣﺪﺗﯽ ﺍﺯ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ
ﻣﯽﮔﺬﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﭼﯿﻦ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻓﺮﻭﺵ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﻧﺴﺨﻪ ﭼﯿﻦ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﯾﮑﻤﺎﻩ ﺍﺯ 15 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﭼﯿﻦ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻨﺪ.
ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩﺗﺮﯾﻦ ﺳﺪﺍﻥ ﮐﻼﺱ A ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﭼﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻋﺮﺿﻪ ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﺁﻥ، ﺳﺒﺐ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻋﻼﻗﻤﻨﺪ ﺷﻮﻧﺪ. ﭼﻬﺮﻩ ﺟﺬﺍﺏ ﺍﯾﻦ ﻧﺴﻞ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﺮ ﻓﺮﻭﺵ ﺁﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﻣﺎﺭﻫﺎ، 49 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﺍﻥ ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﭼﻬﺮﻩ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﺗﻬﺎﺟﻤﯽﺍﺵ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ.
ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺮ ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻮﻓﻖ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﭼﯿﻨﯽ ﺟﻮﺍﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺭﺍ ﺧﻮﺩﺭﻭﯾﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺿﺎﯼ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺧﻮﺩ ﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪ. ﻇﺎﻫﺮ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ. ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﭼﯿﻨﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻭﯾﮋﮔﯽﻫﺎﯼ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﻣﯽﺳﻨﺠﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺎﺱ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﻧﺴﺨﻪ ﭼﯿﻦ ﺭﺍ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﻭ ﺟﻮﺍﻥﭘﺴﻨﺪ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻭﯾﮋﮔﯽﻫﺎﯼ ﻫﻮﺵ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺭﻗﺒﺎ ﺑﺮﺗﺮ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﻨﺪﺭﺳﺎﻧﻪﺍﯼ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ 10.25 ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻞ ﺑﺎﯾﺪﻭ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﻧﺼﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺍﺯ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻟﻤﺴﯽ ﻭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺻﻮﺗﯽ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ BLE ﻣﺠﻬﺰ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﯿﻦ ﺗﻠﻔﻦ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻭ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﻨﺪﺭﺳﺎﻧﻪﺍﯼ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺑﻪ 23 ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺠﻬﺰ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺳﻄﺢ ﺩﻭﻡ، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻋﻘﺐ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ. ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﻣﺎﺭﻫﺎ، 22 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﺍﻥ ﻧﺴﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺍﻻﻧﺘﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﻭ 23 ﺩﺭﺻﺪ ﻧﯿﺰ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺭﺩﻩ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺳﻠﯿﻘﻪ ﭼﯿﻨﯽﻫﺎ ﺍﺯ ﺗﯿﭗ ﭘﺎﯾﻪ ﺑﻪ ﺗﯿﭗﻫﺎﯼ ﻣﺠﻬﺰ ﺩﺍﺭﺩ.