امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وان پلاس ۹ تنها در ۲۹ دقیقه شارژ می‌شود!

#1
گوشی پرچمدار وان پلاس ۹ قرار است در تاریخ ۳ فروردین رونمایی شود و انتظار می‌رود طبق اخبار منتشر شده، از خیلی جهات گوشی فوق‌العاده‌ای باشد. هرچه به تاریخ مذکور بیشتر نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن درز می‌کند و اکنون سرعت شارژ کم‌نظیر وان پلاس ۹ کاربران را شگفت زده کرده است.


این روز‌ها صحبت از گوشی جدید وان پلاس در دنیای فناوری بسیار است که تا چند روز آینده رونمایی می‌شود. در کنار وان پلاس ۹ احتمالا شاهد رونمایی از چند گوشی دیگر و همین‌طور ساعت هوشمند وان پلاس نیز باشیم. دنیای شارژ مدتی است دست خوش تحول شده و اکثر غول‌های فناوری به مهمانی شارژ بی‌سیم با سرعت بالا پیوسته‌اند. گرچه شاید کمی دیر باشد اما وان پلاس هم دست پر به مهمانی آمده و با شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی خود، سطح این فناوری را بالا برده است. به گفته این شرکت، پر شدن باتری از ۰ تا ۱۰۰ درصد به کمک فناوری بی‌سیم و شارژر ۵۰ واتی، تنها ۴۳ دقیقه زمان می‌برد.  
وان پلاس ۹ تنها در ۲۹ دقیقه شارژ می‌شود! 1

این زمان عالی است و برای مقایسه بد نیست بدانید که این زمان از سرعت شارژ شدن بسیاری گوشی‌ها حتی از طریق سیم نیز بیشتر است. حتی با وجود سیستم‌های شارژ بی‌سیم سریع، فناوری وان پلاس سرعت مناسبی دارد و نادیده گرفتن آن کار دشواری است. شاید تنها نکته‌ منفی را باید به وجود این فناوری در وان پلاس ۹ پرو دانست و دیگر مدل‌ها از این سرعت شارژ بهره‌مند نیستند.
این شارژر که در کنار گوشی‌های وان پلاس رونمایی خواهد شد، به کاربر امکان می‌دهد تا گوشی را به صورت افقی یا عمودی روی آن قرار دهد. این کار امکان تماشای فیلم یا ویدیو در حین شارژ شدن را می‌دهد که مي‌تواند از نکات مثبت این شارژر تلقی شود. به دلیل اینکه وات بالایی دارد، از یک فن برای خنک کاری بهره می‌برد. فن صدای بالایی را تولید می‌کند و اگر هنگام خواب بخواهید از آن بهره ببرید آزار دهنده خواهد بود. به همین دلیل وان پلاس یک حالت مود شبانه برای آن در نظر گرفته است که می‌تواند در شب مفید باشد.  وان پلاس ۹ تنها در ۲۹ دقیقه شارژ می‌شود! 1
وان پلاس ۹ و ۹ پرو شارژ سیمی ۶۵ واتی را پشتیبانی می‌کنند و در عرض ۲۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شوند. وان پلاس ۹ از شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و باید به آن به عنوان یک ویژگی مثبت نگاه کرد چرا که این اولین بار است که وان پلاس ولخرجی کرده و غیر از پرچمدارش، گوشی‌های دیگر را به این قابلیت مجهز کرده است. لازم به ذکر است که وان پلاس ۹ و ۹ پرو با استاندارد شارژ Qi تا ۱۵ وات سازگاری دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط shghyegh ، محمد حسین قادری
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
  اولین موج از Motorola Edge S تنها در دو دقیقه به فروش رسید
  iQOO 7 با اسنپدراگون 888 و شارژ 120 واتی از راه رسید
  ویوو X60 پرو پلاس با دوربین قدرتمند و گیمبال جدید معرفی شد
  رنگ Phantom Green گلکسی اس 21 پلاس
  وان پلاس ۹ پیش از رونمایی با قیمت ۶ هزار دلار در eBay فروش رفت
  مشخصات باقی ماندهS21 و S21 پلاس فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان