امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد

#1
ستاره پرتغالی یوونتوس چه داخل زمین و چه خارج از زمین انتظاراتی که از او می رفته را برآورده کرده است، اما مشکلات مالی ممکن است منجر به جدایی این فوق ستاره شود.
طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد 1
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دلیل اصلی این موضوع است که بسیاری از مردم انتظار دارند یوونتوس امروز به راحتی از سد پورتو بگذرد و به مرحله بعدی چمپیونزلیگ صعود کند. اما عده ای هم هستند که فکر می کنند رونالدو دلیل شکست 2-1 یووه در دیدار رفت برابر پورتو بوده است. یووه در دیدار رفت در ورزشگاه دارگائو نمایشی ضعیف داشت و کریس رونالدو نیز به شکلی غیرمعمول در این مسابقه بی تاثیر ظاهر شد.
طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد 1
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، پس از شکست یووه برابر پورتو گفت که اوضاع این تیم با رونالدو بدتر شده است. کاسانو گفت: "یوونتوس با رونالدو قرارداد امضا کرد تا در چمپیونرلیگ قهرمان شود اما از زمانی که او به این تیم آمده نتایج بدتری گرفته اند."
کاسانو همچنین به این موضوع اشاره کرد که یوونتوس ظرف سه سال در دو فینال در سال های 2015 و 2017 شرکت کرده است اما در دو فصل قبل و به همراه رونالدو حتی نتوانستند که به نیمه نهایی برسند.

"یوونتوس بدون رونالدو هم به هر حال قهرمان سری آ می شد. این پروژه اشتباهی بود... رونالدو هیچ ربطی به ایده های پیرلو ندارد. او همچنان به گلزنی ادامه می دهد چرا که این کاری است که حتی نشسته هم می تواند انجام دهد. رونالدو می تواند نتیجه بازی را تعیین کند اما چندان در آنها شرکت نمی کند. به نظرم او در یوونتوس عملکرد بدی داشته، مگر اینکه قهرمان چمپوینزلیگ شوند."
طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد 1
هر چند کاسانو به عنوان شخصیتی صریح و رک گو معروف است، اما نمی توان از حرف های او نتیجه گرفت که آندره آ پیرلو، سرمربی یووه، نیز در مورد رونالدو اینطور فکر می کند.



اما آیا یووه از رونالدو راضی است؟ و مهمتر از آن، رونالدو از بازی کردن در یووه راضی است؟ یا این داستان عاشقانه ای که از زمانی که فوق ستاره پرتغالی هنوز در رئال مادرید بازی می کرد آغاز شد، سرنوشتی جز یک جدایی تلخ در پیش ندارد؟



بیانکونری هرگز این حقیقت را پنهان نکرده که آنها به این دلیل روی رونالدو سرمایه گذاری کردند که یک در چمپیونزلیگ قهرمان شوند و دو درآمدشان از تبلیغات به واسطه حضور رونالدو افزایش یابد. اکنون در حالی که در سومین سال حضور رونالدو در یوونتوس به سر می بریم، تنها یکی از این اهداف محقق شده است.
طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد 1
پیش از پیوستن رونالدو به یووه، این باشگاه در تمام شبکه های اجتماعی حدود 49 میلیون فالوئر داشت و این تعدا با حضور رونالدو دو برابر شده و به 102.9 میلیون نفر رسیده است. درآمد بیانکونری از قراردادهای تبلیغاتی نیز با حضور رونالدو افزایش چشمگیری یافته است. هر چند اکنون و با توجه به بحران اقتصادی ناشی از کرونا پرداخت دستمزد هنگفت رونالدو، این تیم را به شدت به زحمت انداخته است.

هیچ تیمی در سراسر اروپا به اندازه یوونتوس از بازی کردن بدون تماشاگر ضرر نکرد. آنها 36 درصد از درآمد خود از مسابقات را در فصل 20-2019 از دست دادند واین فصل نیز اوضاع بهتر نشده است. ماه پیش  یووه گزارش های مالی شش ماهه اول فصل جاری را منتشر کرد و مشخص شد که این تیم 113.7 میلیون یورو ضرر کرده است.

این باشگاه همچنین اذعان کرد که آنها می توانند "در پایان تابستان" حق ثبت بازیکنان را "به منظور کاهش مشکلات مالی خود" از بین ببرند.

با این شرایط فروش پائولو دیبالا با توجه به قیمتی که او در مارکت بازیکنان دارد و مشکلات آمادگی که در این فصل با آنها دست به گریبان بوده و اینکه نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم برای خود دست و پا کند، منطقی به نظر می رسد. هر چند فروش رونالدو به بالاترین پیشنهاد از فروش دیبالا هم منطقی تر است.
طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد 1
دستمزد رونالدو سالیانه مبلغی حدود 85 میلیون یورو خرج روی دست یووه می گذارد. قرارداد CR7 با یووه در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و اگر بیانکونری می خواهد از فروش او به سود برسد باید او را در پایان فصل جاری بفروشند.
هر چند خود رونالدو هم ممکن است مایل به رفتن باشد...

رونالدو در بی اثر کردن مشکلاتی که با بالا رفتن سن و گذر زمان برای هر فوتبالیستی به وجود می آید، تبدیل به یک حرفه ای شده است اما در 36 سالگی دیگر شانس های زیادی برای رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ و یا بردن توپ طلا نصیبش نخواهد شد.

مسئله اصلی این است که آیا او باور دارد که می تواند به عنوان بازیکن یوونتوس هر کدام از این دو قطعه طلایی پر افتخار دنیای فوتبال را دوباره بالای سر ببرد یا نه. در حال حاضر که بیانکونری حتی در قهرمانی در سری آ نیز به مشکل خورده است، دیگر بماند قهرمانی در چمپیونزلیگ...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود!
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان