امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی کامل کیم نامجو

#1
بیوگرافی کامل کیم نامجو 1
کیم نام جو؛ از تولد تا شروع به کار
کیم نام جو 10 مه 1971 سال در سئول ، کره جنوبی متولد شد. هنگامی که او دو ساله بود ، تجارت پدرش ناکام ماند و در نتیجه خانواده به پیونگ تائک ، استان گیونگی ، جایی که کیم کودکی و نوجوانی خود را در آنجا گذراند ، نقل مکان کردند.



پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، وی در کالج زنان سوون که مدرسه ای هنری بود ثبت نام کرد. او در این زمان به مسابقه Miss Miss کره پیوست و این تجربه باعث شد تا در سپتامبر 1992 مدرسه را ترک کند و به دنبال مدلینگ برود.



کیم در یک مسابقه استعدادیابی در سال 1994 مقام چهارم را بدست آورد و به سرعت در بیست سالگی به یک ستاره محبوب تلویزیونی تبدیل شد.



شخصیت های او در مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار مردان و زنان شهر (1996) ، مدل (1997) ، رئیس (1999) و خانه او (2001) ، او را به مظهر یک بازیگر حرفه ای تبدیل کرد. اما کیم بعد از سریال خانه اش، به شرایط نیمه بازنشستگی رفت و فقط در تبلیغات تجاری سودآور ظاهر شد. او بیشتر برای محصولات آرایشی و بهداشتی و لوکس حضور داشت.

بیوگرافی کامل کیم نامجو 1
زندگی خانوادگی کیم نام جو
کیم نام جو در سال 2005 با کیم سئونگ وو که او نیز بازیگر است ازدواج کرد و برای چندین سال به عنوان یک خانه دار و مادر تمام وقت زندگی کرد.



کیم در سال 2007 دوباره بازیگری را شروع و در سریال موفق ملکه زنان خانه دار حضور یافت. این سریال یک درام کمدی است که زندگی زنان خانه داری را به تصویر می کشد که تمام زندگی خود را وقف موفقیت همسران خود می کنند. به تصویر کشیدن نقش یک زن خانه دار مدرن کره ای ، افتخارات بی شماری را برای کیم به ارمغان آورد.
بیوگرافی کامل کیم نامجو 1
پس از آن کیم نام جو در نقش یک زن حرفه ای قوی و قاطع در تلاش برای ایجاد تعادل در زندگی مشترک و زندگی حرفه ای بود.



او در سریال های مختلف حضور یافت و همچنین کتابی نیز به نام خانه کیم نام جو منتشر کرد که مجموعه مقالات و عکس ها و بحث صریح درباره زندگی خانوادگی و خانه وی است.


بیوگرافی کامل کیم نامجو 1
بازی در نقش یون هی در سریال خانواده جدید
سپس کیم در سال 2012 در سریال خانواده جدید که یک درام خانوادگی بازی کرد و نقش اصلی آن یعنی یون هی را برعهده گرفت. این مجموعه سومین همکاری کیم و پارک بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و کیم به خاطر آن برنده جایزه درام KBS شد.

بیوگرافی کامل کیم نامجو 1
کیم پس از شش سال وقفه ، با بازی در تریلر عاشقانه ، میستی ، به تلویزیون بازگشت. این درام موفقیت آمیز بود و کیم به خاطر بازی در یک شخصیت جنجالی ستایش شد. میستی آخرین مجموعه ای است که این بازیگر تاکنون در ان حضور داشته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16290184051222
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
منتقل شد!
پاسخ
 سپاس شده توسط _sehun_ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان