امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد

#1
شیائومی می 11 اولترا به صورت رسمی دقایقی پیش معرفی شد و این تلفن هوشمند از همان DNA می 11 استفاده می‌کند و برخی از ویژگی‌های اضافه شده به گوشی آن را تبدیل به یک گوشی قدرتمند می‌کند. این شرکت چینی انتظار دارد فروش خوبی از می‌ 11 اولترا نصیبش شود و روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

می 11 اولترا با نسخه استاندارد می 11 فاصله دارد و در برخی از قمست‌ها تفاوت عمده‌ای با نسخه استاندارد دارد. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد که ۱۲ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند و فضای ذخیره سازی نیز ۲۵۶ گیگابایت است. حافظه این گوشی از نوع UFS 3.1 است و باتری آن تقریبا هم‌اندازه نسخه استادارد می 11 است و ۵ هزار میلی آمپر ساعت گنجایش دارد. شارژر سیمی این مدل از نوع ۶۷ واتی است و شارژر بی‌سیمی ۶۷ واتی نیز موجود است و می 11 اولترا از آن پشتیبانی می‌کند.  
باتری این گوشی اما تکنولوژی متفاوت با هرآنچه تا به امروز دیده‌ایم دارد. شیائومی به جای استفاده لیتیوم، از سلول‌های آنود سیلیکون اکسیژن استفاده کرده که پیش‌تر شاهد استفاده از این تکنولوژی در باتری خودروهای الکتریکی بودیم. این فناوری باعث می‌شود باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر ساخت که سریع‌تر شارژ می‌شوند و حین شارژ، گرمای کمتری هم تولید می‌کنند.
شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد 1
نمایشگر می 11 اولترا ۶.۸۱ اینچ است که به نسبت صفحه نمایش بزرگی محسوب می‌شود و از وضوح WQHD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی در آن ۱۲۰ هرتز و نرخ حساسیت به لمس در آن ۴۸۰ هرتز است. برای محافظت از نمایشگر، گوریلا گلس Invictus استفاده شده که در حال حاضر سخت‌ترین ماده ارائه شده توسط شرکت کرنینگ است.  
شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد 1
امنیت می 11 اولترا را یک اسکنر اثر انگشت تامین می‌کند که در زیر نمایشگر گوشی قرار گرفته است. شیائومی همچنین یک صفحه نمایش کوچک به اندازه ۱.۱ اینچ در پشت گوشی تعبیه کرده که از وضوح ۱۲۶ در ۲۹۴ بهره‌مند است. این نمایشگر کوچک از نوع AMOLED است و روی آن اعلان‌ها، هشدارها به همراه اعلان و صفحه نمایش همیشه روشن قابل نمایش است. از این نمایشگر کوچک برای گرفتن عکس‌های سلفی با استفاده از دوربین عقب هم می‌توان بهره برد.  
به خاطر وجود این نمایشگر کوچک ماژول دوربین عقب بزرگ به نظر می‌سد، اما از سخت افزار در خور توجهی هم استفاده می‌کند. یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی جای خوش کرده‌اند. لنز بزررگنمایی پریسکوپی شیائومی توانایی زوم ۱۲۰ برابری دیجیتال و  ۵ برابری اپتیکال را دارد. تمام ویژگی‌های یاد شده در کنار فیلم برداری با وضوح 8K روی تمام دوربین‌های پشتی، آن را شگفت‌انگیز می‌کند. دوربین جلو نیز ۲۰ مگاپیکسلی است و برای عکاسی سلفی به کاربر خدمت رسانی می‌کند. 
شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد 1
نسخه جهانی می 11 اولترا با رابط کاربری MIUI 12.5 که بر پایه اندروید 11 است عرضه می‌شود. این پوسته بسیار سنگین است و در برخی موارد از iOS الهام گرفته از جمله کنترل سنتر و یکی از رابط‌های کاربری سنگین به شمار می‌رود. پوسته شیائومی با وجود سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های عالی، می‌تواند فروش این گوشی را تحت‌الشعاع قرار دهد و از محبوبیت آن بکاهد. قیمت نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن در حدود ۹۱۰ دلار است و برای مدل ۱۲/۲۵۶ باید چیزی در حدود ۱۰۷۰ دلار بپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ɪᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  برجستگی غول‌آسای دوربین شیائومی می 11 الترا
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گوشی ریلمی C21 با دوربین سه‌گانه و باتری غول پیکر معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان