امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه

#1
بازیکنان پرسپولیس با توجه به عدم تعهد مدیران تیم در خصوص پرداخت مطالبات واکنش خود را بعد از برد مقابل مس نوین به شکل جالبی به نمایش گذاشتند.
بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه 1
به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که موفق شد در‌ اولین گام از جام حذفی با برتری مقابل مس نوین کرمان به جمع شانزده تیم برتر راه یابد، اکنون با اتفاق ویژه‌ای مواجه شده است.



در شرایطی که به دلیل مشکلات مالی قرار بود بازیکنان پرسپولیس در چند مرحله برنامه خود برای اعتراض به باشگاه و اعتصاب را پیش ببرند، این موضوع نهایی نشد تا آنها اکنون بعد از برد مقابل مس نوین کرمان آلارم پرماجرایی را خطاب به باشگاه ارسال کنند.



بازیکنان پرسپولیس که امیدوار بودند وعده مدیران این باشگاه در آستانه سال نو در خصوص پرداخت مطالبات نهایی شود، هیچ روزنه امیدی در این خصوص مشاهده نمی‌کنند تا شب گذشته و دقایقی بعد از جدال با مس نوین کرمان واکنش عجیبی را به نام خود کنند؛ حذف اکانت باشگاه و عدم دنبال کردن آن، در کنار انتشار یک استوری قرمز که نشان دهند همچنان به باشگاه و هوادار خود را متعهد می‌دانند.
باشگاه پرسپولیس در این فصل بیشتر توان مالی خود را معطوف به پرداخت مطالبات دردسرساز در خصوص برانکو ایوانکوویچ و ماریو بودیمیر و... کرده و در این باره و در قبال بازیکنان تنها موفق به پرداخت حدود ۲۵ تا ۳۰ درصدی شده است. نکته‌ای که با توجه به موضوع توافق بازیکنان با باشگاه برای مطالبات قدیمی، اکنون باعث گلایه شدید آنها نسبت به مواضع باشگاه در قبال پرداختی به بازیکنان شده است.

خزانه خالی باشگاه باعث شده تا اکنون در آستانه سال نو، بازیکنان نسبت به دریافت مطالبات خود با نگرانی بزرگی مواجه باشند و ناامید از این قضیه اعتراض خود را به شکل آنفالو کردن پیج رسمی باشگاه به نمایش بگذارند. پیجی که اکنون در اختیار کارگزار باشگاه قرار دارد و یکی از منابع اصلی کسب درآمد برای باشگاه محسوب می‌شود و مسلما می‌تواند این اتفاق باعث خسارت در خصوص قرارداد طرفین شود.
بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه 1
بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به موضوع عدم پرداخت یکی از ارکان درآمدزای باشگاه را مورد هدف قرار داده تا از این طریق با تحت فشار گرفتن مدیریت، نسبت به حل مشکل موجود خیلی زود نسبت به حل این مشکل اقدام شود. کارگزار باشگاه البته برخلاف تعهدی که در جریان بود و باید مبلغ مدنظر را در اواخر فروردین به حساب مجموعه پرداخت می‌کرد که با این حال با توجه به توافق دوباره طرفین و نیاز مالی باشگاه، چندی پیش مبلغ هشت میلیارد به حساب مجموعه سرخ‌ها واریز کرد و اکنون که بار دیگر مشکلی دوباره علیه باشگاه شکل گرفته بعید است بتوان روی آنها حساب باز کرد.


بازیکنان پرسپولیس که در چند مرحله قصد اعتصاب در تمرین را داشتند، در نهایت با همفکری به این نتیجه در خصوص اعتراض به مشکلات مالی و بی توجهی باشگاه به تعهد در خصوص مطالبات خود رسیدند. آنها امیدوارند باشگاه هر چه زودتر نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کرده و با شرایط روحی مناسب آماده ادامه مسابقات شوند.



استوری مشترک و سوال برانگیز بازیکنان پرسپولیس، بازتاب های زیادی در فضای مجازی هم داشت و کاربران توییتر به آن واکنش نشان دادند. یکی نوشت: «پیش بینی وضعیت آینده بورس توسط بازیکنان پرسپولیس». کاربر دیگری به نام «مبی ای اس» نیز نوشته: «کاش بچه‌های پرسپولیس بگن برای اعتراض به خانواده کدوم رنگ رو باید استوری کنیم؟!». کاربر دیگری هم به طنز نوشته: «فک کنم بازیکنای پرسپولیس وارد بورس شدن».



باید دید مدیریت باشگاه با رهبری جعفر سمیعی و صدری که پیشرو اخبار این باشگاه محسوب می‌شوند، در قبال این موضوع چه اقدامی را در دستور کار قرار خواهند داد و آیا در این مرحله قادر به تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات به بازیکنان خواهند بود یا خیر.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان